Jump to content

Audi A4 B6 2.5TDI 163 ks-мулти


Recommended Posts

разбрах :) защо всички обяви в мобиле за 2,5тди 163кс ги дават с типтроник което явно не е така?

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 80
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Немога да отговоря от името на всеки пуснал такава обява.....   Или са неосведомени, или по някаква причина опитват да мамят!

Всичко след 2001 година на предно с автомат е  Мултитроник.      Типтрониците са в по-ранните години, говоря за този модел:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата. :) Единият е спортен, другият си е нормален. Обикновено, ако е трилъчев върви комплект с друга топка за скоростите и по-ниско окачване(т.нар. спорт пакет)

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

да,държа да е автоматик,да четох че с букви В не е лош,но нали като цяло подръжката за 2,5 е доста по скъпа от 1,9 а като тяга не са много различни...особено след чип на 1,9

Че е по-скъпа поддръжката - така е. Но в тягата нямат много общо, 4 и 6 цилиндъра са мнооого различни коли. Като човек карал над 5 г. 2,5 163 коня силно препоръчвам, ако се намери достатъчно запазена кола. До ден днешен малко съжалявам, че я продадох, единствената причина беше в ръчната скоростна кутия - и аз като теб държа на всяка цена на автомат.

 

разбрах :) защо всички обяви в мобиле за 2,5тди 163кс ги дават с типтроник което явно не е така?

163 коня е само с мултитроник, което е твърде рисковано. Ако автоматикът е задължителен, трябва да се ориентираш към 180 коня, който обаче е по-лош от 163 коня. Накратко - ако можеш да прежалиш автоматика, 163, ако не - трябва да рискуваш малко повече с 180.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че е по-скъпа поддръжката - така е. Но в тягата нямат много общо, 4 и 6 цилиндъра са мнооого различни коли. Като човек карал над 5 г. 2,5 163 коня силно препоръчвам, ако се намери достатъчно запазена кола. До ден днешен малко съжалявам, че я продадох, единствената причина беше в ръчната скоростна кутия - и аз като теб държа на всяка цена на автомат.

 

163 коня е само с мултитроник, което е твърде рисковано. Ако автоматикът е задължителен, трябва да се ориентираш към 180 коня, който обаче е по-лош от 163 коня. Накратко - ако можеш да прежалиш автоматика, 163, ако не - трябва да рискуваш малко повече с 180.

определено ще е автоматик..на 180 кс няма да ходя щото става много или 163 или 131 кс товаа ще е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По номер 3 за каското - има такова животно и се казва Булстрад. Само трябва да видиш дали отговаряш на изискванията за такова каско иначе лично аз знам за А6ца С5 с 2.5TDI и Multitronic как си платиха за нова скоростна кутия директно към Порше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По номер 3 за каското - има такова животно и се казва Булстрад. Само трябва да видиш дали отговаряш на изискванията за такова каско иначе лично аз знам за А6ца С5 с 2.5TDI и Multitronic как си платиха за нова скоростна кутия директно към Порше.

аха това е добре като взема ще питам щото това си заслужава ако става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mултито е по икономично и приятно за каране от типтроника, Ако се преглътне евентуалния му ремонт, хич не е лоша кутия. Силно препоръчително е да има спорт режим и лоста да е такъв https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRV4PdDnwOWchBFhxG24WNiaTO5EZG3BL4ubSSLmeC2FuPmF7RO, а не такъв http://www.nordicaudi.com/arkivet/bildarkivet/multitronic/bilder/multitronic.jpg

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то ако от всичко се притесняваме трябва кола да не си взимаме..всичко е относително.

аз съм от пловдив,работата ми е на 2 км от нас 22 дни в месеца съм на работа .

да излизам извън града ще се случва най много 2 пъти в месеца на близо.и 2-3 пъти в годината по на далеч.така че не е страшно толкова за тази кутия.и късмет разбира се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко много четох преди 3 години за 2.5 и...си купих 2.5 163 - поддържано. И съм сменил лагер лавина и вътрешен кормилен накрайник за година и половина.

 

Как въобще не четох когато майка ми си купи B7 2.5 163 Multitronic на 30 000км и за 6 години не е имало никакви дертове нито с кутията, нито с мотора.

 

Аз съм повече от доволен от този двигател и от разхода му. Да, има едно скъпо обслужване 900-1000лв за ангренаж, но на фона на обслужването на 4.2 бензин са като детска песничка тия 900лв. Ако ми дадат да избирам между 2 читави коли, едната да е 1.9. другата 2,5 163, гаранция ще избера 2.5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, и от 2,5 се оплакват много хора. Едната група са го виждали само по улицата, другата са си купили такива с 20-30 % под пазарната цена и се чудят защо е такъв боклук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е такава, че такава читава е мноооого трудно да намериш. Имаш винаги варианта ако някой ден евентуално стане нещо с мултито да се сложат ръчни скорости. Доста по евтино излиза.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво не разбираш?

Хората тук ти казват,че 2.5 ТДИ на този модел е изключително проблемен,не случайно му викат "душегуб".Особенно ако това ще ти е първа кола.Но щом си преценил за себе си,че това е колата за теб,купувай и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега явно не си ми чел коментарите..казах че щом има толкова оплаквания и ще е предимно градско мисля да се ориентирам към 1,9тди :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо да питам..на прословутия мултитроник колко му стува ремонта ако подлежи на такъв...предполагам е плаващо според това което трябва да се оправи-детайли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...