jbiznesa Публикувано 11 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 (Редактирано) разбрах защо всички обяви в мобиле за 2,5тди 163кс ги дават с типтроник което явно не е така? Цитиране на предходен пост! Редактирано 11 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Немога да отговоря от името на всеки пуснал такава обява..... Или са неосведомени, или по някаква причина опитват да мамят!Всичко след 2001 година на предно с автомат е Мултитроник. Типтрониците са в по-ранните години, говоря за този модел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 11 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Да и аз знам така.типтроник само при quattro 2.5 tdi 180 ks. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 12 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 имам още един въпрос,защо едни и същи аудита 2,5тди ги виждам с различни волани с 3 и с 4 лъча...кой е оригинален за модела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 (Редактирано) И двата. Единият е спортен, другият си е нормален. Обикновено, ако е трилъчев върви комплект с друга топка за скоростите и по-ниско окачване(т.нар. спорт пакет) Редактирано 12 Декември 2014 от dimitrov788 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 12 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 (Редактирано) благодаря значи трилъчевия е по добре като кола Цитиране на предходен пост! Редактирано 12 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 да,държа да е автоматик,да четох че с букви В не е лош,но нали като цяло подръжката за 2,5 е доста по скъпа от 1,9 а като тяга не са много различни...особено след чип на 1,9Че е по-скъпа поддръжката - така е. Но в тягата нямат много общо, 4 и 6 цилиндъра са мнооого различни коли. Като човек карал над 5 г. 2,5 163 коня силно препоръчвам, ако се намери достатъчно запазена кола. До ден днешен малко съжалявам, че я продадох, единствената причина беше в ръчната скоростна кутия - и аз като теб държа на всяка цена на автомат. разбрах защо всички обяви в мобиле за 2,5тди 163кс ги дават с типтроник което явно не е така?163 коня е само с мултитроник, което е твърде рисковано. Ако автоматикът е задължителен, трябва да се ориентираш към 180 коня, който обаче е по-лош от 163 коня. Накратко - ако можеш да прежалиш автоматика, 163, ако не - трябва да рискуваш малко повече с 180. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Ми по-добре е като визия и удобство при държане. Недостатък е, че няма трилъчев волан с мултифункция при Б6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 12 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Че е по-скъпа поддръжката - така е. Но в тягата нямат много общо, 4 и 6 цилиндъра са мнооого различни коли. Като човек карал над 5 г. 2,5 163 коня силно препоръчвам, ако се намери достатъчно запазена кола. До ден днешен малко съжалявам, че я продадох, единствената причина беше в ръчната скоростна кутия - и аз като теб държа на всяка цена на автомат. 163 коня е само с мултитроник, което е твърде рисковано. Ако автоматикът е задължителен, трябва да се ориентираш към 180 коня, който обаче е по-лош от 163 коня. Накратко - ако можеш да прежалиш автоматика, 163, ако не - трябва да рискуваш малко повече с 180.определено ще е автоматик..на 180 кс няма да ходя щото става много или 163 или 131 кс товаа ще е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 По номер 3 за каското - има такова животно и се казва Булстрад. Само трябва да видиш дали отговаряш на изискванията за такова каско иначе лично аз знам за А6ца С5 с 2.5TDI и Multitronic как си платиха за нова скоростна кутия директно към Порше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 12 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 По номер 3 за каското - има такова животно и се казва Булстрад. Само трябва да видиш дали отговаряш на изискванията за такова каско иначе лично аз знам за А6ца С5 с 2.5TDI и Multitronic как си платиха за нова скоростна кутия директно към Порше.аха това е добре като взема ще питам щото това си заслужава ако става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Само моля те НЕ цитирай последно мнение в темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 (Редактирано) Mултито е по икономично и приятно за каране от типтроника, Ако се преглътне евентуалния му ремонт, хич не е лоша кутия. Силно препоръчително е да има спорт режим и лоста да е такъв https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRV4PdDnwOWchBFhxG24WNiaTO5EZG3BL4ubSSLmeC2FuPmF7RO, а не такъв http://www.nordicaudi.com/arkivet/bildarkivet/multitronic/bilder/multitronic.jpg Редактирано 12 Декември 2014 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 12 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 то ако от всичко се притесняваме трябва кола да не си взимаме..всичко е относително.аз съм от пловдив,работата ми е на 2 км от нас 22 дни в месеца съм на работа .да излизам извън града ще се случва най много 2 пъти в месеца на близо.и 2-3 пъти в годината по на далеч.така че не е страшно толкова за тази кутия.и късмет разбира се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Колко много четох преди 3 години за 2.5 и...си купих 2.5 163 - поддържано. И съм сменил лагер лавина и вътрешен кормилен накрайник за година и половина. Как въобще не четох когато майка ми си купи B7 2.5 163 Multitronic на 30 000км и за 6 години не е имало никакви дертове нито с кутията, нито с мотора. Аз съм повече от доволен от този двигател и от разхода му. Да, има едно скъпо обслужване 900-1000лв за ангренаж, но на фона на обслужването на 4.2 бензин са като детска песничка тия 900лв. Ако ми дадат да избирам между 2 читави коли, едната да е 1.9. другата 2,5 163, гаранция ще избера 2.5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 12 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 разбирам,единствения проблем от който най се оплакват всички е мултитроника!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Е, и от 2,5 се оплакват много хора. Едната група са го виждали само по улицата, другата са си купили такива с 20-30 % под пазарната цена и се чудят защо е такъв боклук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 (Редактирано) Истината е такава, че такава читава е мноооого трудно да намериш. Имаш винаги варианта ако някой ден евентуално стане нещо с мултито да се сложат ръчни скорости. Доста по евтино излиза. Редактирано 12 Декември 2014 от ShoxXx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 12 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 в крайна сметка ако ''някой ден'' стане нещо мултито подлежи на ремонт..и ако всичко е бетон бих прежалил 2000 за ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Темата в едно изречение - "Много като тебе вече плакаха" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 13 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 да особено такива които ги гледат отстрани и ги нямат....както и да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gal.Stav. Публикувано 13 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 Не знам какво не разбираш?Хората тук ти казват,че 2.5 ТДИ на този модел е изключително проблемен,не случайно му викат "душегуб".Особенно ако това ще ти е първа кола.Но щом си преценил за себе си,че това е колата за теб,купувай и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 13 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 колега явно не си ми чел коментарите..казах че щом има толкова оплаквания и ще е предимно градско мисля да се ориентирам към 1,9тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbiznesa Публикувано 13 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 И още нещо да питам..на прословутия мултитроник колко му стува ремонта ако подлежи на такъв...предполагам е плаващо според това което трябва да се оправи-детайли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 13 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 1500 - 2500 Ако проблема е само в компютъра се минава далеч по-тънко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване