Jump to content

Въпрос за акумулатор на Q 7


Bobo Quattro

Recommended Posts

Здравейте нещо е слаб акумулатора на джипката и ще взимам нов.Казаха ми,че трябва някакъв Хай-тек акумулатор.Да не взимам нормален,защото нямало да изкара много.Само че обикновен е 150лв,а другия 350-400лв.За 3.0 тди става въпрос.? Дайте съвет.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би стартера ти да има проблем, защото при мен така се оказа и да се набуташ с нов акумулатор пък после и стартера да оправиш  :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами реално няколко познати имам (два Туранага и едно Q) които не искат да си купят т.нар. AGM акумулатор ..
Карат две години и малко и пак нов ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе то и стартера ме съмнява, но пък през деня е добре.Само сутрин върти едно едвам едвам.

Колега Ikuzev ти как реши проблема със стартера.Чух че не се правел,а трябва да се търси втора ръка.

Имам още еди въпрос.?Сутрин на туарега въртя ключа и го пускам,след което има изчакване от няколко секунди да подгрее и тогава върти стартера и пали. На Кю то врътвам ключа и веднага почва да върти без да изчака.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартера се оправи след подмяна на четки и профилактика, въпреки че отвътре е като нов а иначе времезадръжката при палене на ключа -някой път изчаква, друг път върти веднага явно "сам си прецевява", но аз изчаквам да изгасне лампичката за подгрева и тогава стартирам това пишат руснаците в едно тяхно сайтче,като правилен начин за палене и действително по бързо стартира по този начин това разбира се на студен двигател а и другото все пак ток трябва и за свещите така, че при слаб акумулатор е добре консуматорите да са по-малко в един и същи момент .Също така можеш да провериш акумулатора с товарна вилка отпред на клемите в коша за да можеш да се насочиш към проблема ти.

Редактирано от lkuzev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш малки растояния, с чести стартове, трябва переодично да го дозареждаш, просто не успява да се зареди. Явно има доста модули, които постоянно цедят и съчетано с малки преходи и доста стартове водят до това. Аз така си хвърлих оригиналната Варта, мислих, че и е дошъл краят, но се оказа, че с новия Бош е същата работа, два три пъти в годината го дозареждам чрез клемите, отпред и няма ядове. Аз също дадох 400 и нещо не помня за тоя Бош, ама не си купувай, по-добре е Варта. Бош-а издържа един месец и почина, замениха ми го с друг, който вече работи втора година, ама гимнастиките със смяната не са приятни, по-добре вземи хубава батерия, а не разчитай на гаранцията. Сега също хвалят и Banner, ама аз все пакмсъм за Вартата и по възможност черна не сива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми замерихме днес с товарна вилка и беше м/у жълтото и зеленото на границата.Само че я бях карал малко до майстора и той каза че сигурно на студено сутрин ако замери ще отиде в червеното.Явно съм за акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щях да му го предлагам, ама на вън е зима, всеки един момент може да завее и да му изиграе лоша шега в най-неудобния момент. Най-разумното решение е да го зареди и да провери за какво иде реч, обаче може и да не е най-правилното решение, ако не му запали колата в някоя виелица и има дете в колата. Аз лично не бих си правил шега с тия работи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То винаги може така да стане. Затова с акумулатор и стартер в багажника резервни. Особенно когато има дете в колата. Направо още една кола най добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И аз да кажа с моето Q какво ми се случи.

Почнах с проблем с паленето при което.

1 ви път във Audi ми смениха разни кабели и т.н било заводски проблем имаше подобрение но не за дълго.

2 Нов акумулатор който издържа 2 седмици ( продавача в магазина е чел грешно каталожната програма и не е разбрал че ми трябва друг ... сложихме Bosch S5 Silever Plus 920 A 110 Ah) 

3 Продължи да не ми харесва как пали - четки + втулки + допълнителен кабел за масата , ако не се лъжа със труда ми излезе около 100 лв.

4 Всичко беше 1 година перфектно докато акумулатора точно на 1 година не сдаде багажа.Оказа се че и той не е бил АГМ но понеже се е прецакал по гаранция а колата си зарежда нормално и т.н доплатих горе-долу още колкото първия път и сега вече съм със S5 A13 850A 95Ah AGM и нямам проблеми .... но докога не знам :)))) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте колеги! От скоро съм собственик на Q7 3,0 2006г,

Възникна ми проблем със зареждането на акомулатора и се започна ходене по мъките!

Зарядът , който подава е12,5V сменихме алтернатор, проблемът не изчезна, сменихме модул J644 релето , което регулира тока в същото време ми изчезнаха дългите светлини , като светкавицата работи и чистачките отказаха ,Ако някой се е сблъскал с този проблем моля да помогне,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха че масата е наред.Зададоха през VAG-COM стойност 13,4V и сега зарежда само 13.4V също без да се променя.Но дългите на фаровете,а и чистачките не тръгват, също и камерата за назад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...