bativooo80 Публикувано 27 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 Колеги тези дни като стана студено и забелязах следния проблем като усиля климатроника на максимално няма хубаво парно духа наи много кам 23 4 градуса а колата даржи 90постоянни какьв може да е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 27 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 Проблем с клапа или запушено радиаторче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bativooo80 Публикувано 27 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 Ами ще проверя първо тях мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bativooo80 Публикувано 27 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2014 Изкам и да попитам къде се намира филтъра на купето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vojdazlatitu Публикувано 28 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2014 Като отвориш капака, отпред в ляво, точно под стъклото. Има капаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 6 Март 2015 Доклад Share Публикувано 6 Март 2015 Здравейте колеги, карам А3 2001ва 1.9 ASZ, имам проблем с парното, термостата е нов, колата загрява, НО когато тръгна да я изпъвам някъде по стабилно и температурата пада... Все пак дори и на място когато е 90 градуса и пусна парното да духа на HIGH то духа студено? Някой идей? Че днес измръзнах за 20 минути докато се опитвам да подсуша челния прозорец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 6 Март 2015 Доклад Share Публикувано 6 Март 2015 Здрасти Венко Провери си водната помпа. Може да има някое липсващо витло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 Здрасти, Ванка, абе забравих да спомена, че 1 ден преди да я купя парното топлеше добре, щом чак отварях прозорците когато я карах към човека с диагностиката. Пък ако беше витло нямаше ли фабрично да е с липсващо витло или пък ако се счупи(което не си го представям) ще забие цялата помпа..Сега ми казаха да пробвам на ваг ком да пусна един тест на клапите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 Как се прави този тест с ваг ком? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko92 Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 Да и аз се интересувам силно как се прави този тест на клапите ? Ако може някой да обясни ще е супер . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 За теста не знам как се прави, но ако има счупено витло не е задължително да забие помпата. Навремето имахме един опел вектра. Ами като извадихме помпата половината лопатки бяха начупени. Интересното е че така и не успяхме да ги открием. Къде са заминали по водните магистрали из двигателя един господ знае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko92 Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 Според мен ако помпата беше счупена, по-скоро да прегрява защото няма да има добра циркулация, а не обратното.. А за това, че на колегата му падат градусите е възможно термостата да не е хубав където са ти сложили.. 1 от 5 термостата е прецакан (говорим за нови). Или поне такива са статистиките. На старата кола бях с Beru и бях доволен, преди това и на мен ми падаха градусите като на колегата.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 Теста на лопатките се прави като влезеш в Output Tests след като си се свързал с климатроника. Там почваш и проверява наред всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko92 Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 (Редактирано) Колега ако може малко по подробно да обясниш 1-во къде влизаш и после (стъпка по стъпка). Ще съм благодарен много.. едит: Че не знам точно кое се води климатроника.. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 11 Март 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 Хубаво и да е заминал термостата колата като стигне 90 градуса отново няма парно.... Нещо не ми се връзва, трябва да я изкарам извън града да видя как ще бъде. Там ще си покаже дали е термостат, ако падне температурата значи е той Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko92 Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 (Редактирано) Може да ти се е получил въздушен джоб ? А радиатора на парното е на най-висока точка.Аз закачих одеве колата и направих тест на парното защото и при мен както на колегата ми прави най-много 23-4 градуса хем съм го пуснал на макс...И ми изписа следната грешка, ако може някой да ми каже коя е точно тази част и къде се намира : edit: също като тестваше това Air Flow Flap - чуваше се как пляска нещо от към жабката. Редактирано 7 Март 2015 от Nasko92 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 След таз вечерното развозване и раздаване на бинокли Осъзнах, че термостата е за смяна, като стигне 90 има парно, НО само на 3-4 черти като е, пусна ли го по-силно и захладнява... падне ли на 80 градуса на таблото и почва студа... Някой с ASZ който да е сменял? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Днес ми казаха, че понеже колата няма ЕГР, а е с рейспайп на мястото на ЕГР-а няма как да има силно парно... винаги ще е зле, защото всички изгорели газове директно излизали, а не влизали отново в мотора o.O Според вас възможно ли е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 (Редактирано) Звучи малко пресилено. Да, със сигурност загрява по-бавно, но чак да има слабо парно... Като е загряла колата трябва да си духа достатъчно топло в движение. Редактирано 20 Март 2015 от Buddah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Днес ми казаха, че понеже колата няма ЕГР, а е с рейспайп на мястото на ЕГР-а няма как да има силно парно... винаги ще е зле, защото всички изгорели газове директно излизали, а не влизали отново в мотора o.O Според вас възможно ли е това? Глупости на търкалета. Заради липсата на EGR (все още съм против тази интервенция - ), ще влезнеш в работна температура по-бавно. Но веднъж загрял мотора, парното няма ама абсолютно нищо общо с EGR-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 В понеделник поръчвам термостат, че вече ми писна :@ Замръзвам в тая кола.... кеф, кеф да купя помпа дюза, че то и не стокова(Липсата на ЕГР не е благодарение на мен)... пуши и върви, ма е чист ХЛАДИЛНИК Между другото един въпрос още, при затапен ЕГР не трябва ли да е същото положение както при рейспайпа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Вземи го свари този термостат и ще разбереш какво става,но според мен имаш проблем с клапи или полузапушено радиаторче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Термостатът се проверява елементарно с VCDS, така както си е на колата. Но ако колата достига работна температура и все още няма парно или е много слабо, то тогава не хвърляй вината върху него, а послушай koko76. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko92 Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Най-добре си направете тест на климатроника както беше казал колегата.. аз разбрах какъв ми е проблема успех с намирането и при вас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hienata1208 Публикувано 21 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2020 Констатирай проблема какъв е колега кажи и на останалите аз съм със ссъщата грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване