Jump to content

проблем с парното а3 97г


bativooo80

Recommended Posts

Колеги тези дни като стана студено и забелязах следния проблем като усиля климатроника на максимално няма хубаво парно духа наи много кам 23 4 градуса а колата даржи 90постоянни какьв може да е проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте колеги, карам А3 2001ва 1.9 ASZ, имам проблем с парното, термостата е нов, колата загрява, НО когато тръгна да я изпъвам някъде по стабилно и температурата пада... Все пак дори и на място когато е 90 градуса и пусна парното да духа на HIGH то духа студено? Някой идей? Че днес измръзнах за 20 минути докато се опитвам да подсуша челния прозорец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, Ванка, абе забравих да спомена, че 1 ден преди да я купя парното топлеше добре, щом чак отварях прозорците когато я карах към човека с диагностиката. Пък ако беше витло нямаше ли фабрично да е с липсващо витло или пък ако се счупи(което не си го представям) ще забие цялата помпа..

Сега ми казаха да пробвам на ваг ком да пусна един тест на клапите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За теста не знам как се прави, но ако има счупено витло не е задължително да забие помпата. Навремето имахме един опел вектра. Ами като извадихме помпата половината лопатки бяха начупени. Интересното е че така и не успяхме да ги открием. Къде са заминали по водните магистрали из двигателя един господ знае :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако помпата беше счупена, по-скоро да прегрява защото няма да има добра циркулация, а не обратното.. А за това, че на колегата му падат градусите е възможно термостата да не е хубав където са ти сложили.. 1 от 5 термостата е прецакан (говорим за нови). Или поне такива са статистиките. На старата кола бях с Beru и бях доволен, преди това и на мен ми падаха градусите като на колегата..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теста на лопатките се прави като влезеш в Output Tests след като си се свързал с климатроника. Там почваш и проверява наред всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако може малко по подробно да обясниш 1-во къде влизаш и после (стъпка по стъпка). Ще съм благодарен много.. :)

едит: Че не знам точно кое се води климатроника..

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво и да е заминал термостата колата като стигне 90 градуса отново няма парно.... Нещо не ми се връзва, трябва да я изкарам извън града да видя как ще бъде. Там ще си покаже дали е термостат, ако падне температурата значи е той :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ти се е получил въздушен джоб ? А радиатора на парното е на най-висока точка.

Аз закачих одеве колата и направих тест на парното защото и при мен както на колегата ми прави най-много 23-4 градуса хем съм го пуснал на макс...

И ми изписа следната грешка, ако може някой да ми каже коя е точно тази част и къде се намира :

fbd81932f4823e8d.jpg

 

edit: също като тестваше това Air Flow Flap - чуваше се как пляска нещо от към жабката.

Редактирано от Nasko92
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След таз вечерното развозване и раздаване на бинокли :D Осъзнах, че термостата е за смяна, като стигне 90 има парно, НО само на 3-4 черти като е, пусна ли го по-силно и захладнява... падне ли на 80 градуса на таблото и почва студа... Някой с ASZ който да е сменял?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днес ми казаха, че понеже колата няма ЕГР, а е с рейспайп на мястото на ЕГР-а няма как да има силно парно... винаги ще е зле, защото всички изгорели газове директно излизали, а не влизали отново в мотора o.O Според вас възможно ли е това? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи малко пресилено. Да, със сигурност загрява по-бавно, но чак да има слабо парно... Като е загряла колата трябва да си духа достатъчно топло в движение.

Редактирано от Buddah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми казаха, че понеже колата няма ЕГР, а е с рейспайп на мястото на ЕГР-а няма как да има силно парно... винаги ще е зле, защото всички изгорели газове директно излизали, а не влизали отново в мотора o.O Според вас възможно ли е това? 

 

Глупости на търкалета. Заради липсата на EGR (все още съм против тази интервенция - greenpeace_logo.jpg), ще влезнеш в работна температура по-бавно. Но веднъж загрял мотора, парното няма ама абсолютно нищо общо с EGR-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В понеделник поръчвам термостат, че вече ми писна :@ Замръзвам в тая кола.... кеф, кеф да купя помпа дюза, че то и не стокова(Липсата на ЕГР не е благодарение на мен)... пуши и върви, ма е чист ХЛАДИЛНИК :D Между другото един въпрос още, при затапен ЕГР не трябва ли да е същото положение както при рейспайпа? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи го свари този термостат и ще разбереш какво става,но според мен имаш проблем с клапи или полузапушено радиаторче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостатът се проверява елементарно с VCDS, така както си е на колата. Но ако колата достига работна температура и все още няма парно или е много слабо, то тогава не хвърляй вината върху него, а послушай koko76.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре си направете тест на климатроника както беше казал колегата.. аз разбрах какъв ми е проблема :)

успех с намирането и при вас :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...