Jump to content

Кoнтакт б3 1.8 NE


BENNET

Recommended Posts

И Изведнъж решението идва само!!!
Един привидно здрав кабел ( като нов ) дърпам като извадих целия сноп и той се скъса като слама.
Слагам снопа обратно след като свързах кабела и Воала! 
 

И точно давам на контакт като откачен да пробвам дали всичко работи се счупи шииката на патрона дето върти клемореда.. ...
Няма радост за сиромаха :D


Има ли лесен начин да извадя патрона ез да разпробивам? За да го разпробия на прословутата "площадка" трябва да сваля таблото а искам да си го спестя....

Благодаря предварително 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нужно да се сваля таблото. Забравил съм как точно ставаше, но таблото се само разхлабваше. Развиват се болтовете дето закрепват таблото от страна на лявата врата и може би се разхлабва болта в централната конзола, под духалките. Таблото се леко измества към теб и патрона с механизъма излиза към пасажера. След това се разпробива дупка на средата на повдигнатата част, натиска се вътре пружината и се издърпва патрона.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=78752#entry1185371

Може и без разглобяване, но за пробиване на дупката трябва да имаш нещо такова:

makita-da3011f-10mm-angle-drill-with-key

image_21652.jpg

Редактирано от ставров
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и без да махаш таблото,голямото.Има един болт,еврейска звезда с пъпка в средата.Развиваш го и излиза стойката на патронника с блокиращото колче на кормилния прът.Няколко пъти съм го махал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега преди да вземеш да пробиваш вземи си виж комутатора/това нещо е единствената електроника в тази кола и която нормално след 25 6 години да изгори.това нещо се намира точно под дръжката за отваряне на предният капак.ако е заминал прави точно този проблем.даваш контакт има ток въртиш но не пали :) пробвай първо с него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долу при колата съм с нов патрон и нов клеморед и търся къде е еврейската звезда дето го освобождава.

Акумулатора е чисто нов колега първо него проверих )))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Споделя и аз скромния си опит и нека бъде в полза на тези които имат такъв проблем както колегите се бяха постарали да помогнат на мен - Благодаря момчета. 

И Така : 
1во - Махаме Таблото с уредите , волана конзолата с ръчките за фарове  мигачи и тн, за да си осигурим по лесен достъп докато всички изглежда така : 
http://store.picbg.net/pubpic/E7/93/12ba8013f4a2e793.jpg 
 

Съветвам Ви също и да освободите таблото от левите две болтчета за да може да го издърпате 10 санта за по лесен достъп 

2ро - Развиваме митичната еврейска звезда Т30 - ВНИМАНИЕ - ПЪПКАТА В СРЕДАТА Е ПО ШИРОКА ОТ ОТВОРА НА СТАНДАРТНИТЕ БИТОВЕ Т30 - Аз направих фрезинг на бита със 3мм свредло след което беше начукан бита мъжката за да мога да разхлабя болта 
http://store.picbg.net/pubpic/00/B0/0063a98a6ea000b0.jpg 

3то - За да предотвратя бъдещи ядове с това еврейско болтче му премахах пъпката с дрелчицата  :evil: Ето така : 
http://store.picbg.net/pubpic/13/C4/af6efeb8fe0213c4.jpg 
Дръжте болта с клещи за да предотватим разпробиването на палеца - както аз не Направих естественно  :flipoff:

 

4то - Изваждаме заключващия механизъм ето така : 
http://store.picbg.net/pubpic/FD/D1/9c956cdfc20bfdd1.jpg 

 

5то - Явно не съм бил първия , но предния определено ме улесни доста : )
Стария патрон вън новия вътре 
http://store.picbg.net/pubpic/C6/04/bce1bfd5a185c604.jpg

http://store.picbg.net/pubpic/1C/38/5205081ad6491c38.jpg

http://store.picbg.net/pubpic/6D/8C/b64f9e284b496d8c.jpg 

http://store.picbg.net/pubpic/F0/0C/0d3e944a45c0f00c.jpg

6то - Новия Патрон трябва да пасва ето така : 
http://store.picbg.net/pubpic/79/8F/9bb26631590b798f.jpg

Сглобяваме по обратния ред 

Време за изпълнение : 150 минути  - Това включва ходенето до магазина за Клеморед и патрон , както и махането на пъпката на еврееца и пробиването на пръста : )

Части :  Клеморед + Патрон - Тропан -30на лева - работят перфектно пасват перфектно. 

Задоволство от работата : Безценно ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако добре разбирам, сложил си новия патрон. Сега ли палиш колата с новия ключ, а отключваш и заключваш със стария? Ползваш два различни ключа?

Вероятно си разбрал че не е имало нужда да сваляш стойката на патроника. Само първия път се сваля, за да може да се разпробие дупка. Всеки следващи път е достатъчно да се свали километража, пъха се нещо в дупката в стойката на патроника да се натисне пружината и патроника се издърпва навън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега мисля че по ясно от това че съм сложил новия патрон не мога да го напиша ;)
Естествено паля с новия ключ и заключвам със стария за сега но аз отключвам и заключвам от алармата така или иначе. Сега ще отида да ми направят нов ключ за патрона и да ми прехвърлят алармата на него и воала Всичко с един Ключ :) 

Не съм сигурен че като вадиш само километража ще стане толкова бързо - 
Първо ще е много по-неудобно
Второ -  има една декоративна пластмаса окло патрона която запълва дупката в таблото която няма как да излезе навън с патрона (поне при мен я има и е доста твърда ) особенно ако не е разхлабено таблото - а ти веднъж него разхлабиш ли по-добре го направи като хората.

Освен това си почистих механизма и леглото на патрона пръснах си смазчица и стана така че известно време няма да го сменям сигурно ;)

За мен беше важно да видя как се прави и да го наснимам за да може някой друг лаик като мен вместо да дава 100 лева на някой мухльо да свърши тази елементарна работа (толкова ми поискаха на мен)  да си я свърши сам. 

Дали махаш само таблото или разглобяваш как то съм го наравил се различава с 15 минути .

Нека всеки прави както смята за редно - :)
 

 

 

Редактирано от BENNET
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че поста на колегата относно смяната на патрона придружен и със снимки е ценен. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека допълня само, че може да се спести носенето на два ключа или ходене на ключар за пренареждане на патрона. Достатъчно е, когато купите нов патрон да вземете само здравата метална част:

7855830h.jpg

 

и да я монтирате на мястото на счупената на стария. Държи я едно метално чопче, което се избива лесно. При мен се наложи леко изпиляване с ръчна пила на новия елемент, за да пасне на 100% към стария патрон. И така си оставате с един ключ :dance:

Иначе :respekt:  за колегата, че се постара да приложи снимки и описание.

Редактирано от SeH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам,че ако си знаел за разпробитата стойка на патрона щеше да минеш с махане само на таблото с уредите.

SeH ти дава хубава идея,да вземеш здравата част от новия патрон,тази с чопчето и да го сложиш на мястото на стария патрон.С две думи да ги размениш,един чоп ги държи.И си спестяваш пренареждане на патрони,правене на нови ключове и т. н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕЕ Вие сега,  Тъкмо сглобих всичко и сега пак ми давате идеи ! ;)
 

Благодаря SeH не знаех че е може а и не се бях замислял. Така или иначе щях да си правя нов "модерен" ключ но не пречи да е по оригиналния  :) 

Редактирано от BENNET
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така днес се наканих и смених чарковете както SeH ми каза. 
Наистина лесно стана, но сега с оригиналния патрон и пийката от резервния леко задържа ключа преди да го завъртя в крайно ляво полжение.
При вас как е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...