BENNET Публикувано 15 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 И Изведнъж решението идва само!!!Един привидно здрав кабел ( като нов ) дърпам като извадих целия сноп и той се скъса като слама.Слагам снопа обратно след като свързах кабела и Воала! И точно давам на контакт като откачен да пробвам дали всичко работи се счупи шииката на патрона дето върти клемореда.. ...Няма радост за сиромаха Има ли лесен начин да извадя патрона ез да разпробивам? За да го разпробия на прословутата "площадка" трябва да сваля таблото а искам да си го спестя....Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 (Редактирано) Не е нужно да се сваля таблото. Забравил съм как точно ставаше, но таблото се само разхлабваше. Развиват се болтовете дето закрепват таблото от страна на лявата врата и може би се разхлабва болта в централната конзола, под духалките. Таблото се леко измества към теб и патрона с механизъма излиза към пасажера. След това се разпробива дупка на средата на повдигнатата част, натиска се вътре пружината и се издърпва патрона.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=78752#entry1185371Може и без разглобяване, но за пробиване на дупката трябва да имаш нещо такова: Редактирано 15 Януари 2015 от ставров Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 15 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Ще разглобявам явно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hasplu Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 а защо не си вземеш цял патронник от някоя морга барабар с клемореда? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Може и без да махаш таблото,голямото.Има един болт,еврейска звезда с пъпка в средата.Развиваш го и излиза стойката на патронника с блокиращото колче на кормилния прът.Няколко пъти съм го махал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 колега преди да вземеш да пробиваш вземи си виж комутатора/това нещо е единствената електроника в тази кола и която нормално след 25 6 години да изгори.това нещо се намира точно под дръжката за отваряне на предният капак.ако е заминал прави точно този проблем.даваш контакт има ток въртиш но не пали пробвай първо с него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 17 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 Долу при колата съм с нов патрон и нов клеморед и търся къде е еврейската звезда дето го освобождава.Акумулатора е чисто нов колега първо него проверих ))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 17 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 Вече сглобявам Снимки и резюме малко по късно.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 17 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 Да Споделя и аз скромния си опит и нека бъде в полза на тези които имат такъв проблем както колегите се бяха постарали да помогнат на мен - Благодаря момчета. И Така : 1во - Махаме Таблото с уредите , волана конзолата с ръчките за фарове мигачи и тн, за да си осигурим по лесен достъп докато всички изглежда така : http://store.picbg.net/pubpic/E7/93/12ba8013f4a2e793.jpg Съветвам Ви също и да освободите таблото от левите две болтчета за да може да го издърпате 10 санта за по лесен достъп 2ро - Развиваме митичната еврейска звезда Т30 - ВНИМАНИЕ - ПЪПКАТА В СРЕДАТА Е ПО ШИРОКА ОТ ОТВОРА НА СТАНДАРТНИТЕ БИТОВЕ Т30 - Аз направих фрезинг на бита със 3мм свредло след което беше начукан бита мъжката за да мога да разхлабя болта http://store.picbg.net/pubpic/00/B0/0063a98a6ea000b0.jpg 3то - За да предотвратя бъдещи ядове с това еврейско болтче му премахах пъпката с дрелчицата Ето така : http://store.picbg.net/pubpic/13/C4/af6efeb8fe0213c4.jpg Дръжте болта с клещи за да предотватим разпробиването на палеца - както аз не Направих естественно 4то - Изваждаме заключващия механизъм ето така : http://store.picbg.net/pubpic/FD/D1/9c956cdfc20bfdd1.jpg 5то - Явно не съм бил първия , но предния определено ме улесни доста : )Стария патрон вън новия вътре http://store.picbg.net/pubpic/C6/04/bce1bfd5a185c604.jpghttp://store.picbg.net/pubpic/1C/38/5205081ad6491c38.jpghttp://store.picbg.net/pubpic/6D/8C/b64f9e284b496d8c.jpg http://store.picbg.net/pubpic/F0/0C/0d3e944a45c0f00c.jpg6то - Новия Патрон трябва да пасва ето така : http://store.picbg.net/pubpic/79/8F/9bb26631590b798f.jpgСглобяваме по обратния ред Време за изпълнение : 150 минути - Това включва ходенето до магазина за Клеморед и патрон , както и махането на пъпката на еврееца и пробиването на пръста : )Части : Клеморед + Патрон - Тропан -30на лева - работят перфектно пасват перфектно. Задоволство от работата : Безценно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 Ако добре разбирам, сложил си новия патрон. Сега ли палиш колата с новия ключ, а отключваш и заключваш със стария? Ползваш два различни ключа?Вероятно си разбрал че не е имало нужда да сваляш стойката на патроника. Само първия път се сваля, за да може да се разпробие дупка. Всеки следващи път е достатъчно да се свали километража, пъха се нещо в дупката в стойката на патроника да се натисне пружината и патроника се издърпва навън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 17 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 (Редактирано) Да колега мисля че по ясно от това че съм сложил новия патрон не мога да го напиша Естествено паля с новия ключ и заключвам със стария за сега но аз отключвам и заключвам от алармата така или иначе. Сега ще отида да ми направят нов ключ за патрона и да ми прехвърлят алармата на него и воала Всичко с един Ключ Не съм сигурен че като вадиш само километража ще стане толкова бързо - Първо ще е много по-неудобноВторо - има една декоративна пластмаса окло патрона която запълва дупката в таблото която няма как да излезе навън с патрона (поне при мен я има и е доста твърда ) особенно ако не е разхлабено таблото - а ти веднъж него разхлабиш ли по-добре го направи като хората.Освен това си почистих механизма и леглото на патрона пръснах си смазчица и стана така че известно време няма да го сменям сигурно За мен беше важно да видя как се прави и да го наснимам за да може някой друг лаик като мен вместо да дава 100 лева на някой мухльо да свърши тази елементарна работа (толкова ми поискаха на мен) да си я свърши сам. Дали махаш само таблото или разглобяваш как то съм го наравил се различава с 15 минути .Нека всеки прави както смята за редно - Редактирано 17 Януари 2015 от BENNET Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 Мисля,че поста на колегата относно смяната на патрона придружен и със снимки е ценен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 (Редактирано) Нека допълня само, че може да се спести носенето на два ключа или ходене на ключар за пренареждане на патрона. Достатъчно е, когато купите нов патрон да вземете само здравата метална част: и да я монтирате на мястото на счупената на стария. Държи я едно метално чопче, което се избива лесно. При мен се наложи леко изпиляване с ръчна пила на новия елемент, за да пасне на 100% към стария патрон. И така си оставате с един ключ Иначе за колегата, че се постара да приложи снимки и описание. Редактирано 17 Януари 2015 от SeH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 Браво за колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 Потвърждавам,че ако си знаел за разпробитата стойка на патрона щеше да минеш с махане само на таблото с уредите.SeH ти дава хубава идея,да вземеш здравата част от новия патрон,тази с чопчето и да го сложиш на мястото на стария патрон.С две думи да ги размениш,един чоп ги държи.И си спестяваш пренареждане на патрони,правене на нови ключове и т. н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 17 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 (Редактирано) ЕЕЕЕ Вие сега, Тъкмо сглобих всичко и сега пак ми давате идеи ! Благодаря SeH не знаех че е може а и не се бях замислял. Така или иначе щях да си правя нов "модерен" ключ но не пречи да е по оригиналния Редактирано 17 Януари 2015 от BENNET Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 25 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Така днес се наканих и смених чарковете както SeH ми каза. Наистина лесно стана, но сега с оригиналния патрон и пийката от резервния леко задържа ключа преди да го завъртя в крайно ляво полжение.При вас как е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване