gogo_gg Публикувано 3 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 (Редактирано) Преди да започна да описвам за какво става на въпрос ето видео на проблема: Става въпрос за Audi A6 (4B, C5) 2.4 30V (165Hp) Първо ще кажа че когато колата е студена този проблем почти не се появява (само веднъж съм го забелязал на студена кола) Какво се случва, да кажем че в момента имам този проблем.Давам на контакт при проверката остава да свети жълтата лампичка за ABS, паля колата оборотомера НЕ отчита оборотите на двигателя.Когато включа на директна (колата е автомат) на таблото както виждате се появява проблем и с нивото на маслото, ABS и отново липсва отчитане на обороти. В това положение мога да потегля, като скоростната кутия превключва с "ряз" (предполагам заради липсата на обороти на двигателя) на 1-ва и мога да потегля, но колата няма никаква мощност имам чувство че съм закачил 3 каравани и едвам едвам потеглям. Предполагам че преминава в някакъв авариен режим. Чувам звука на двигателя че развива доста обороти но колата бавно и трудно вдига 50-60. По време на шофиране се случва този проблем да изчезне, изгасва лампичката за ABS, съобщението за нивото на маслото и се появяват оборотите. Тогава колата няма никакъв проблем и си работи съвсем нормално. Другия вариант е както най често ми се случва е да запаля примерно сутринта колата, като няма никакви проблеми колата си върви нормално и след известно време примерно след около 20-на мин светва жълтата лампичка за ABS, оборотите изчезват, появява се съобщение и за маслото и се случва това за което писах по горе, губи се мощност и колата едвам се движи. След известно шофиране проблема може и да изчезне но за малко. Уточнявам, нивото на маслото в двигателя е малко над минимума, проблем с ABS и ESP не съм имал, колата е и с газово ако това е от значение. (между другото ESP не може да се включи когато е на лице този проблем) Моите предположения са че има проблем с кабели или по скоро букса в която влизат тези 3 сигнала от датчика за обороти на коляновия вал, от датчика за ниво на маслото в двигателя, и някакъв датчик за ABS-a. Ако и вие мислите че е от букса, как да я намеря коя е тя? Какви са вашите предположения от какво може да бъде според вас? И къде във Варна ще ме посъветвате да отида. Редактирано 3 Януари 2015 от gogo_gg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boichopavlov Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 (Редактирано) Откачи буксата на ABS-а и проблема ще изчезне. Вероятно имаш проблеми и с включването на компресора на климатика (сега е студено и вероятно не се включва от температура). Проблема е в блока на АБС-а. Редактирано 4 Януари 2015 от boichopavlov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_gg Публикувано 4 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 (Редактирано) коя е буксата на АБС-а?А какво общо има ABS-a, маслото, оборотите и климатика както казваш?И когато го включа се включва компресора, по принцип зимата натискам еко бутона и компресора ми не работи. Редактирано 4 Януари 2015 от gogo_gg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=146598&hl= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_gg Публикувано 5 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 (Редактирано) Благодаря ти. Да те питам при теб светеше ли както при мен и лампичката за ABS-a? Но щом казваш че е от този модул, да се надявам че е това и че ше се орави проблема.Не съм се ровил много под капака, можеш ли да ме насочиш къде да търся този блок на ABS-a (къде са го скрили) ? Цитиране на предходен пост! Редактирано 5 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 (Редактирано) няма ли как на диагностика да провериш за грешки в АБС модула, и евентуално таблото ? PS. Между другото, ремонта на АБС модула не е толкова проста работа, т.е. спойките се правят на определена температура, със специална изтънена бакърена човка и т.н., и изобщо не се запояват алуминиевите жички както в клипчетата, които масово се въртят в нета. Редактирано 5 Януари 2015 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_gg Публикувано 5 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 На диагностиката компютъра не е записал абсолютно никакви грешки.А ако със сигурност е от модула на АБС-а аз ще го занеса в един сервиз тук във Варна където ще го запоят както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 7 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2015 (Редактирано) Със сигурност е модула колега. Моята я взех и на следващият ден го направи това в подземн гараж. От шубе викнах пътна помощ да издърпа с лебедка колата и до сервиз натоварена. Там дръпнаха кабела на ABS-а и всичко без него заработи. Тъпо ми стана, но какво да правиш Дали са ти вече как се оправя този модул. Ето това е модулчето. Като застанеш пред колата се намира в дясната част на коша до съда за течността за чистачки. Както е снимката кабела е това в долната част. Не става само с дърпане. В предната част има една "щипка", която се дърпа и после вече вдигаш нагоре буксата. Редактирано 7 Януари 2015 от nurv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_gg Публикувано 7 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2015 Да колега там е, аз си го знаех, но в последствие видях че и към него е прелепена и електрониката в която влизат и кабелите. проблема при мен е че имам газово и изпарителя и всички маркучи са върху ABS-a и почти нищо не се вижда покрай него и за да се направи нещо трябва да се разхвърли газовото.При тея температури от -10 че и -20 градуса при условие че и нямам гараж въобще не ми се бъркаше там, като и не е сугурно дали е от това. Препоръчаха ми един човек във Варна, който се занимава предимно с електрониките и компютрите на колите. Обясних му за какво става на въпрос каза ми добре донеси мия. И той като видя газовото почти се отказа да ми я прави :) Но както и да е оставих му я и днес си я вземах.Струваше ми 140 лв. Каза че повече проблеми с това няма да имам. Питах го от какво е. Каза ми от грешни сигнали от АБС-а. Струваше ми се че не искаше да ми каже какво точно е правил само това ми каза, че е оправена и че няма да имам проблеми и ми дава гаранция за това. Карах я около 1 час не ми се появи този проблем и дано не се появява повече От 2-3 места вече чух че наистина той е най-добрия във Варна за тези неща. Ако на някой му се наложи, намира се до "Перфект ауто" (автосалоните) 089 687 6830 - Мартин Май трябва да имам отстъпка за безплатната реклама сега :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_gg Публикувано 8 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 Тази сутрин на светло погледнах какво е правено.Пластмасовия капак на електрониката на ABS-a e рязан и лепен.Явно проблема е бил абсолютно същия като на колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 Винаги е това Няма грешни сигнали от ABS, има липса на такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 Няма и как да се оправи по друг начин, реже се капака за да се оправят връзките вътре, които са прекъснати евентуално. Платката е керамична хибридна а проводниците са тънки като косъм и по принцип в завода се запояват с ултразвук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_gg Публикувано 8 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 Както и да е оправих се.Малко скъпо ми се вижда 140 лв за това. Но да е жив и здрав човека който го направи и той семейство храни. Ако се бях хванал аз щях да изразходя много нерви и псувни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 9 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 Не знам с какво се занимваш и какви способности и материали имаш на разположение, но не всеки с поялник може да го оправи това. Цените на този модул на старо варират от 150 до 350 лева. Нов мисля, че е близо към 1000. А за цена на ремонт са ми обявявали и 60 лева и 150. Според мен си в границите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 9 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 Колега, не съжалявай. Работата по тия хибридни платки наистина е пипкава и си трябва доста сръчност. Отделно цялото това нещо по принцип е залято със специален компаунд и всички връзки са адски миниатюрни. Така че парите ако е направено качествено не са толкова много, макар че е с поялник а не както в завода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване