SKStoyanov Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Здравейте. За втори път ми изхвърля маслото на хидравликата през дупката на капачката. На някой случвало ли му се е? На какво се дължи? Моля ако има някой който е в час да помогне. Иначе няма течове от другаде, свирене или други аномалий. Когато си има масло си работи перфектно системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Маркуча за високото най-вероятно е проблема.В него има клапанче и когато не е сменяно маслото много време клапана се запушва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SKStoyanov Публикувано 4 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Благодаря колега ще го проверя. Дано да е от там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Виж и казанчето ,че маркуча е около 300 лева нов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sp100 Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 Здравей, колега Стоянов. Може ли да споделиш как реши проблема с изхвърлянето на маслото през казанчето? Защото и на мен вчера ми направи такъв проблем колата и се чудя дали да я карам директно в някой сервиз, или първо да долея подсуша и видя дали пак ще го направи. Предварително ти благодаря за отговора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 Причината,най-вероятно е в извадена цедка в казанчето.Трябва да исмучеш маслото от казанчето и ще я видиш.Като се извади,маслото в казанчето почва да "ври" и излиза през капачката,като наместиш цедката на мястото и,работата се оправя.Така поне беше при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 Цетката си има място и щтраква, не проверявай ниво на работеща кола и отвита капачка.Със спринцовка и шлаух измучи маслото, намести и си карай с кеф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sp100 Публикувано 13 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 Привет колеги , източих маслото със спринцовка и видях прословутата цетка, но сега не мога да преценя дали е на мястото си ?. Изпращам снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmarkov Публикувано 21 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2017 Да повдигна темата, защото е останала без отговор, а в момента се интересувам, как се разбира, че е разместен филтъра/цедката. Осезаемо ще се клати или? При натискане надолу предполагам ще си отиде на мястото? Натисках я и ми се струва на мястото, но как да съм сигурен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 21 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2017 Познава се като погледнеш в казанчето при запален двигател,ако течноста ври,значи цедката не си е на местото.Излезе ли един път няма наместване.Аз моита сто пъти я намествах,уж се оправи за малко и чак след смяната на казанчето спря да ми изхвърля масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmarkov Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Ново казанче ли купи или втора употреба? Ако си купил ново от къде и ориентировъчна цена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 Ново купих от ауто про,излезе ми 45лв,но с отстъпка иначе е около 60. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmarkov Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Обратна връзка за моя случай: Да обобщя, вярвам ще е полезно на някои колега за в бъдеще. Убеждаваха ме, че проблема идва от маркуча за високо налягане и респективно клапана, които имало в него. Взех маркуч втора употреба с болта към рейката, който всъщност представлява прословутия клапан - тоест в маркуча не виждам да има клапан, а самия болт към рейката е клапан, което ме озадачава, защо никъде в темите относно хидравлика колегите сменят направо маркучи - ако проблема им е в клапана, но това е друга тема. Източих маслото от казанчето (вече го бях източвал преди няколко дни и цедката си изглеждаше на мястото) и изненада! Цедката/филтъра видимо се движеше. Опитах се да го наместя и установих, че дори като го натисна на мястото му и застане стабилно от към калника мога да пъхна плоска отвертка... Без да сменям маркуча и клапана поръчах ново оригинално казанче от колегата @Raino - достави го за по-малко от седмица от Германия, на много добра цена. Препоръчвам го за покупка на части. Смених казанчето и проблема е решен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване