marin_stz Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Здравейте, смятам да мина в клуба на шофьорите на Ауди и съм се ориентирал към А4 Б8 (2008 - 2010) седан - кола приблизително с размерите на тази, която карам в момента. Карам редовно и предимно в градски условия, но смятам от време на време да правя дълги преходи по няколко хиляди километра извън града. Не съм състезател, но оценявам когато колата може бързо да ускори, за да изпреваря или за да мина през кръстовище.Проблемът е, че автомобилите от този модел, които отговарят на изискванията ми (quattro, парктроник, 150-200к.с.) държат по-високи цени от Ауди А6, което има същите екстри и е на същите години. Разликата е около 5-6 хиляди лева. Защо ? Според информацията, която четох пък Ауди А6 има много по-висок разход на гориво (градско 2-3 на 100 повече от А4) и големият двигател и многото конски сили ще означават голям данък и по-скъпа "гражданска". Освен това срещнах мнения според, които поддръжката за А6 никак не е евтина. Сравнима ли е с тази на А4? И да обобщя колебанията ми - към кой от двата модела да се насоча:- А4 B8 2.0 TFSI- A6 C6 3.0 TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 А4/B8/ е по-новия модел от 2007/2008 години в производство,т.е. държи цена на пазара за момента.А6/4F/ е модел пуснат в производство през 2004 година,по-късно има и фейслифт. За мен и двата модела са добри.Колегите,като се включат ще кажат по-точно,а има и доста писано във форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Колега и на двата модела Ауди подръжката не е от евтините но по принцип А4/В8 е по новия модел като автомобил.При А6 тук вече говорим за автомобил който е клас лимузина,доста е по широко от А4.Всичко е вече въпрос на избор и на лични предпочитания.Всичко зависи от състоянието и подръжката на самия автомобил,но при тези автомобили всяка една покупка е свързана задължително със диагностика и преглед във сервиз преди да се закупи,защото има доста скъпоструващи части и агрегати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 A4 B8 е по-нова разработка. Дебютира на пазара като модел 2008 година. За сравнение А6 С6 е от 2004 година. В8 е с по-съвременен дизайн. В това не вярвам да се съмняваш. Освен по-красива, предницата е и "зла" и с по-силно изразено спортно излъчване. Отвътре също личи обновяването в дизайна и е по-приятна.На размери а6 е по-разточителна, но само на външни габарити. Вътре положението е обратно - В8 е по-широка. Лично аз не съм ги мерил, но някой беше дал размерите и имаше сантиметри в полза на а4 по отношение на ширината. Според мен бензинова А4 В8 ще ти е идеална и по-точно 1.8TFSI 160 кончета. 180 - още по-добре. Имат и рядък вариант със 120 к.с., но за дълъг път идват слабички, а и е доста рядка. Плюс това силно се съмнявам да съществува в модификация куатро.За по-сигурно избягвай предно+автоматик.Запознати твърдят че частите дори са малко по-евтини от В7, което е добра новина за бъдещи собственици на такива бижута.Дизелите обичат по-дългите пътувания и не се чувстват добре в града, особено на къси разстояния. Филтрите им искат газ за регенериране, което в града няма как да стане безпроблемно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 A4/B8/ 1.8TFSI има опция за quattro задвижване при версиите със 160 и 170 коня,а при най-малката със 120 коня-няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Не е вярно,че частите на В8 са по евтини от на В7.В ммомента мой познат сменя пълен комплект на съединител със всичките му историй,феродо,маховик,диск,лагер и т.н.излезе около 2180 лв.отделно пари за труд 130 лв. И цифрата накрая става доста добра2310 лв.само за един съединител.Това Ауди е 2.0 tfsi 180 к.с. модел 2010 г.отделно,че и понагорява масълце.Сигурен съм,че подръжката и резервните части са по скъпи от на В7,защото това са автомобили на съвсем различни платформи и са напълно различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate Jony Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 (Редактирано) Това цена в Порше ли е?Иначе идва с много надолу с отстъпките.То и за Б7 2.0 тфси ако се сменя в офиц.сервиз сигурно пак ще дойде там някъде. Цитиране на предходен пост! Редактирано 6 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 5 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Да това е цена във фирмен сервиз да ауди и фолксваген във В.Търново,със оригинални части и гаранция за извършения ремонт.Тази цена е даже с 10% отстъпка,тъй като моя познат е стар клиент там,защото преди имаше нов Фолксваген Пасат 6 серия,закупен от там на лизинг,след изтичане на лизинга го продаде и мина на Ауди.Нямам представа какви разбирачи сам тези майстори които работят в тези сервизи,но истената е една,колкото ти кажат толкова плащаш това е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marin_stz Публикувано 5 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 При А6 тук вече говорим за автомобил който е клас лимузинаТочно затова си мислех че трябва да е на поне същата цена като А4, но явно по-новият дизайн на А4 е предимство. всяка една покупка е свързана задължително със диагностика и преглед във сервизМисля да купя колата от чужбина и доколкото знам мога да я взема с някаква гаранция. Все пак ще бъде прегледана в сервиз със сигурност и то още там. На размери а6 е по-разточителна, но само на външни габарити. Вътре положението е обратно - В8 е по-широка.Смятам, че рядко ще ми се наложи да возя 5 човека, още по-малко вероятно е да са половин отбор волейболисти. Надявам се, че колата ще е достатъчно широка за нормален средностатистически човек. сменя пълен комплект на съединител... И цифрата накрая става доста добра2310 лвТова наистина си е огромен разход. Надявам се да не ми се налага. А въобще какъв е смисълът да ползвам фирмен сервиз при условие, че колата ми най-вероятно ще бъде над 5 годишна? Т.е. гаранцията от Ауди отдавна ще е изтекла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 6 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2015 (Редактирано) Ами за най-общи ремонти хич не ти трябва фирмен сервиз! Хем са некадърни /е има и изключения/, хем цените на услугите летятРазбира се за диагностика или проблем с някой компютър..... няма много алтернативи, но..... ако ще ти смянят съединител.....айде няма нужда!!! Цитиране на предходен пост! Редактирано 6 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване