d1abl0 Публикувано 9 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 Здравейте Колеги! Ауди S6 3.0TDIИмам проблем с имобилайзера,предния ден нямаше такъв,но след тез студове като сложа ключа не ми чете имобилайзера.С една дума не мога да напрая нищо,заключен волан на скорост Р съм,подадох ток към акумулатора и пак неще да ми чете ключа , моля за коментар. Благодаря от сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 9 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 (Редактирано) Прочети из подфорума за прословутия проблем с кормилната колона,симптомите изглеждат същите. Всъщност,това е най-скъпият вариант, пожелавам ти да излезе нещо елементарно. Правилното решение в този най-лош вариант е нова колона за около 2 000 лв. с ходене до Порше за адаптация,колеги опитаха да минат по бедност с имобилайзер-втора употреба,излиза 1/3 като пари. Но имобилайзерът се износва физически,така че втората употреба е съмнително по-добър вариант. П.С. Най-напред някой,който разбира,да й направи компютърна диагностика. Оттук трябва да се започне според мен. Редактирано 9 Януари 2015 от Emillion Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d1abl0 Публикувано 9 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 (Редактирано) Не съм много запознат но ключа отваря и затваря вратите,като вкарам ключа почва веднага да работи радиото,по арматуното табло не свети нищо освен дата час и км,опитвам се да въртя ключа и нищо не свети не мога да освободя от скорост....много жалко Редактирано 9 Януари 2015 от KARINA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KARINA Публикувано 9 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 Пиши на кирилица и не цитирай предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 9 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 На кормилна колона отива работата, както е писал колегата Емо намери някой с кабел и софт и заделяй бая парички за тази сцена... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 Това е дискутирано вече хиляда пъти в 10 теми. До време се чисти грешката и колата тръгва, като стане много топло или много студено - проблема зачестява, зависи как се е протрило тва колело вътре. Нова централна конзола е към 2к от порше, Жоро ги оправя за по 600 лева като слага такива втора употреба и уж дава гаранция някаква. Тва е цялата работа. Няколко пъти писахме тука ако някой смени конзолата да даде една стара с Арсов да пробваме да направим един ремонтен комплект ама всеки като си реши проблема и спира да го боли фара за другите и така, за сега това са решенията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 N1995 ще ви дам колона да се упражнявате, пиши ми на ЛС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2015 Пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 Вчера с помощта на един колега ключар се заядохме с блокирала ключалка на А6-ца.Първо опитах с ваг-ком да я подкарам но не стана,след това опитах с почукване и пак нямаше резултат.Ключаря свали цялата ключалка и я разглоби,вътре нямаше нищо видимо износено или счупено по зъбното колело,премерих трите микрета и те бяха ОК,откачих моторчето и го пробвах и него ,и то си беше ОК...накрая реших да пробвам с смяна на релето което управлява мотора.Всъщност това са две релета в един корпус и поради факта че нямаше от къде на момента да намеря същото реле реших да го подменя с две отделни релета с кабели към платката.Имах силни съмнения че един от контактите на релето(тата) е заклепан и затова реших да го сменя.Отидох да пробвам на колата но пак не тръгна ключалката а и не си бях взел лаптопа,та реших тази сутрин 1во да забърша грешката и тогава да пробвам ,и всичко си тръгна .Та от цялата работа си мисля тези ключалки не страдат от износване на пластмасовото колело.Релето аз го изрязах така от горе защото първоначално мислех да пробвам един вариант но се отказах... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 Каква е часта на снимките ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 Ключалката която се намира по средата на кормилния прът и го заключва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 18 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 С две думи: проблема се явява от релетата!Браво, много ценна информация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 18 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 Не мога да гарантирам на 100% че е от тях,но нямаше видимо износване по пластмасовите елементи,нещото което ме насочи към релето е практическия опит при други подобни ситуаций когато контактите на реле се заклепват(износват) от голяма консумация на крайния елемент.Факт е че първоначално не тръгна нито с изтриване на грешката нито с почукване по самата ключалка,само времето ще покаже дали ремонта е успешен .Каква е часта на снимките ?Сега загрях какво ме питаш ,това е реле само че съм му резнал капачето отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 Аз съм виждал А6 и А8 без заключване, върти се волана в крайните посоки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 (Редактирано) Да беше почнал да ги махаш тия имобилайзери щеше под пари да останеш Освен да ти се бъгне и да ти се заключи зимата на големия студ друга файда не виждам, тия коли се отключват и крадът с лош поглед Редактирано 21 Февруари 2015 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Няма заключване ти казвам и хората карат години, ако искаш да ти дам телефоните на тия хора да ги питаш дали са се заключвали воланите Аз не си измислям, а ти казвам факти видяни на моя прашен гараж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Не съм казал, че си измисляш бе, просто искам да знам как става да махнеш имобилайзера. Бих го разкарал на секундата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Ако искаш давам ти тела на човека, разбираш се с него и отивате с Арсов да дебъгвате. Имобилайзер ще имаш, но без физическото заключване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Мех аз искам да платя на някой да го свърши, не да дебъгвам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Плати на Арсов да дебъгне и да ти го направи или 700лв при Жоро суходолския, толкоз ми каза някой, че взима за ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 Да бе точно никога няма да ги дам тия пари на Жоро за втора употреба конзола и препрограмиране. А дебъгването не е толкова просто... Ама да стане малко по-топло и ще го измислим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Ами почна да се запролетява... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Аз звънях на Жоро(Суходол) за обучаване на ключалка 2ра употреба(от автоморга) към колата иска 450 лева.Съветвам който има проблем да мине по мойте стъпки защото ще е много по евтино ако стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 За мен е супер глупост да ти се насади втора употреба конзола, да се изчете старата конзола и да се флашне новата. И кво прайме утре като се бъгяса тая конзола втора употреба? По-хубаво да се шунтира по някакъв начин механичното заключване напълно, така, че тия две микроключета, които са там да не могат да заблудят имобилайзера, че някой краде колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 (Редактирано) Въпрос на гледна точка...за мен е още по голяма глупост да се платят 2000 лева за част на кола която моментна себестойност е 10-11 хиляди лева... Редактирано 23 Февруари 2015 от sunshai Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване