Jump to content

Проблем с имобилайзер.


d1abl0

Recommended Posts

Здравейте Колеги!

 

Ауди S6 3.0TDI

Имам проблем с имобилайзера,предния ден нямаше такъв,но след тез студове като сложа ключа не ми чете имобилайзера.С една дума не мога да напрая нищо,заключен волан на скорост Р съм,подадох ток към акумулатора и пак неще да ми чете ключа , моля за коментар.

 

Благодаря от сега.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети из подфорума за прословутия проблем с кормилната колона,симптомите изглеждат същите. Всъщност,това е най-скъпият вариант, пожелавам ти да излезе нещо елементарно. Правилното решение в този най-лош вариант е нова колона за около 2 000 лв. с ходене до Порше за адаптация,колеги опитаха да минат по бедност с имобилайзер-втора употреба,излиза 1/3 като пари. Но имобилайзерът се износва физически,така че втората употреба е съмнително по-добър вариант. 

 

П.С. Най-напред някой,който разбира,да й направи компютърна диагностика. Оттук трябва да се започне според мен.

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много запознат но ключа отваря и затваря вратите,като вкарам ключа почва веднага да работи радиото,по арматуното табло не свети нищо освен дата час и км,опитвам се да въртя ключа и  нищо не свети не мога да освободя от скорост....много жалко

Редактирано от KARINA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кормилна колона отива работата, както е писал колегата Емо  :icon_sad: намери някой с кабел и софт и заделяй бая парички за тази сцена...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е дискутирано вече хиляда пъти в 10 теми. До време се чисти грешката и колата тръгва, като стане много топло или много студено - проблема зачестява, зависи как се е протрило тва колело вътре. Нова централна конзола е към 2к от порше, Жоро ги оправя за по 600 лева като слага такива втора употреба и уж дава гаранция някаква. Тва е цялата работа. Няколко пъти писахме тука ако някой смени конзолата да даде една стара с Арсов да пробваме да направим един ремонтен комплект ама всеки като си реши проблема и спира да го боли фара за другите и така, за сега това са решенията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Вчера с помощта на един колега ключар се заядохме с блокирала ключалка на А6-ца.Първо опитах с ваг-ком да я подкарам но не стана,след това опитах с почукване и пак нямаше резултат.Ключаря свали цялата ключалка и я разглоби,вътре нямаше нищо видимо износено или счупено по зъбното колело,премерих трите микрета и те бяха ОК,откачих моторчето и го пробвах и него ,и то си беше ОК...накрая реших да пробвам с смяна на релето което управлява мотора.Всъщност това са две релета в един корпус и поради факта че нямаше от къде на момента да намеря същото  реле реших да го подменя с две отделни релета  с кабели към платката.Имах силни съмнения че един от контактите на релето(тата) е заклепан и затова реших да го сменя.Отидох да пробвам на колата но пак не тръгна ключалката а и не си бях взел лаптопа,та реших тази сутрин 1во да забърша грешката и тогава да пробвам ,и всичко си тръгна :flehan:.Та от цялата работа си мисля тези ключалки не страдат от износване на пластмасовото колело.

Релето аз го изрязах така от горе защото първоначално мислех да пробвам един вариант  но се отказах...

post-3258-0-78760500-1424195179_thumb.jp

post-3258-0-47545900-1424195184_thumb.jp

post-3258-0-15910200-1424195188_thumb.jp

post-3258-0-83180100-1424195191_thumb.jp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключалката която се намира по средата на кормилния прът и го заключва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да гарантирам на 100% че е от тях,но нямаше видимо износване по пластмасовите елементи,нещото което ме насочи към релето е практическия опит при други подобни ситуаций когато контактите на реле се заклепват(износват) от голяма консумация на крайния елемент.

Факт е че първоначално не тръгна нито с изтриване на грешката нито с почукване по самата ключалка,само времето ще покаже дали ремонта е успешен :).



Каква е часта на снимките ?

Сега загрях какво ме питаш  :hilezh: ,това е реле само че съм му резнал капачето отгоре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да беше почнал да ги махаш тия имобилайзери щеше под пари да останеш :) Освен да ти се бъгне и да ти се заключи зимата на големия студ друга файда не виждам, тия коли се отключват и крадът с лош поглед :D

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма заключване ти казвам и хората карат години, ако искаш да ти дам телефоните на тия хора да ги питаш дали са се заключвали воланите :)

Аз не си измислям, а ти казвам факти видяни на моя прашен гараж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм казал, че си измисляш бе, просто искам да знам как става да махнеш имобилайзера. Бих го разкарал на секундата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш давам ти тела на човека, разбираш се с него и отивате с Арсов да дебъгвате.

Имобилайзер ще имаш, но без физическото заключване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плати на Арсов да дебъгне и да ти го направи или 700лв при Жоро суходолския, толкоз ми каза някой, че взима за ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе точно никога няма да ги дам тия пари на Жоро за втора употреба конзола и препрограмиране. А дебъгването не е толкова просто... Ама да стане малко по-топло и ще го измислим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз звънях на Жоро(Суходол) за обучаване на ключалка 2ра употреба(от автоморга) към колата иска 450 лева.Съветвам който има проблем да мине по мойте стъпки защото ще е много по евтино ако стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е супер глупост да ти се насади втора употреба конзола, да се изчете старата конзола и да се флашне новата. И кво прайме утре като се бъгяса тая конзола втора употреба? По-хубаво да се шунтира по някакъв начин механичното заключване напълно, така, че тия две микроключета, които са там да не могат да заблудят имобилайзера, че някой краде колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на гледна точка...за мен е още по голяма глупост да се платят 2000 лева за част на кола която моментна себестойност е  10-11 хиляди лева...

Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...