petar_wn Публикувано 11 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2015 Здравейте колеги. Имам следния проблем. Две седмици колата беше затрупана и не беше карана. Следователно нямаше грам акумулатор. Дадоха ми ток да запаля и установих, че километража и оборотомера ми не работят. Оборотомера постоянно се мъче да проработи(трепти). Когато колата е под наклон, километража и оборотомера започват да работят, но изляза ли на равното пак спират. От време на време оборотомерът скача на 1500-2000 оборота и пак пада 0. Според вас какъв е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 11 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2015 На мен ми правеше така веднъж падна акумулатора и като затрептяха стрелките обортомера му се счупи стрелката от основата направо смених таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toho Публикувано 29 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 А при мен работи от време на време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladdko Публикувано 5 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 При мен само дясната част на таблото правеше проблеми понякога и след 4-5 месеца каране така спря напълно.Лекува се с ново читаво табло.Проблема е че имобилайзера е вътре и трябва да се ходи на диагностик ако не можеш сам да си обучиш ключа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladdko Публикувано 5 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 Между другото имам едно налично работещо табло,но не знам от кои вариант ви трябва на вас,моето е от фейслифтовите с голям фис и дигитален часовник.ако върши работа пишете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 5 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 (Редактирано) а с уредите за темп. на маслото и волтметър ли е и каква марка е? Дали е VDO или други шитни. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 6 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladdko Публикувано 5 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 Да има допълнителните уреди и е на VDO.И да подчартая че е от бензиново ауди 1.8Т.(от бензиново на дизелово също става да се сложи,но от дизел на бензин не може да се обучи имобилайзера) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankyy26 Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Колега, преди да го вхърлиш, ако имаш познат занимаващ се с електроники му го занеси да го погледне, че може да си спестиш покупката на друго и обучаването. По описанието ти звучи сякаш нещо се е опържило по платката, я резистори я транзистори, знам ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 (Редактирано) И аз имам същия проблем на А4 1,9 афн 1996г. Колата е при мен от няколко дни,като при стария собственик беше оставена с изтощена батерия няколко месеца. Сега оборотомера не работи изобщо а скоростомера само трепти в начална позиция. Разглобих и огледах таблото, но видими проблеми няма. Таблото е най-опосканото VDO 8D9 919 033 A. Продавача твърди, че до последно таблото е работело. Освен това с ваг-ком не мога да се свържа с контролера на двигателя, може ли да имат връзка нещата? Редактирано 25 Юли 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 И моето табло на А4-ката сдаде багажа по същият начин. Трепти стрелката на скоростомера и нема никой. От време на време, като дам контакт и не трепти знам, че ще имам скоростомер и оборотомер. Някой беше писал, че са му го оправили, но аз реших проблема с ново табло.... даже бях на далавера 60хил.км. с новото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Явно са неква недомислица тези табла Сменяш акумулатор заедно с табло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Предполагам,че от рязкото подаване на ток става. Вероятно всякакъв остатъчен ток изчезва, а когато има акумулатор,то остава някакъв ток. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 (Редактирано) Обикновенно при А4 Б5 проблема с таблото се решава с ново !.. Редактирано 27 Юли 2015 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Предполагам,че от рязкото подаване на ток става. Вероятно всякакъв остатъчен ток изчезва, а когато има акумулатор,то остава някакъв ток. Така формулиран извода е напълно достоен за дипломна защита по електротехнически специалности.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 (Редактирано) Обикновенно при А4 Б5 проблема с таблото се решава с ново !.. Не съм на ясно с всички детски болежки на модела и не ми е проблем плащането на друго табло. Интересува ме какво им се прецаква и защо да не се отремонтира!? Комуникацията с модула на двигателя през него ли минава или да търся другаде проблема с не свързването с ваг ком? Редактирано 27 Юли 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 за до фейсовите незнам как е но при фейсовите табла производство на Jager и Magnet Marelli с времето си заминава процесора и всичко приключва. Аз вече съм се подсигурил с VDO табло с ФИС че като ще сменям гарагата да е рошава. Сигурен ли си че кабела ти е наред? Тестван ли е на други коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Нямам проблем с кабела и др.коли. Пробвах и с друг кабел със същия резултат. Не съм проверявал инсталацията все още. Таблото е VDO и останалите уреди(гориво, темп. и километраж) си работят коректно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 До колкото знам К линията влиза в таблото и всички останали модули влиза в таблото. Аз сега си взех ново табло с цял фис че това старото така и не тръгна както хората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 ...Сменяш акумулатор заедно с табло Има някаква логика, защото моето даде фира, докато баща ми слагаше клемата на акумулатора и ми показваше, че прехвърчала искра... демек имал съм консумация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Е тва ако е консуматив...... Вах та в колата Аз се чудя що втора седмица не намирам табло До колкото знам К линията влиза в таблото и всички останали модули влиза в таблото. Аз сега си взех ново табло с цял фис че това старото така и не тръгна както хората. Имам връзка с всичко без мотора Утре ако имам време ще го ровя пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Аз пък нямам връзка с нито един контролен модул даже с новото табло и си нямам на представа от къде идва този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 (Редактирано) Първото и най-елементарно е да си провериш кабелите отиващи до диагностичната букса. За А4Б5 те са три. +12V, -12V и K-линия. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 30 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Там съм го проверял и всичко си е ОК. Като натисна да вляза в някой от контролерите (например) ABS на таблото си светва лампата зумера пищи и вади бележка, че не може да се върже с този контролер. И така за всеки който се сетиш, а с ваг тахото си влизам в таблото и си му прочитам пин кода мога да му обуча и ключа но с него само толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 тамън щях да кажа да няма някой допълнителен имобилайзер на шината за данни обаче щом казваш че точно с таблото може да се свържеш и да си обучиш ключ съвсем не се връзва..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toho Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 и сега може ли друго табло - или така си караш със старото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване