Jump to content

Неработещ километраж и оборотомер


petar_wn

Recommended Posts

Здравейте колеги. Имам следния проблем. Две седмици колата беше затрупана и не беше карана. Следователно нямаше грам акумулатор. Дадоха ми ток да запаля и установих, че километража и оборотомера ми не работят. Оборотомера постоянно се мъче да проработи(трепти). Когато колата е под наклон, километража и оборотомера започват да работят, но изляза ли на равното пак спират. От време на време оборотомерът скача на 1500-2000 оборота и пак пада 0. Според вас какъв е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми правеше така веднъж падна акумулатора и като затрептяха стрелките обортомера му се счупи стрелката от основата направо смених таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

При мен само дясната част на таблото правеше проблеми понякога и след 4-5 месеца каране така спря напълно.Лекува се с ново читаво табло.Проблема е че имобилайзера е вътре и трябва да се ходи на диагностик ако не можеш сам да си обучиш ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото имам едно налично работещо табло,но не знам от кои вариант ви трябва на вас,моето е от фейслифтовите с голям фис и дигитален часовник.ако върши работа пишете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а с уредите за темп. на маслото и волтметър ли е и каква марка е? Дали е VDO или други шитни.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да има допълнителните уреди и е на VDO.И да подчартая че е от бензиново ауди 1.8Т.(от бензиново на дизелово също става да се сложи,но от дизел на бензин не може да се обучи имобилайзера)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, преди да го вхърлиш, ако имаш познат занимаващ се с електроники му го занеси да го погледне, че може да си спестиш покупката на друго и обучаването. По описанието ти звучи сякаш нещо се е опържило по платката, я резистори я транзистори, знам ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

И аз имам същия проблем на А4 1,9 афн 1996г. Колата е при мен от няколко дни,като при стария собственик беше оставена с изтощена батерия няколко месеца. Сега оборотомера не работи изобщо а скоростомера само трепти в начална позиция. Разглобих и огледах таблото, но видими проблеми няма. Таблото е най-опосканото VDO 8D9 919 033 A. Продавача твърди, че до последно таблото е работело. Освен това с ваг-ком не мога да се свържа с контролера на двигателя, може ли да имат връзка нещата?

Редактирано от krasitt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моето табло на А4-ката сдаде багажа по същият начин. Трепти стрелката на скоростомера и нема никой. От време на време, като дам контакт и не трепти знам, че ще имам скоростомер и оборотомер. Някой беше писал, че са му го оправили, но аз реших проблема с ново табло.... даже бях на далавера 60хил.км. с новото. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че от рязкото подаване на ток става. Вероятно всякакъв остатъчен ток изчезва, а когато има акумулатор,то остава някакъв ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че от рязкото подаване на ток става. Вероятно всякакъв остатъчен ток изчезва, а когато има акумулатор,то остава някакъв ток.

 

Така формулиран извода е напълно достоен за дипломна защита по електротехнически специалности....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновенно при А4 Б5 проблема с таблото се решава с ново !.. :)

Не съм на ясно с всички детски болежки на модела и не ми е проблем плащането на друго табло. Интересува ме какво им се прецаква и защо да не се отремонтира!? Комуникацията с модула на двигателя през него ли минава или да търся другаде проблема с не свързването с ваг ком? Редактирано от krasitt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за до фейсовите незнам как е но при фейсовите табла производство на Jager и Magnet Marelli с времето си заминава процесора и всичко приключва. Аз вече съм се подсигурил с VDO табло с ФИС че като ще сменям гарагата да е рошава.

 

Сигурен ли си че кабела ти е наред? Тестван ли е на други коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам проблем с кабела и др.коли. Пробвах и с друг кабел със същия резултат. Не съм проверявал инсталацията все още. Таблото е VDO и останалите уреди(гориво, темп. и километраж) си работят коректно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам К линията влиза в таблото и всички останали модули влиза в таблото. Аз сега си взех ново табло с цял фис че това старото така и не тръгна както хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Сменяш акумулатор заедно с табло :D

Има някаква логика, защото моето даде фира, докато баща ми слагаше клемата на акумулатора и ми показваше, че прехвърчала искра... демек имал съм консумация. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тва ако е консуматив...... Вах та в колата :D Аз се чудя що втора седмица не намирам табло :D

До колкото знам К линията влиза в таблото и всички останали модули влиза в таблото. Аз сега си взех ново табло с цял фис че това старото така и не тръгна както хората.

Имам връзка с всичко без мотора ;)

Утре ако имам време ще го ровя пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък нямам връзка с нито един контролен модул даже с новото табло и си нямам на представа от къде идва този проблем. :wall:  :wall: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото и най-елементарно е да си провериш кабелите отиващи до диагностичната букса. За А4Б5 те са три. +12V, -12V и K-линия.

DLC_Pinout.gif

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там съм го проверял и всичко си е ОК. Като натисна да вляза в някой от контролерите (например) ABS на таблото си светва лампата зумера пищи и вади бележка, че не може да се върже с този контролер. И така за всеки който се сетиш, а с ваг тахото си влизам в таблото и си му прочитам пин кода мога да му обуча и ключа но с него само толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тамън щях да кажа да няма някой допълнителен имобилайзер на шината за данни обаче щом казваш че точно с таблото може да се свържеш и да си обучиш ключ съвсем не се връзва.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...