Melir Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 Колеги колата е от подписа. Днес като минах покрай нея забелязах малко тъмно петно като от масло. Първо помислих че е от някой друг, но после видях, че десния калник е леко омаслен от вътре където е пластмасата и се зачудой, дали може да идва нещо от там или си внушавам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадин1975 Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 Виж си маншона на полуоската. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafeelo Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 А къде по - точно е омаслен? Ако е в предния край при бронята, си погледни кулера!!! При мен се оказа спукан кулер и много масло в него!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 +1 за кулера, няма значение в кой край е омаслено. Там се намира единствено той и е много вероятно проблема да е с него или турбо пътя, който отива към него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko92 Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 +1 и аз съм от течащите Тези дни отивам да го заварявам (лепя) кулера. Може да има хлабаво съединение при теб колега, махаш гумата и под калника (пластмасата) и ще видиш от къде тече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Егр-а, ако не е затапен, при мене по не е така. Маже си по малко, и като се посъбере се стича надолу към тампона на двигателя и така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Melir Публикувано 20 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Благодаря колеги тези дни отивам да го погледнат, егр-а не е затапен дано е там, че това с кулера ми изглежда сериозно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Melir Публикувано 20 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Съжалява че пускам пост след пост, но не мога да разбера как да редактирам предния си пост. Тъй като днес си запазих час в сервиз в четвъртък ще отида да погледнат теча и да ми сменят маслото и филтрите, някой може ли да ми каже какво масло трябва да предпочета, защото приемчика на сервиза ми каза, че щe ми сложат каквото избера, но не знам какво да е. Избрал съм си само марката Castrol. Благодаря предварително и ето снимка на теча, петното е за едно денонощие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Ами то от снимката нищо не се разбира. А за маслото, карам доста, за двете години от както съм с Аудито съм сменял три пъти маслото, наливам Kroon oil Emperol 10/40. Много съм доволен! Маслото не е много разпространено, има си сайтове с доста инфо, взимам го от колегата KOKO 100 C4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko92 Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Колега ти си с помпа дюза, недей слага полу синтетика. Аз съм с същия мотор ASZ и карам с 5w40 майстора ми сложи TOTAL, за следващо ще е Castrol Edge 5w40. А иначе и аз не съм с затапен ЕГР и от самото егр от дупчитата ми олива леко.. Ако може колегата, който каза,че му е затапено да каже как става на дълго и на широко, ако не тук, то поне на лично, защото това ще е следващото след лепенето на кулера... А и няма турбо кола която да няма грам масло по турбо пътищата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Melir Публикувано 20 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 (Редактирано) Благодаря момчета, значи маслото ще е Castrol Edge 5w40 Turbo Diesel и мисля да сменя маслото и на скоростната кутия, че нещо не ми харесва как влиза първа... Съжалявам ако съм станал нахален, но да не отварям цяла тема според вас какво да масло да избера за нея и каква добавка (ако меже пак на castrol) ( чух че имало добавки за по- леко вкарване на скоростите) Благодарско предварително Редактирано 20 Януари 2015 от Melir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 За маслото и затапваното на егр-а има много писано в форума , а маслото на скоростната кутия НЕ го Сменяй, ако наистина не ти е належащо!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafeelo Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 За маслото и от мен +1 за Castrol Edge 5w40 Turbo Diesel, това е маслото за нашите автомобили!!!А от снимката с омасления под-калник, сам на 100% сигурен че е от кулера, само виж дали е спукан или просто тече от някоя свръзка!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Melir Публикувано 22 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Такаааа, колеги днес бях на маСтор. Смениха ми маслото и всички филтри - за всичко 183 лева не знам много ли са малко ли са, но както и да е. По въпроса с теча маСтора ми каза, че било от кулера както предположихте и вие и ми каза, че някакви маслени пари се събирали вътре и тече, защото е пукнат. Аз малко се притесних, но ми каза че принципно не било наложително, но трябвало да се смени. Таа главния ми въпрос е мога ли да карам така щом не е наложително, може ли да се завари тос кулер и как аджеба се е пукнал като теча го има от няколко дни през които съм карал колата 2 пъти по 2 километра и нито съм я тряскал никъде нито нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafeelo Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Защо се е спукал нямам представа, моя също от един път протече. А от носно карането със спукан кулер, аз карам вече една година така и няма проблем осфен малкото лагване на турбото ама някой ден ще има смяна!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Melir Публикувано 23 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Благодаря за отговора колега. Аз май се реших да я закарам при някой майстор да почисти кулера, турбо пътищата, егр клапана въздухопроводите и т.н. Да видим какво пумии ще излезнат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване