AlexanderShopov Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Здравейте колеги. Карам Ауди а4 1,9 Тди 116 к.с и усетих в последно време, че колата започна да претриса на всеки 2 секунди като съм на свободна. Като потегля всичко си е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Демпферен маховик или някоя дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Дюза по-скоро!Пробвай да изчистиш с добавкаАз имах такива симптоми какво ли не правих накрая неволно смених термостат и колата заспа!!!По-принцип няма общо но факт! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Как се хваща, че е дюза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Ами на ВАГ се хваща гледаш стойностите им... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Т.е. гледа се коя излиза от референтните стойности? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Точно! Ако има над 1 или -1 обикновено е това...Може и да иска смяна на гумички на дюзи,може да EGR или дори колянов вал! А също маховик!Точно тези симптоми може да означават 1001 неща... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEYN Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Ако нямаш наличен ВАГ-КОМ отиди наистина първо да я поиздухаш на магистралата/извънградски път. Имах същия проблем с претрисане и се оказа от кофти гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlexanderShopov Публикувано 23 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Що-годе добра новина. Качих я на ВАГ-КОМ и се оказаха разпръсквачите на 2ри и 3ти цилиндър. Друго ми направи впечатление. Като съм на ниски обороти и като включи турбото се чува свистене/циркулиране на вода. Нормално ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 (Редактирано) 1. Какво значи "оказаха се разпръсквачите"? С какви стойности са? Обикновено ако едната дюза е със + стойности над 1.0, то компа се опитва да компенсира на друга с "-" стойност2. На ниски обороти как го чуваш да се включва турбото... ? Подобен звук на циркулация на вода издава шайбата на компресора (за климатика), когато си отива.... Миналата година след подобен звук изкара 20 дни и се скъсаха пластините и. Ремонтен комплект и въпросът се реши, но се оказа временно. Сега пак я чувам и вече съм си купил нова и чакам да ме изненада Цитиране на предходен пост! Редактирано 24 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 А,когато трите са ОК (под 1), а една е -2,3»»-2.4 как се тълкува това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 (Редактирано) Като вибрации = 200 лв. за подмяната и с друга използвана Цитиране на предходен пост! Редактирано 26 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Странно, че вибрациите (претрисането) се появяват от време на време, дори като отчетох тези ст-сти нямаше вибрации... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 И при мен се появяват временно и са слаби, но аз ги усещам. Моята различна дюза е със ст-ти около 1.5. Сменях тампони скоро и предният го регулирах така, че да опира в горният край, но не съм убеден, че трябва да е така. Скоро се каня да я вдигна и да го регулирам в средно положение без да опира никъде. Възможно е той да предава вибрации на купето. Ще споделя след промяната, когато я направя. Тази дюза със ст-т около 2.5 е на ръба и я пиши пътник за жалост, но опитай с гориво от друга бензиностанция, както и с добавки на Бардал. Аз слагам редовно в горивото BDC, а преди това сложих една за почистване на с-мата и дюзите си намалиха стойностите с около 10%. Върши работа, но ако са в по добри граници, а твоята е на ръба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Мен пък с бардал на -18 ми замръзна нафтата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Явно е често явление при мен ту го има, ту изчезва ,дюзите са с отлични показатели постояно съм с бардал и макс моушън нафта но уви.При голф пет след реглаж на дюзите изчезна ,но не ми остава време да направим и моите.Ако някой стигне до решение да пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 На колко се регулират дюзите на 2.00 TDI 140 к.с. BPW мотор? Моите ги правиха на 180 градуса, но все си мисля, че може и да не е на толкова, а майстора нямаше как да провери и ги направи с обаждане по телефона и жокер Някой ако има ELSA Win или знае - нека сподели! Бардал и другите подобни добавки допринасят за още по ниска температура на замръзване на нафтата, но ако тя е кофти и не отговаря на зимните стандарти - няма помощ от него. За горивата на OMV няма да коментирам. Аз също зареждам там, но не по мой избор и само ще споделя наблюденията си, че повечето оплакващи се тук във форума от претрисане на мотора - също споделят, че зареждат там Явно е често явление при мен ту го има, ту изчезва ,дюзите са с отлични показатели постояно съм с бардал и макс моушън нафта но уви.При голф пет след реглаж на дюзите изчезна ,но не ми остава време да направим и моите.Ако някой стигне до решение да пише.До тук свеждам нещата до реглаж на дюзи и преден тампон на двигателя. И двете ще направя в обратната последователност и ще видим резултата. Всичко друго съм го сменил и опитал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Мен пък с бардал на -18 ми замръзна нафтатаИ това го има,но и нафтата у нас е дроб.Добре е все пак с добавката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 На темп при и около 0-5 градуса ли тресе повече или при топло повече или еднакво?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 При мен без значение от температурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Тресе когато си иска..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Yes! Когато си поиска.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlexanderShopov Публикувано 28 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Попаднах на това http://xenum.expertoils.com/index.php?id_product=25&controller=product . Коментари? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 (Редактирано) Xenum е топ марка позиционирана във високият клас петролни продукти! Естествено препоръчвам Bardahl BDC или Injector cleaner PRO... Редактирано 28 Януари 2015 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S lain Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 На колко се регулират дюзите на 2.00 TDI 140 к.с. BPW мотор? Моите ги правиха на 180 градуса, но все си мисля, че може и да не е на толкова, а майстора нямаше как да провери и ги направи с обаждане по телефона и жокер Някой ако има ELSA Win или знае - нека сподели! Бардал и другите подобни добавки допринасят за още по ниска температура на замръзване на нафтата, но ако тя е кофти и не отговаря на зимните стандарти - няма помощ от него. За горивата на OMV няма да коментирам. Аз също зареждам там, но не по мой избор и само ще споделя наблюденията си, че повечето оплакващи се тук във форума от претрисане на мотора - също споделят, че зареждат там До тук свеждам нещата до реглаж на дюзи и преден тампон на двигателя. И двете ще направя в обратната последователност и ще видим резултата. Всичко друго съм го сменил и опитал Смени си маистора мои човек ....... стягат се на 225 точно..........но се прави от затегната се отхлабва 135 ,,,,,,,,,360 -135=225. кажи му на маистора вместо да звани да се научи не е хич трудно. Ако ти е добре дузата..... и стегната както трябва не ти трябват никакви добавки. При добра дюза и стегната така дава с ваг кома 0.00 .....0.04 като максимум. Стягат се първо вътрешните и после 1 и 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване