ganio Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Здравейте колеги, старата кола B3 1,8 механична инджелция, започна страшно много да пуши и да гори много масло. Пушека е сив. Ходих при един майстор и ми каза, че може да имам спекани сегменти и реших да промия цилиндрите с газ за горене. Направих процедурата газта много бавно капеше, резолтат няма. От какво може да гори много масло около 1л на 1000-2000 км нещо по главата ли ще е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Гумички на клапаните предполагам.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 (Редактирано) 90% от тях.....сменяй ги. Цитиране на предходен пост! Редактирано 24 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 На колко хиляди ти е автомобила? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Ако пуши повече като загрее, са гумичките. Колко масло ти гори ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganio Публикувано 24 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 На колко хиляди ти е автомобила?160000 показва но колко е всъщност .... Ако пуши повече като загрее, са гумичките. Колко масло ти гори ?Да като загрее пуши повече. Студена почти не се забелязва. Около литър на 1500 км +- 300км. Карал съм през повечето време с Кастрол Магнетик 10-40, 15-40, а сега пробвам Мотул 10-40, пак го гори.Гумички не съм сменял изобщо до сега, но се съмнявам от тях толко много да гори. Да не би да е проблема в някоя хлабава втулка на клапаните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Толкоз да гори са само износени сегменти.Това с газта не е показателно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Баш от гумичките е мен ми гореше 1л / 1000 , като ги смених сега грам не ми гори. И аз се бях филмирал за сегменети и прочие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganio Публикувано 24 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Иначе колата си върви има ускорение всичко.Ще ги сменя, че дано да изкара още малко. Благодаря колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisoB4 Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 (Редактирано) това с газта за горене нема как да стане от къде я сипва за да направиш , тая промивка да не да си свалял главата ?А този пушек се появява зимата понеже е студено особено ако си на ГАЗ !!! от врат е зимата да ти пуши , а също така от къде си сигурен че го гори това масло . Може да го губи от някъде . Един приятел преди време ходи при майстори и му изкараха че му е заминал семеринг на коленовия вал . Пълна тъпотия беше му отхлабен картера и му искаха 250 лв за части без работа !!! Редактирано 24 Януари 2015 от KrisoB4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganio Публикувано 24 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 (Редактирано) Газта наливах през отворите на свещите, пълня чакам да изтече отдолу и така няколко пъти. Задържаше доста време газта в цилиндъра, отдолу бавно капеше. Пушека го имаше и лятото и е сив и мирише на масло. Доливам вече цяла година по-литър от време на време през 1500-2000 км. Течове не съм видя да има отдолу и на кората, иначе омасляване има на места но в реда на нещата. Едни майстори тука го изкарват за основен ремонт, но много не им вярвам тези мотори са доста здрави уж.Ако работата се оправи с едни гумички ще е добре. Редактирано 25 Януари 2015 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dobcho Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 И аз съм за гумички (вложки) и при мен гореше доста масло и особено когато я юркам повече,а и смяната им ще е до 100лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisoB4 Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Е ти дефакто си опитал да направиш промивка на цилиндрите . Из форумите съм чел за това и всеки вика че нестава нищо вземи си добавка за горивото ще прочисти . А за гумичките те са някъде към 10 лв комплекта и зависи какъв майстор намериш може да ти вземе 70 -80 лв макс ама тря да си е кадърен човека ;D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Омасляването най-вероятно ти е от гарнитурата на капака на главата, не е нещо скъпо. 50тина лв е смяната на гумичките, самите те са 5-20лв зависи какви вземеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Промивката на спекли сегменти се прави с комибнацията от нафта, газ за горене, и силен обезмаслител като кореселин.Това е което съм пробвал аз, и имаше ефект, спрямо само газ за горене.Аз знам така:Палиш, почва да пуши веднага и след 1-2 минути примерно изчиства пушека - гумичкиПалиш, не пуши, и след няма и минута почва, с всяко форсиране пропушва повече, когато загрее, пуши още повече....ремонт.Пушека трябва да има синкав цвят и както ти каза, да мирише на масло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Десислав Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Забелязах,че като карам на бензин пушека синее още в началото като запаля,но и като позагрее сякаш.Има едно обаче - на газ това го няма.Рядко обръщам на бензин и главно карам в града.Няма как да разбера пипа ли маслото,защото имам стабилен теч от гарнитурата на бензиновата помпа.Възможно ли е там да ми е проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Направо си е много възможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Баш от гумичките е мен ми гореше 1л / 1000 , като ги смених сега грам не ми гори. И аз се бях филмирал за сегменети и прочие И аз бях така по едно време, потвърждавам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado1 Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Здравейте на всички.При мен проблема беше следния:гореше много масло на 1000км/1л и губеше много антифриз/никаде не капеше/,един ден ми писна и вземах дубавка за течова по охладителната система,сипах я и всичко приключи спря да губи антифриз и да гори масло,а съм вече на 700-800 км след като съм сложил дубавката.Някои може ли дами каже какво стана че спря да бута и масло,студена грам не пуше като загрее си попушва,масло не гори антифриз не губи с АГУ съм двигателя е 2,0е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Като сложи добавката, смени ли маслото, или със старото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado1 Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 (Редактирано) със старото,то е на около 1000 км все пак и доливахКато сложи добавката, смени ли маслото, или със старото?със старото,то е на около 1000 км,и все пак и доливах,добавката е за охладителната система Редактирано 2 Февруари 2015 от rado1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganio Публикувано 3 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 Аз знам така:Палиш, почва да пуши веднага и след 1-2 минути примерно изчиства пушека - гумичкиПалиш, не пуши, и след няма и минута почва, с всяко форсиране пропушва повече, когато загрее, пуши още повече....ремонт. (ей това прави колата)Пушека трябва да има синкав цвят и както ти каза, да мирише на масло...Можеш ли да разкажеш малко защо се получава така.Според моята логика, мисля че е в главата/гумичките проблема защото като е студен двигателя маслото е по-гъсто и не пуши. След като загрее се втечнява и по лесно се стича в цилиндрите/изпускателната система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 3 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 Точно така е, понеже на мен ми беше прецакан и термостата и рядко загряваше не пушеше много. Но като все пак успееше да загрее, почваше да пуши като Вартбург Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado1 Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 (Редактирано) Можеш ли да разкажеш малко защо се получава така.Според моята логика, мисля че е в главата/гумичките проблема защото като е студен двигателя маслото е по-гъсто и не пуши. След като загрее се втечнява и по лесно се стича в цилиндрите/изпускателната система.а защо моята като загрее пуши(като вартбург) и хвърля здраво конденз,но масло не бута,антифриз не губи и не надува системата Редактирано 4 Февруари 2015 от rado1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Ако излиза пара няма нищо притеснително.Ако пуши черно е богата горивната смес.Ако пуши синкаво е масло.Ако пуши бял дим е антифриз (теста с парфюма там е показателен). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване