Jump to content

АУДИ 80 B3 пуши много и гори масло


ganio

Recommended Posts

Здравейте колеги, старата кола B3 1,8 механична инджелция, започна страшно много да пуши и да гори много масло. Пушека е сив. Ходих при един майстор и ми каза, че може да имам спекани сегменти и реших да промия цилиндрите с газ за горене. Направих процедурата газта много бавно капеше, резолтат няма. От какво може да гори много масло около 1л на 1000-2000 км нещо по главата ли ще е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90% от тях.....сменяй ги.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко хиляди ти е автомобила?

160000 показва но колко е всъщност ....

 

Ако пуши повече като загрее, са гумичките. Колко масло ти гори ?

Да като загрее пуши повече. Студена почти не се забелязва. Около литър на 1500 км +-  300км.  Карал съм през повечето време с Кастрол Магнетик 10-40, 15-40, а сега пробвам Мотул 10-40, пак го гори.

Гумички не съм сменял изобщо до сега, но се съмнявам от тях толко много да гори. Да не би да е проблема в някоя хлабава втулка на клапаните?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това с газта за горене нема как да стане от къде я сипва за да направиш , тая промивка да не да си свалял главата ?
А този пушек се появява зимата понеже е студено особено ако си на ГАЗ !!! от врат е зимата да ти пуши , а също така от къде си сигурен че го гори това масло . Може да го губи от някъде . Един приятел преди време ходи при майстори и му изкараха че му е заминал семеринг на коленовия вал . Пълна тъпотия беше му отхлабен картера и му искаха 250 лв за части без работа !!!

Редактирано от KrisoB4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газта наливах през отворите на свещите, пълня чакам да изтече отдолу и така няколко пъти. Задържаше доста време газта в цилиндъра, отдолу бавно капеше. 

Пушека го имаше и лятото и е сив и мирише на масло. Доливам вече цяла година по-литър от време на време през 1500-2000 км. Течове не съм видя да има отдолу и на кората, иначе омасляване има на места но в реда на нещата. Едни майстори тука го изкарват за основен ремонт, но много не им вярвам тези мотори са доста здрави уж.

Ако работата се оправи с едни гумички ще е добре.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за гумички (вложки) и при мен гореше доста масло и особено когато я юркам повече,а и смяната им ще е до 100лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти дефакто си опитал да направиш промивка на цилиндрите . Из форумите съм чел за това и всеки вика че нестава нищо вземи си добавка за горивото ще прочисти . А за гумичките те са някъде към 10 лв комплекта и зависи какъв майстор намериш може да ти вземе 70 -80 лв макс ама тря да си е кадърен човека ;D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омасляването най-вероятно ти е от гарнитурата на капака на главата, не е нещо скъпо. 50тина лв е смяната на гумичките, самите те са 5-20лв зависи какви вземеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промивката на спекли сегменти се прави с комибнацията от нафта, газ за горене, и силен обезмаслител като кореселин.

Това е което съм пробвал аз, и имаше ефект, спрямо само газ за горене.

Аз знам така:

Палиш, почва да пуши веднага и след 1-2 минути примерно изчиства пушека - гумички

Палиш, не пуши, и след няма и минута почва, с всяко форсиране пропушва повече, когато загрее, пуши още повече....ремонт.

Пушека трябва да има синкав цвят и както ти каза, да мирише на масло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах,че като карам на бензин пушека синее още в началото като запаля,но и като позагрее сякаш.Има едно обаче - на газ това го няма.Рядко обръщам на бензин и главно карам в града.Няма как да разбера пипа ли маслото,защото имам стабилен теч от гарнитурата на бензиновата помпа.Възможно ли е там да ми е проблема ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш от гумичките е мен ми гореше 1л / 1000 , като ги смених сега грам не ми гори. И аз се бях филмирал за сегменети и прочие ;)

И аз бях така по едно време, потвърждавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички.При мен проблема беше следния:гореше много масло на 1000км/1л и губеше много антифриз/никаде не капеше/,един ден ми писна и вземах дубавка за течова по охладителната система,сипах я и всичко приключи спря да губи антифриз и да гори масло,а съм вече на 700-800 км след като съм сложил дубавката.Някои може ли дами каже какво стана че спря да бута и масло,студена грам не пуше като загрее си попушва,масло не гори антифриз не губи с АГУ съм двигателя е 2,0е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със старото,то е на около 1000 км все пак и доливах



Като сложи добавката, смени ли маслото, или със старото?

със старото,то е на около 1000 км,и все пак и доливах,добавката е за охладителната система

Редактирано от rado1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам така:

Палиш, почва да пуши веднага и след 1-2 минути примерно изчиства пушека - гумички

Палиш, не пуши, и след няма и минута почва, с всяко форсиране пропушва повече, когато загрее, пуши още повече....ремонт.  (ей това прави колата)

Пушека трябва да има синкав цвят и както ти каза, да мирише на масло...

Можеш ли да разкажеш малко защо се получава така.

Според моята логика, мисля че е в главата/гумичките проблема защото като е студен двигателя маслото е по-гъсто и не пуши. След като загрее се втечнява и по лесно се стича в цилиндрите/изпускателната система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е, понеже на мен ми беше прецакан и термостата и рядко загряваше не пушеше много. Но като все пак успееше да загрее, почваше да пуши като Вартбург :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да разкажеш малко защо се получава така.

Според моята логика, мисля че е в главата/гумичките проблема защото като е студен двигателя маслото е по-гъсто и не пуши. След като загрее се втечнява и по лесно се стича в цилиндрите/изпускателната система.

а защо моята като загрее пуши(като вартбург) и хвърля здраво конденз,но масло не бута,антифриз не губи и не надува системата

Редактирано от rado1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако излиза пара няма нищо притеснително.

Ако пуши черно е богата горивната смес.

Ако пуши синкаво е масло.

Ако пуши бял дим е антифриз (теста с парфюма там е показателен).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...