rakliov Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 здравеите момчете днес стана нещо с двигателя карах и подадох рязко гас и двигателя заби и изгасна натиснах саеденителя и го пуснах и тя запали после я тествах и нямаше проблеми някои знаели какво може да е благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 (Редактирано) според мен е от правописа....като го е видяла колата си е прехапала езика и е иСгаснала... Редактирано 5 Февруари 2015 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rakliov Публикувано 5 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 (Редактирано) извинявам се за правописа Цитиране на предходно мнение! Редактирано 6 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Двигателя влиза в авариен режимВероятно турбото пренадува Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rakliov Публикувано 5 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 (Редактирано) благодаря какво трябва да се направи когато я купувах казаха че турбото е сменено Цитиране на предходно мнение! Редактирано 6 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 Има ли чип колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rakliov Публикувано 6 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 (Редактирано) Цитиране на предходно мнение! не няма 1,9/ 110 коня е километража и е от бензин не обърнах внимание на колко оборота изгасна Редактирано 8 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 прочети я първо и пиши какво е записала колата,само дано е актуално,а не от стари грешки останало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 Не е казано че като ти пренадува е от турбината. Може да е дебитомер, сцепен вакум, скъсан турбопът, спукан кулер, зацапана геометрия, клапан N75. прочети колата както ти каза колегата и тя ще си каже болката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rakliov Публикувано 7 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 прочети я първо и пиши какво е записала колата,само дано е актуално,а не от стари грешки останалокак да я прочета? чрез диагостичните кодове или на ватком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 На Vag Com. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rakliov Публикувано 7 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 (Редактирано) Цитиране на предходно мнение! благодаря в понеделник ще накарам жената да я откара Редактирано 8 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rakliov Публикувано 14 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2015 колеги днес закачихме колата на ваг ком и не показа апсолутно никакви грешки обясних на маистора какво прави колата и тои каза маслена помпа и повдигачи смених и маслото днес защото старото беше 15 в 40 слойих и 10 ка и пак при подаване на гас при 4000 оборота (докато е по студена ) пак изгасна след повторно запалване меля на 2/3 цилиндара и след като(поразмисли маслото работата на мотора се оправя) само като е студена го прави тоз проблем дигнели 90 градуса няма ядове кайете каво да правя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Да сложиш масло 5W40 за да прочистиш маслените магистрали от греста с която си я карал/15-ката имам предвид/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Както каза колегата над мен,карай с 5-40 и не я мисли.И друго не е добре да я ръчкаш толкова като е студена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rakliov Публикувано 15 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 благодаря ще го сменя с 5/40 да видя незнам само защо предния собстеники беше сложил по гасто масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Колега това само на място ли го прави или и в движение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rakliov Публикувано 15 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 и на място и в движение но само като е студена стигнели 90 градуса няма проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rakliov Публикувано 27 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 колеги днес жената гаси колата ислед 1 минута се опитжа да запали пали и веднага гасне някои имал ли е такав проблем колата е 1.9 тди 110 коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 Аз имам същия проблем, но на а6 ц5. След сканиране с вагком имам 2 грешки - Powetrain Data bus и Engine start blocked by immobilizer. Та гасне заради имобилайзера, но май таблото е проблемно при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 От таблото е,ресетни си еку -то. С vcds Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rakliov Публикувано 29 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 ами и при мен пише същото и аз мисля че таблото е проблемно сменях го защото с това табло дето я купих беше от бензин и мисля да го вращам обратно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rakliov Публикувано 4 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 КОЛЕГИ днес смених таблото че стрелката за антифриза почна да седи се под 60 градуса мислех че е от таблото но уви и на това седи там кои е даттчика де взима инфо за темперетурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване