_Joro_ Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Здр. Колеги от няколко месеца имам проблем с Акумолатора,който е нов на два месеца. Проблема се състои в това, че ако колата е престояла повече от 4 часа без да се кара като дам на контакт и лампата за акумолатора свети едва едва ако не съм я карал ден примерно лампата въобще не свети. Пробвах с друг акумолатор пак същата история така че не е дефектен акумолатора пробвах и с друго табло пакго прави, мерих отечка 0,02 дава по уред мерих я аз мериха я и в лицензиран сервиз динамото зарежда 14,2-14,3 то е наскоро ревизирано а и имам волтметър и постоянно го виждам няма анумалии. Моля за съвети къде да търся проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril mitev Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 в радиото или лампата в багажника.при всички положения имаш консуматор,за който не предполагаш.успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 15 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Лампата съм я махнал нарочно няма я, а радиото му свалям панела, а и да има консуматор защо неможе да го хване амперметъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 (Редактирано) Някъде прави утечка.За да ти пада толкова бързо акумулатора "дупката" е голяма,нещо не сте мерили както трябва.Внимавай може да стане голяма бела.Провери си кабела от акумулатора,който захранва стартера.При мен от вибрации се беше прокъсала изолацията и както при теб за няколко часа източваше акумулатора,лампите по таблото не светваха.До като не си решиш проблема след спиране откачай минусовия кабел от акумулатора.Дори и да шофираш бъди готов за същото. Редактирано 15 Февруари 2015 от kolu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 15 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Кабела, ще го проверя, а защо когато температурите са полужителни и не е студено няма проблем, и дали е възможно нещо да се включва след няколко часа време. Сега примерно преди малко бя при нея днес се карана 329 км оставих я в 15:20 след обяд сега бях при нея нарочно давам на контакт илампата за акумолатора само тя едва едва свети, по волтметър при контакт сега показваше 12,7 волта.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 След престой само лампата на акумулатора ли едва свети или започваш да губиш токовете?С какво напрежение ти е акумулатора след престой от няколко часа? И можеш ли да запалиш след толкова време? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 някой път се получава бензиновата помпа да остане да работи, на мене ми се е случвало не винаги но се е получавало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Мисля, че колегата с този мотор е с механична бензинова помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Малко не се разбира - след 4 часа не иска да запали или само лампата си примигва и си пали нормално.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 16 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Само лампата на акумолатора свети едва едва или примерно сега сутринта въобще не свети, според волтметъра показва заряд от 12,7 волта като тръгна да паля, стартера върти но не с голяма сила и ако съм на газ и не запали веднага на газ не пали трябва на бензин а докато подкачи колата е карбуратор стартера започва да върти още по мудно или както стана наскоро се наложи да ми подават ток защото нейскаше да върти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Провери си кабелите към алтернатора за лоши връзки,прегледай и таблото.Огледай и алтернатора.Провери и кабела за масата на двигателя към шасито.Виж тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=117749 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boby1945 Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Кабела, ще го проверя, а защо когато температурите са полужителни и не е студено няма проблем, и дали е възможно нещо да се включва след няколко часа време. Сега примерно преди малко бя при нея днес се карана 329 км оставих я в 15:20 след обяд сега бях при нея нарочно давам на контакт илампата за акумолатора само тя едва едва свети, по волтметър при контакт сега показваше 12,7 волта..Много причини може да има за утечки. При мене, преди години, при температури малко под нулата, на лампата в купето, над седалките се образуваше кондензат и правеше яка утечка.... направо скапа акумолатора..... когато е суха проблеми и утечки нямаше. Махнах лампата вече забравих.... подобно може да се случи и на други места.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 (Редактирано) При мен подобна ситуация,само че за една вечер ми падна акумулатора се получи от забило реле на перките за охлаждане.Някак си след като загася колата от време на време се включваха сами.Един път от терасата я хванах-чуваха се перките,а не беше карана скоро за да охлажда коша.Слязох,запалих я и се оправи-изгаснаха.Обаче след доста време се случи да сляза да паля и да няма грам ток.Като подадох с служебната и перките пак веднага се пуснаха.Последва смяна на релето за перките(намира се при бушоните отпред в кутията) и от тогава нямам такъв проблем.Точно това е скапаното на този проблем,че в началото се проявява на моменти и не може да се хване,докато не се скапе релето напълно.Не знам дали и при колегата системата с перките е същата,но го казвам като идея за възможен проблем.Може да се пробва като за пробата се махне релето за една вечер и се види на другия ден как е колата.Дано съм бил полезен Редактирано 16 Февруари 2015 от malkoto jivotno Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 16 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Благодаря за съвета, при мен е една перка и ако е пусната ако изгася колата и тя спира. Мисля че нямам такова реле, днес проверих кабелите от алтернатора всичко е ок,гледах и масата на акумолатора и там е добре плюса към стартера и той също, струва ми се че нещо друго се активира или се включва след като примерно е престояла малко време, а и забелязах че в багажника е леко влажно от едната страна да не би от там нещо да става трябва да вида от къде сълзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Всички писали са казали какви проблеми са имали,подобен на твоя.Трябва да се търси на място,защото твоя може да е различен от всички писали с желание да помогнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
puhy Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 (Редактирано) Знам за случай с пасат б3 където проблема се оказа в един от моторите на ел. стъклата. Ако си с тази екстра имай го предвид. Споделям го, защото също знаещи и можещи хора търсиха консумации, протривации и т.н. и също дълго време без точна диагноза.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Редактирано 16 Февруари 2015 от puhy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 17 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 Тези дни ще се занимая отново с този проблем ще огледам всичко на ново. Благодаря на всички отзовали се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване