Jump to content

Добавяне на екстри


Bilsan

Recommended Posts

Най-общо казано, да. Ако са от различно поколение, може да има и повече разлики във функциите например. Аз преди минах със смяна на цялото окабеляване на волана (от А3 беше) и стана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да помня, че имаше писано за такава интервенция. Значи докато не сваля моя , няма как да разбера какво трябва да преправям. Иначе волана го взех още преди да взема колата, понеже беше 50лв :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идентични са воланите (освен перките) от 4F и двата с тази подробност, че колата беше ръчка, което с лентовия кабел не би трябвало да има общо (освен кодинга, който в кой модул е?)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избързвам малко, но факта си е факт :).

 

Конверсията от ръчка към автоматик на практика е завършена, като остава да се изчисти малко кодинг, че реват някои модули, чудейки се къде е педала на съединителя и тем подобни :).

 

Оставяйки това настрана обаче. Всичко бачка без драми.

 

Очаквано най-зор се оказа окабеляването, чисто като количество работа. Къде кое трябва да се връже си излиза по програмите.

 

Единственото неочаквано усложнение беше със самата скоростна кутия, по-точно компа и, където махането на component protection-a не беше достатъчно и продължаваше да прави някакви драми, а основно да твърди че няма връзка с нея. В Ауди отказаха да кажат какъв е проблема и искаха колата да се остави при тях. В крайна сметка не разбрах точно какъв е проблема и как е оправен... но ми е по-важно че работи :)

 

Другото интересно нещо което се случи е, че ей така докато си седеше колата и се работеше по автоматика, то после не поиска да запали. Причината... абсолютно не свързана... датчика на коляновия вал беше отказал просто ей така.

 

За друго не се сещам. Общо взето браво на майсторите. Определено инфото за такава конверсия е оскъдно (в БГ не знам дали е правена), а и основно се практикува обратната конверсия, която е и сравнително по-лесна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за търпението и упоритостта, не може да се отрече!

Само нафта и яко газ от мен!!!

Редактирано от audi6644
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз когато се интересувах,ел. седалките са по-трудни. Можело да минеш и с по-просто подвързване,но оригиналното не било толкова просто-имало някакви съпротивления,релета или от сорта. За подгряването има кабели в Куфатек. Сигурно това е-блокът и окабеляването/освен седалките/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно няма подгрев, защото така е поръчана, ебаси въпроса :hilezh:

 

За ел. седалки се сменя единият кабел до тях с по-дебел, примерно 2 квадрата, защото тънкото кабелче за ел.лумбалната опора има възможност да се запали (така пишат по чуждите форуми). И се слага по-голям бушон 20А.

За подгрев се пуска нов кабел до седалките, мисля директно от климатроника, а той се сменя с такъв с копчета за подгрев, кодира се и май е това.

 

Общо взето е доста разглобяване и разправия, дигане на мокета и т.н.

 

Всичко това по спомен, защото преди време много четох и се бях засилил за салон от S6 с подгрев и памет, който не беше кой знае колко скъп - нещо от сорта на 1200 пълен комплект с кори, модули по вратите..... Но така и не посмях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз,имам преден и заден парктроник искам да сложа и камера,намерил съм си модул който подържа 8 сензора и камера,какво още ще ми е необходимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...