hysterics Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Най-общо казано, да. Ако са от различно поколение, може да има и повече разлики във функциите например. Аз преди минах със смяна на цялото окабеляване на волана (от А3 беше) и стана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Да помня, че имаше писано за такава интервенция. Значи докато не сваля моя , няма как да разбера какво трябва да преправям. Иначе волана го взех още преди да взема колата, понеже беше 50лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Идентични са воланите (освен перките) от 4F и двата с тази подробност, че колата беше ръчка, което с лентовия кабел не би трябвало да има общо (освен кодинга, който в кой модул е?) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Избързвам малко, но факта си е факт . Конверсията от ръчка към автоматик на практика е завършена, като остава да се изчисти малко кодинг, че реват някои модули, чудейки се къде е педала на съединителя и тем подобни . Оставяйки това настрана обаче. Всичко бачка без драми. Очаквано най-зор се оказа окабеляването, чисто като количество работа. Къде кое трябва да се връже си излиза по програмите. Единственото неочаквано усложнение беше със самата скоростна кутия, по-точно компа и, където махането на component protection-a не беше достатъчно и продължаваше да прави някакви драми, а основно да твърди че няма връзка с нея. В Ауди отказаха да кажат какъв е проблема и искаха колата да се остави при тях. В крайна сметка не разбрах точно какъв е проблема и как е оправен... но ми е по-важно че работи Другото интересно нещо което се случи е, че ей така докато си седеше колата и се работеше по автоматика, то после не поиска да запали. Причината... абсолютно не свързана... датчика на коляновия вал беше отказал просто ей така. За друго не се сещам. Общо взето браво на майсторите. Определено инфото за такава конверсия е оскъдно (в БГ не знам дали е правена), а и основно се практикува обратната конверсия, която е и сравнително по-лесна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Ами честито!! С две думи, ходене по мъките.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Да ама си заслужава . Освен че финансово е по-добре, а и ръчката просто не ми допада за този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 (Редактирано) Браво за търпението и упоритостта, не може да се отрече!Само нафта и яко газ от мен!!! Редактирано 5 Февруари 2016 от audi6644 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Колеги, голяма ли е занимавката от механичен салон без подгрев да се премине към ел. салон с подгрев? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Голяма е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Нещо по конкретно като части специално? Освен панела на климатроника и самите седалки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 а защо нямаш подгрев? в смисъл аз съм с механичен също но имам подгрев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Аз когато се интересувах,ел. седалките са по-трудни. Можело да минеш и с по-просто подвързване,но оригиналното не било толкова просто-имало някакви съпротивления,релета или от сорта. За подгряването има кабели в Куфатек. Сигурно това е-блокът и окабеляването/освен седалките/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Сигурно няма подгрев, защото така е поръчана, ебаси въпроса За ел. седалки се сменя единият кабел до тях с по-дебел, примерно 2 квадрата, защото тънкото кабелче за ел.лумбалната опора има възможност да се запали (така пишат по чуждите форуми). И се слага по-голям бушон 20А.За подгрев се пуска нов кабел до седалките, мисля директно от климатроника, а той се сменя с такъв с копчета за подгрев, кодира се и май е това. Общо взето е доста разглобяване и разправия, дигане на мокета и т.н. Всичко това по спомен, защото преди време много четох и се бях засилил за салон от S6 с подгрев и памет, който не беше кой знае колко скъп - нещо от сорта на 1200 пълен комплект с кори, модули по вратите..... Но така и не посмях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Кабелак бая и бушони Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Мерси за инфото. Май и аз ще пропусна, че това с разглобяването на половината кола не ми се нрави много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Мдам, сменят се силовите кабели за ел-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balu Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Да се включа и аз,имам преден и заден парктроник искам да сложа и камера,намерил съм си модул който подържа 8 сензора и камера,какво още ще ми е необходимо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=131858 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване