Jump to content

S3 8L - Revo или Superchips


Recommended Posts

По принцип марковите чипове са заключени, за да не могат знайни и незнайни мапери да ровичкат по картите. Същият ти го пращат по пощата нов, какъв е проблема този същият след време да го ползва някой друг, след като знае че нищо не е бутано? Това по въпроса с втората употреба :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

До колкото знам, COBB например, като купиш чип (прилича на кутиика, която се вкарва към ОБД буксата), се кодира само към твоят автмобил. Същия не може да се ползва на друга кола. Обаче, ако чип тунинга реално е чип или "налят" софтуер, то тогава би могъл да се изчете и запише, презапои и да се ползва от друг автомобил :) 

 

Относно темата - идете някъде където има дино, вижте как се държи колата след софтуер. Масово ако има проблем, излиза наява в моменета, в който се засили автомобила... оставете колата да върви чисто и се радвайте на автомобила. Максимум изкараните конски сили не са гаранция за радост от шофирането :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При по старите коли чип тунинга е чип и големите компании ползват това http://www.evc.de/en/product/keys/keys.asp за да не може да се изчете, презапише или едитва, но може да се презапои заедно с ключа на друго ЕКУ :)

С вторият абзац съм абсолютно съгласен [emoji106]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора употреба чип?! Хахаха, това е вече прекалено :D

Същото, като да смениш компютъра на 1.8Т 150 к.с със 180 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги има и друга страна на монетата...., че когато даваш 1000+ получаваш и няколко екстри освен допълнителната мощност, че тази мощност е ...:

 

- от екип обиколил целия свят, за да прави тестове в различните климатични зони с различно качество на използваното горивото

- "допълнителни" няколко хиляди километри в тестове по писти, автомагистрали и други пътни условия в който ще попадна автомобилите на бъдещите им клиенти

- в т.н. "налят" софтуер влизат и няколко екстри като фини настройки за различните горива, повишаване на буста, анти кражба режим, връщане във фабричен вариант на автомобила и всичко с едно превключване за няколко секунди от ръцете на клиента

- добра политика за последващо повишаване на мощността (от Stage 1 към Stage 2, Stage 3), като софтуерите са разработени с нужния и правилен хардуер

- "R&D" със собствени автомобили и не престаната работа на екип за достигане на перфектното качество

 

и много други детайли, които не виждаме в цената, която се плаща

 

 

п.п. инфо не най важното е една графика или цифрите, които взимаш за върхови в един софтуер наречен "чип тунинг"

Редактирано от dido99
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги има и друга страна на монетата...., че когато даваш 1000+ получаваш и няколко екстри освен допълнителната мощност, че тази мощност е ...:

 

- от екип обиколил целия свят, за да прави тестове в различните климатични зони с различно качество на използваното горивото

- "допълнителни" няколко хиляди километри в тестове по писти, автомагистрали и други пътни условия в който ще попадна автомобилите на бъдещите им клиенти

- в т.н. "налят" софтуер влизат и няколко екстри като фини настройки за различните горива, повишаване на буста, анти кражба режим, връщане във фабричен вариант на автомобила и всичко с едно превключване за няколко секунди от ръцете на клиента

- добра политика за последващо повишаване на мощността (от Stage 1 към Stage 2, Stage 3), като софтуерите са разработени с нужния и правилен хардуер

- "R&D" със собствени автомобили и не престаната работа на екип за достигане на перфектното качество

 

и много други детайли, които не виждаме в цената, която се плаща

 

 

п.п. инфо не най важното е една графика или цифрите, които взимаш за върхови в един софтуер наречен "чип тунинг"

Mного точно казано, а и не съм забелязал призово присъствие на който и да е български тунер било то в Московското 500+ или Тексаската миля, там и "НОС" няма да ги спаси. Хората там постигат терминални над 280 мили на 1600 метра например, но въпреки това всеки труд трябва да се уважава! Нашите момчета тук се справят повече от блестящо, като се има в предвид с базите с които разполагат, ресурсите, а и да не говорим за баракудите, които влизат в тези халенца и гаражчета. То фейслифтова РС6 2015 ако влезе някъде за тунинг по наште земи може и по БТВ и НОВА да я дадат. Рецесия, братя, рецесия през има няма последните 250 години за българския народ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mного точно казано, а и не съм забелязал призово присъствие на който и да е български тунер било то в Московското 500+ или Тексаската миля, там и "НОС" няма да ги спаси. Хората там постигат терминални над 280 мили на 1600 метра например, но въпреки това всеки труд трябва да се уважава! Нашите момчета тук се справят повече от блестящо, като се има в предвид с базите с които разполагат, ресурсите, а и да не говорим за баракудите, които влизат в тези халенца и гаражчета. То фейслифтова РС6 2015 ако влезе някъде за тунинг по наште земи може и по БТВ и НОВА да я дадат. Рецесия, братя, рецесия през има няма последните 250 години за българския народ

Оставиги тия от 500+ там са все богопомазани и чак пък да нямаме коли за там... маднеското рс6 спокоино мери сили с себеподобните си и др коли от неговата категория!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставиги тия от 500+ там са все богопомазани и чак пък да нямаме коли за там... маднеското рс6 спокоино мери сили с себеподобните си и др коли от неговата категория!

Много правилно се изрази "мери сили със себеподобните си" друг е въпроса че за подобен род мероприятия РС6 някак си не е актуално, нито е създадена за писти, нито за драг, ВАГ просто показват мускули с нея. За тази цел си има Р8, че дори и ТТ, не случайно РЕВО са се спряли именно на ТТ, а и не са отишли там само за кеф, да запишат участие или за реклама, като Маднес. РЕВО са там защото са лидер, безспорен фактор при днешните тунери, затова и натриха доста нослета с това ТТ, което между другото нито има НОС, нито има толкова доработки както при РС-а на Маднес, обикновен Стейдж 3, пък и не ми се струва да е по скъпо от какъвто и да е РС в моделната гама на Ауди, не е за чак толкова богопомазани. Нещата не опират само до помпане на автомобила, както колегата по горе се изрази "Максимум изкараните конски сили не са гаранция за радост от шофирането" важно е правилния подбор на кола и чак след това добре свършената работа. За семейно комби със спортна насоченост безспорно Ауди е номер 1, не случайно и аз съм се спрял на тази марка. :) Вече за писта има доста голям избор в днешно време например един Кайман ГТ4 ще поизложи доста такива РС-ки по 1000 коня, нищо че е само 385 конски сили особено ако има повечко завои, а и говорим за Порше от най-ниския моделен клас срещу най-мощното стоково ауди (че и с тунинг) , ето затова иде реч, ТТ би седяло по добре в това сравнение, въпреки че и то няма голям шанс. За драг ако трябва да се спрем на Ауди, хората са открили топлата вода вече и се казва Ауди Р8 Битурбо 1600 кончета на Ъндъргаунд Рейсинг! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам, някак си не на място стоим до световноизвестни тунери като Рево или АПР. Вложените милиони в развитието на проекти, базите, с които разполагат и многобройния персонал ги правят тунинг фирми от световно ниво.

За съжаление, за пазара които имаме, трудно някоя подобна фирма от Източна Европа би стигнала техните постижения. Но ние не сме развели бялото знаме, и постиженията ни с РС6-цата са доказателство, че от нашата мизерна държавичка може да излезе нещо. Същото важи за автомобилите на Хеед (Сивото Широко няма място на БГ пистите, то отдавна надскочи БГ драг сцената и трябва да дава газ в Европа)

 

Иначе колко лесно са направили ТТ-то РЕВО и колко сме вложили ние, как го преценихте. Видяхте ли, бяхте ли там, вие ли купихте и монтирахте нещата... или само клипчета в нета... "youtube тунинг" ;)

И да, повечето фирми ходят по тези състезания за РЕКЛАМА ;) Не защото няма какво да правят уикенда и се чудят как да похарчат няколко хиляди в съответните банкноти и да си загубят времето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интересно следното:

Някакви хора, мега далеч от тунинга коментират хора, компании и тн. със злоба като нямат дори 1/10 от постиженията и на едните и на другите.

Да, ясно е че фирма като РЕВО има много по-големи ресурси R&D и тн. и може да изпипа нещата, вероятно по-добре от нашенци. Обача защо тая Бай Ганьовска черта - след като нашите не са толкова добри - за нищо не стават?!

Хора, научете се да подкрепяте и цените нашето.

Който го кефи ще си вземе Рево, който не го кефи ще иде при Маднес/ТСТ/др. подобни.

Много по-смислено е да се обсъжда, евентуално съперничество между локалните тунери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше някъде по нагоре в темата как в БГ за много по-малко пари ще ти чипнат колата повече. Нали не си мислите, че МТМ, АВТ и другите не могат да ти напомпат колата повече. Правят предимно нови коли, ако отидеш с накоя 3-4 годишна кола и кажеш, че искаш еди колко си коня и нютона, няма да те върнат, но и дават някаква гаранция. В България много рядко преди тунинг, мапера прави пълна проверка на колата и ти казва да смениш първо еди какво си и тогава да я мапне, общо взето всеки гледа първо да вземе парата. Повтарям, не се отнася за всички, винаги има изключения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интересно следното:

Някакви хора, мега далеч от тунинга коментират хора, компании и тн. със злоба като нямат дори 1/10 от постиженията и на едните и на другите.

Да, ясно е че фирма като РЕВО има много по-големи ресурси R&D и тн. и може да изпипа нещата, вероятно по-добре от нашенци. Обача защо тая Бай Ганьовска черта - след като нашите не са толкова добри - за нищо не стават?!

Хора, научете се да подкрепяте и цените нашето.

Който го кефи ще си вземе Рево, който не го кефи ще иде при Маднес/ТСТ/др. подобни.

Много по-смислено е да се обсъжда, евентуално съперничество между локалните тунери.

Незнам само, кой е далеч и кой е близо тук, но аз давам мнение, като доволен клиент и не ангажирам никого с него! Относно Бай Ганьовщината май някои чете между редовете или има нужда от по-сериозен диоптър, както споменах по горе: "Всеки труд трябва да се уважава! Нашите момчета тук се справят повече от блестящо!" Цитирам се отново за нервните Бай Ганьовци тук! С тези си думи визирах конкретно Маднес а и Хеед, респект към постигнатото! А защо да не сравняваме достойното представяне на нашите тунери,било то и скромно със световните лидери, та нали именно нашият Кубрат премери сили с Кличко, какво толокоз, поне от опит глава не боли, както е в бокса. :) Хубаво е да се сверяват часовниците, неслучайно реинженеринга дръпна японците толкова напред. Аз лично съм доволен от РЕВО и ще продължа работата си с тях въпреки, че цената на софтуера за моето Ауди не е 1000+, а 2000+, но здраве да е, просто ми трябва евридей кар, не гоня драг постижения. Благодаря за компетентния съвет на devil_vas: "Относно темата - идете някъде където има дино, вижте как се държи колата след софтуер. Масово ако има проблем, излиза наяве в моменета, в който се засили автомобила…" точно това си мислех и аз да направя, понеже с предишния автомобил при ремапа пропуснах момента с диното, този път искам да видя резултатите черно на бяло, да ме прощава Дидката ама май ще го поразходя от Бургас до София този път да навестим старите ми дружки от Овърдрайв. ;) После може и да замерим по приятелски на някое по безопасно платно постигнатото при мен със С3-ката на devil_vas например ако няма против, след като има мерак да се пробва и с някое РЕВО. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 4 години и 50 000 км с ремап от Маднес.

Със стоковото турбо на 1.8Т бях в 14ките на Кондофрей.

По мотора друго освен бобини не се е налагало да сменям.

..

От там нататък никъде не виждам оправдани парите за ремап на Рево, МТМ и т.н., които са на хиляди километри от мен и няма как да ме съпортнат по-добре от БГ компания със същата дейност. 

 

В близките месеци ми предстои нов ремап за новия сетъп на колата и пак ще се доверя на Венци и Васко.

Редактирано от MK4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен са оправдани, ако имаш ново Audi TT RS, RS3 или  S3 8V/Golf R Mk7  за +70-80к лв. 

Ама 1000лв. за софтуер на кола с пазарна стойност 6-10к. не ми се струва оправдано  :lupe:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тунинга както повечето неща, които правим по колите си са въпрос на вкус и личен избор. Темата отдавна избяга от първоначалния замисъл, а той беше чип на Ауди С3 1.8Т. Та относно този автомобил, мисля че достатъчно тунери с диностендове в БГ могат да го направят за доста по-малко пари и спокойно може да не залагаш на титаните в бранша, чиито софтуери (не случайно) започват с четерицифрена сума. Но въпрос на вкус (и разбиране) казало кучето и знаете какво е направило...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..

От там нататък никъде не виждам оправдани парите за ремап на Рево, МТМ и т.н., които са на хиляди километри от мен и няма как да ме съпортнат по-добре от БГ компания със същата дейност. 

 

 

Не мисля че е правилно това разсъждение.

Не отричам че има БГ мапери, които си разбират от работата, даже много се радвам на такива.

 

Оправданието ще дойде, когато си слагал мапове на някой от тези горните марки и имаш пряка съпоставка, така наизус малко не е сериозно.

 

Ето, оказа се че Рево имат представител в БГ, и предполагам няма да е проблем да супортва всеки от свойте клиенти.

На мен ми предложиха Stage 1 на 500лв. когато имат промоций, а те правят такива на всеки 4 месеца, а иначе цената е около 650-700лв.

Но да, цената си зависи от колата.

 

:)

Редактирано от Joro Irl
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи големите тунинг фирми правят предимно нови коли или гарнционни. Може при тях да си поръчаш дори нова кола. Само че в Германия примерно има стотици малки тунинг фирми, които мапват по-стари коли и при тях цената със сигурност и по-ниска. Имам приятел с А4, 3, 0 дизел, който даде над 1000 евро за чип на МТМ и не можахме да го убедим да отиде при български мапер за тройно по-малко пари. Така че за всеки влак си има пътници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги решил съм да чипосвам S-3ката. Спрял съм се на Revo или Superchips. Моля ако има някой, който да има опит с някое от двете да сподели. Мерси.

    Kali4, Niikoo_1 е абсолютно прав! Няма какво да го мислиш, ами пали гумите и газ към Пловдив, търси сервиз Тракия там са Маднес, аз лично ти ги препоръчвам, въпреки че съм нямал опит с тях, но като наблюдавам работата им са в челната тройка на БГ, незнам дали са номер 1, но имат бая опит и не са от вчера! (А и все пак са тетаджий ;) ) Пък и са спецове по Ауди и Фолксваген! Няма смисъл да скачаш чак на чужденците конкретно за този автомобил, разликата не си заслужава, а и да има по-голям ефект ти никога няма да го усетиш, защото ще е минимален при тия коне. Искай да си ползваш отстъпката от 20% през Ауди(Фолксваген) клуба, за моето Ауди смятах ремапа падаше от 600 на 480лв, което са смешни пари за ефекта, при теб ако не се лъжа ще е 320лв с отстъпката прибави си 60-70лв за гориво и пак си под 400 ! При който и световен тунер да отидеш цените почват от 800лв+ за твоята кола и то с отстъпката ! При мен нещата са малко по-различни и двата автомобила, които пипвам са 50К+, там цената на РЕВО има повечко резон, а и нямам желание нашите момчета тук в БГ да се учат на моите коли, :) въпреки че си е за блазнене скромната разлика между 480 и 2480лв, е сигурно едните имат да избиват база за 500 000, а другите за 5 000 000, но това е друг въпрос. Ако имах кола 5-15К нямаше и за секунда да се замисля, а право при Маднес! Ето и малко инфо за цените им:  Цени за софтуер:

400, 500 и 600 лева (цените са само за притежателите на АКБ Карти и са с 20% отстъпка)

Например: Всички 1.8Т и 1.9 TDI са по 320 лева с отстъпката (В това число попада и С3)

Всички нови (след 2006-та) TDI и TFSI са по 480 лева с отстъпката

Всичките междинни например: 3.0 TDI по 400 лева с отстъпката

В зависимост от ЕКУ-то на колата цената може да варира, като най-високата е 600 лева без отстъпка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци ми потроши колата преди 6-7 години и не можа да я оправи в продължение на близо 1 година.Така и не разбра от какво не се получиха нещата.На мен ми писна да се занимавам и така си и останаха нещата.Разкарах му чиповете,и дори не знам къде са.Ако си уважаваш колата,и не е някоя трошка не бих се и замислил къде да я чипвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лошо.Гледам доста скъпи коли правят.Казвам какво се е получило при мен.Тогава още нито имаш дино нито сервиз.Както и да е факт при мен е че след като сложих чип при него колата умря след 1 месец и така и не можаха да я оправят и си я карах не вървяща 6-7 години,с което ми скъса нервите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Дефакто, всички се обосновават в/у цената, а не на постигнати резултати и пряко сравнение, на поведение на колата, отношение към клиента и фЪн фактора.

 

Както всичко в БГ, цената определя всичко. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах, всеки сам си избира къде и как ще си тунингова колата! Аз съм за българския пазар!!! Смятам че тук на локално ниво, имаме достатъчно потенциал да правим автомобили! Нещата последните две години се промениха коренно при нас (както и при всички останали). В крайна сметка никой не се е родил научен, да не говорим че тунинга преди 6-7- години на какво ниво беше и на како е сега. Същото е и със софтуерите и така нататък.

 

Цените и отстъпките написани в темата за партньори на АКБ важат. Винаги може да питате мен, на лично, за конкретен автомобил, както и всичко което ви интересува :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...