Jump to content

Ауди А6 Ц5 2.5 тди Куатро 180 к.с.


jansata

Recommended Posts

имат ли разлика с тези на 2.0тди помпа дюза от следващия модел,защото помагах на един приятел в сервиза да махнем един такъв двигател и бяха така с ролки и вътре имаха сачми като на лагер който бяха паднали,а едната ролка беше почти квадратна и се изумих просто как може да стане това. двигателя се маха понеже валовете излизат от задна страна а място няма.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 99
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

хахахах да, и това с квадратните ролки го има (могат така хубаво да се деформират :D ) но все пак е по-добре от старите де...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте  колеги не се карайте темата е за инфо а не за скандали .... Аз съм по велико търново до 20 март без събота и неделя... който иска можем да се видим и да обменяме инфо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е нито в моя нито в на колегата поста има караница обсъждаме кой двигател от вс гадни е по -добър :) аз попитах и казах какво съм видял на подобни кобили :).и да може да си прав за това че са една идея по добро лагерните кобили :) сиг по късно се омазват от другите стандартните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда не са докато са нови и в гаранция (3-5)год всичко е шест след това ние българите ги вземаме и ги правим като нови щото сме заможни :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 мисля си да направим една тема и да видим колко от форума са имали проблеми с този двигател и по точно с валовете.мисля едва ли ще има двама трима :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от двигателя и пробега, разбира се :) Но като цяло основно от това страдат AFB/AKN, по-малко AKE, а Bxx - почти не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 мисля си да направим една тема и да видим колко от форума са имали проблеми с този двигател и по точно с валовете.мисля едва ли ще има двама трима :)

Знаеш ли колко такива теми потънаха заключени, поради спам и обиди. По-добре не си го причинявай. Потърси с търсачката, има и анкета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 да видим колко от форума са имали проблеми с този двигател и по точно с валовете.мисля едва ли ще има двама трима  :)

Доста няма да си признаят, че са се нахендрили.

2-3 ще са, само че от 5-6човека извадка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с АКЕ 2005г.с ролки на валовете,наближавам 300 000-1ви собственик,карана само с оригинални части и масло 5W50,обслужванията са правени от мен/имам нужните познания и инструменти/,ако се наложи смяна на валове 1000лв.са нищожна цена за кефа който ми е дала тази кола!

Проблемите при модела идват повече от собственика,мъчащ се да мине по-тънко и от майстори без опит и знания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз да кажа,че ако не беше предния майстор да ми счупи маслената помпа скоро нямаше да се налага да ги бутам но уви ... за сега имам една паднала кубилица и някое друго конче по-малко и ще се вкарва скоро в бокса.въпреки паднала кубилица не трака повече отколкото си трака :)казват че и разхода се вдига щото газоразпределението нам ко нам що ставало с него.от русе до троян средна скорост 69 км/ч ми даде 8.5 нз да се радвам ли да не се ли радвам.по проходите се качи рязко така нагоре но е нормално.чи тфа е от мен иначе съм доволен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как разбра,че е паднала кобиличка?Моята имаше три паднали и си работеше без никакви шумове.Имаше теч от единия капак и я вкарах за смяна на гарнитури на капаците и така видяхме,че има проблем.Интересното беше,че валовете нямаха никакви проблеми.Смених ги всичките кобилички,повдигачи и тарелки и за сега всичко е наред.Поне така си мисля де,защото не ми се отварят пак капаците за проверка :) Иначе по-силното тракане са ми казвали,че се получавало от авансаторното бутало на ГНП-то.Абе като цяло е проблемен двигател,но по-скоро тези проблеми според мен се получават повече от ненавременно обслужване и пишман майстори.Колата я наричат душегуб,но според мен всяка една кола като навърти едни хиляди километри започва да сдава багажа и си гълта пари :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с АКЕ 2005г.с ролки на валовете,наближавам 300 000-1ви собственик,карана само с оригинални части и масло 5W50,обслужванията са правени от мен/имам нужните познания и инструменти/,ако се наложи смяна на валове 1000лв.са нищожна цена за кефа който ми е дала тази кола!

Проблемите при модела идват повече от собственика,мъчащ се да мине по-тънко и от майстори без опит и знания.

 

АКЕ винаги е било с обикновени кобилици, да не си сменял глави? Иначе не е само до обслужване, мотора си е проблемен в някои случаи дори и перфектно да се грижиш за него. 1000лв наистина вече не са такава голяма сума, ако колата те кефи, но все пак трябва да прецени човек дали си заслужава (в случая на олроуд-а - да, но при мен на Б5-цата, която струва макс 3к...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2005г.АКЕ е с ролки справка Audi AG.,това е мотора база за 4F серията използвана и до днес,и друг път съм казвал че'' Урода''е съвсем различна кола от А6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

митак махах и аз капаците така видях че е паднала .. но и без да се махат пак се вижда защото е първата кобилица която се вижда като отвориш капачката за маслото ... там се вижда вала и като светнеш с фенерче виждаш че няма мазане и паднала в дупката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то така виждаш само първата предполагам.Има ли вариант да има паднали и първата да си е на мястото?Не помня на моята кой бяха паднали :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E0B = "Black Edition"
1KD = Disc brakes, rear
3FR = Electric sliding/pop-up solar sunroof with automatic pre-selection
F0A = No special purpose vehicle, standard equipment
T5T = 6-cylinder diesel engine 2.5 L unit 059.B
2PV = Leather trimmed sports steering wheel
7Q2 = Navigation system with color screen
3L5 = Electric seat adjustment for both front seats
1SA = Without additional front underbody guard
J1G = Battery 450 A (92 Ah)
0L2 = Electric throttle actuation
3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding
3HA = Without leather parts scope
C0X = Alloy wheels 7.5J x 17
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
1LT = Disc brakes, front
8GL = Alternator 120 A
8JG = Headlight with gas discharge lamp for driving on the right
8Q2 = Automatic headlight-range adjustment static
7K0 = Without tire pressure warning light
4KR = Laminated glass side windows, rear windows in heat-insulating glass
6XJ = Exterior mirrors: automatically dimming,electrically adjustable/heated
5MC = Decorative inserts
0G1 = Gearshift lever
U2B = Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer, tripodometer and additional instruments
9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control
4X4 = Side air bag, front and rear with curtain air bag
3Y3 = Roll-up sun screen for rear window and rear side windows
Q1E = RECARO sports seats, front
1AT = Electronic stabilization program (ESP)
7X2 = Park distance control, front and rear
0YS = Weight range 17 installation control only, no requirement forecast
X0A = National sales program Germany
8Z5 = Not hot country
VJ1 = Reinforced bumpers
4K4 = Radio remote controlled central locking
1BE = Sports suspension/shock absorption
0JK = Weight category front axle weight range 10
1N1 = Power steering
MR1 = 6-cyl. diesel engine 2.5 L/132 kW 24V TDI with fuel distributor injection pumpbase engine is T1K/T5T
6R2 = Leather gearshift boot
5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz
4GK = Laminated windshield, with sunshield
N5A = Leather seat covering "Cricket"

 

 

 

Превод с гуглето!

 

E0B = "Black Edition"
1KD = Дискови спирачки, задна
3FR = Electric плъзгащи / изскачащ слънчева люк с автоматична предварителна селекция
F0A = No със специална инвестиционна цел, стандартно оборудване
T5T = 6-цилиндров дизелов двигател 2.5 L единица 059.B
2PV = кожени почиства спортен волан
7Q2 = навигационна система с цветен екран
3L5 корекция = Electric седалка за двете предни седалки
1SA = Без допълнителна предна стража шасито
J1G = Battery 450 A (92 Ah)
0L2 = задействане Electric газта
3NZ = задна седалка unsplit, облегалката разделно сгъване
3HA = Без кожени части обхват
C0X = Лети джанти 7.5J х 17
4UE = въздушната възглавница за водача и пътника до него
1LT = Дискови спирачки, предни
8GL = Алтернатор 120 A
8JG = фарове с газоразрядни лампи за дясно движение
8Q2 = Автоматично регулиране на фаровете разстояния статично
7K0 = Без гума предупреждение налягане светлина
4KR = ламинирано стъкло странични стъкла, задните прозорци в топлоизолиращи стъкла
6XJ = Външни огледала: автоматично затъмняване, електрическо регулиране / отопление
5MC = декоративни вложки
0G1 = скоростния лост
U2B = Instrument вложка с км / ч за измерване на скоростта, радиоуправляеми часовник, оборотомер, tripodometer и допълнителни инструменти
9Q2 = Мултифункционален дисплей / бордово оборудване за контрол проверка computerwith
4X4 = Side въздушни възглавници, предни и задни със завеса въздушна възглавница
3Y3 = ролетни слънцезащитни средства за задното стъкло и задните странични стъкла
Q1E = RECARO спортни седалки, предни
1AT = Електронна програма за стабилизиране (ESP)
7x2 = паркирване, предни и задни
0YS = тегло само набор 17 инсталации за управление, всяка прогноза изискване
Програма X0A = Национални продажби Германия
8Z5 = не гореща страна
VJ1 = стоманобетонни брони
4K4 = управляван дистанционно централно заключване
1BE = Спортно окачване / шок абсорбция
0JK = Тегло категория предния кръг осовото натоварване 10
1N1 = Хидравличен волан
MR1 = 6-цил. дизелов двигател 2.5 L / 132 кВт 24V TDI с дистрибутор впръскване на горивото pumpbase двигателя е T1K / T5T
6R2 = Кожен скоростен лост за зареждане
5D1 = носеща честота 433.92 MHz-434.42 Mhz
4GK = ламинирано предно стъкло, с sunshield
N5A = кожена седалка, обхващаща "Cricket



ето и кодовете на табелката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

митак няма значения от това дали първата е там или не вс др може да са долу . те са си самостоятелни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2005г.АКЕ е с ролки справка Audi AG.,това е мотора база за 4F серията използвана и до днес,и друг път съм казвал че'' Урода''е съвсем различна кола от А6.

 

Не разбрах това за справката? Защото по ЕТКА си е с обикновени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-вероятно са сменени !

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колеги дайте да направим малко развносметка до тук. КОлко от Вас биха пак скочили на този Лъв... :) И защо сме толкоз негативни към него като всичко е ясно, калпави майстори и негодни стопани... Ако обидя някой или не съм прав моля за извинение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз му знам слабите места и кътните зъби и как се лекуват, бих скочил пак, ама докато изкарам живота на моята има май доста време и тогава вероятно няма да е оферта вече, но кой знае...

Иначе тук има юзъри, скочили от един на следващ 2.5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите от София хайде да направим една среща някъде да се видим и да поразменим малко инфо за тия машини. Попринцип след 20 март съм свободен, че съм на Търново малко по работа..... за всеки нов стопанин на колата ще  е добре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...