Jordan Atanasov Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 (Редактирано) имат ли разлика с тези на 2.0тди помпа дюза от следващия модел,защото помагах на един приятел в сервиза да махнем един такъв двигател и бяха така с ролки и вътре имаха сачми като на лагер който бяха паднали,а едната ролка беше почти квадратна и се изумих просто как може да стане това. двигателя се маха понеже валовете излизат от задна страна а място няма. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 26 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 27 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 хахахах да, и това с квадратните ролки го има (могат така хубаво да се деформират ) но все пак е по-добре от старите де... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jansata Публикувано 27 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 Здравейте колеги не се карайте темата е за инфо а не за скандали .... Аз съм по велико търново до 20 март без събота и неделя... който иска можем да се видим и да обменяме инфо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 27 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 е нито в моя нито в на колегата поста има караница обсъждаме кой двигател от вс гадни е по -добър аз попитах и казах какво съм видял на подобни кобили .и да може да си прав за това че са една идея по добро лагерните кобили сиг по късно се омазват от другите стандартните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jansata Публикувано 28 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2015 Като помисля щом са в масово производство толкоз години значи не са чак такива сакътлъци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 28 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2015 мда не са докато са нови и в гаранция (3-5)год всичко е шест след това ние българите ги вземаме и ги правим като нови щото сме заможни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 28 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2015 мисля си да направим една тема и да видим колко от форума са имали проблеми с този двигател и по точно с валовете.мисля едва ли ще има двама трима Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 28 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2015 Зависи от двигателя и пробега, разбира се Но като цяло основно от това страдат AFB/AKN, по-малко AKE, а Bxx - почти не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 28 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2015 мисля си да направим една тема и да видим колко от форума са имали проблеми с този двигател и по точно с валовете.мисля едва ли ще има двама трима Знаеш ли колко такива теми потънаха заключени, поради спам и обиди. По-добре не си го причинявай. Потърси с търсачката, има и анкета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 28 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2015 да видим колко от форума са имали проблеми с този двигател и по точно с валовете.мисля едва ли ще има двама трима Доста няма да си признаят, че са се нахендрили.2-3 ще са, само че от 5-6човека извадка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 28 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2015 аз съм с АКЕ 2005г.с ролки на валовете,наближавам 300 000-1ви собственик,карана само с оригинални части и масло 5W50,обслужванията са правени от мен/имам нужните познания и инструменти/,ако се наложи смяна на валове 1000лв.са нищожна цена за кефа който ми е дала тази кола!Проблемите при модела идват повече от собственика,мъчащ се да мине по-тънко и от майстори без опит и знания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 28 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2015 ами аз да кажа,че ако не беше предния майстор да ми счупи маслената помпа скоро нямаше да се налага да ги бутам но уви ... за сега имам една паднала кубилица и някое друго конче по-малко и ще се вкарва скоро в бокса.въпреки паднала кубилица не трака повече отколкото си трака казват че и разхода се вдига щото газоразпределението нам ко нам що ставало с него.от русе до троян средна скорост 69 км/ч ми даде 8.5 нз да се радвам ли да не се ли радвам.по проходите се качи рязко така нагоре но е нормално.чи тфа е от мен иначе съм доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 Как разбра,че е паднала кобиличка?Моята имаше три паднали и си работеше без никакви шумове.Имаше теч от единия капак и я вкарах за смяна на гарнитури на капаците и така видяхме,че има проблем.Интересното беше,че валовете нямаха никакви проблеми.Смених ги всичките кобилички,повдигачи и тарелки и за сега всичко е наред.Поне така си мисля де,защото не ми се отварят пак капаците за проверка Иначе по-силното тракане са ми казвали,че се получавало от авансаторното бутало на ГНП-то.Абе като цяло е проблемен двигател,но по-скоро тези проблеми според мен се получават повече от ненавременно обслужване и пишман майстори.Колата я наричат душегуб,но според мен всяка една кола като навърти едни хиляди километри започва да сдава багажа и си гълта пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 аз съм с АКЕ 2005г.с ролки на валовете,наближавам 300 000-1ви собственик,карана само с оригинални части и масло 5W50,обслужванията са правени от мен/имам нужните познания и инструменти/,ако се наложи смяна на валове 1000лв.са нищожна цена за кефа който ми е дала тази кола!Проблемите при модела идват повече от собственика,мъчащ се да мине по-тънко и от майстори без опит и знания. АКЕ винаги е било с обикновени кобилици, да не си сменял глави? Иначе не е само до обслужване, мотора си е проблемен в някои случаи дори и перфектно да се грижиш за него. 1000лв наистина вече не са такава голяма сума, ако колата те кефи, но все пак трябва да прецени човек дали си заслужава (в случая на олроуд-а - да, но при мен на Б5-цата, която струва макс 3к...) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 2005г.АКЕ е с ролки справка Audi AG.,това е мотора база за 4F серията използвана и до днес,и друг път съм казвал че'' Урода''е съвсем различна кола от А6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 митак махах и аз капаците така видях че е паднала .. но и без да се махат пак се вижда защото е първата кобилица която се вижда като отвориш капачката за маслото ... там се вижда вала и като светнеш с фенерче виждаш че няма мазане и паднала в дупката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 Е то така виждаш само първата предполагам.Има ли вариант да има паднали и първата да си е на мястото?Не помня на моята кой бяха паднали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jansata Публикувано 1 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 E0B = "Black Edition"1KD = Disc brakes, rear3FR = Electric sliding/pop-up solar sunroof with automatic pre-selectionF0A = No special purpose vehicle, standard equipmentT5T = 6-cylinder diesel engine 2.5 L unit 059.B2PV = Leather trimmed sports steering wheel7Q2 = Navigation system with color screen3L5 = Electric seat adjustment for both front seats1SA = Without additional front underbody guardJ1G = Battery 450 A (92 Ah)0L2 = Electric throttle actuation3NZ = Rear seat bench unsplit, backrest split folding3HA = Without leather parts scopeC0X = Alloy wheels 7.5J x 174UE = Air bag for driver and front seat passenger1LT = Disc brakes, front8GL = Alternator 120 A8JG = Headlight with gas discharge lamp for driving on the right8Q2 = Automatic headlight-range adjustment static7K0 = Without tire pressure warning light4KR = Laminated glass side windows, rear windows in heat-insulating glass6XJ = Exterior mirrors: automatically dimming,electrically adjustable/heated5MC = Decorative inserts0G1 = Gearshift leverU2B = Instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer, tripodometer and additional instruments9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control4X4 = Side air bag, front and rear with curtain air bag3Y3 = Roll-up sun screen for rear window and rear side windowsQ1E = RECARO sports seats, front1AT = Electronic stabilization program (ESP)7X2 = Park distance control, front and rear0YS = Weight range 17 installation control only, no requirement forecastX0A = National sales program Germany8Z5 = Not hot countryVJ1 = Reinforced bumpers4K4 = Radio remote controlled central locking1BE = Sports suspension/shock absorption0JK = Weight category front axle weight range 101N1 = Power steeringMR1 = 6-cyl. diesel engine 2.5 L/132 kW 24V TDI with fuel distributor injection pumpbase engine is T1K/T5T6R2 = Leather gearshift boot5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz4GK = Laminated windshield, with sunshieldN5A = Leather seat covering "Cricket" Превод с гуглето! E0B = "Black Edition"1KD = Дискови спирачки, задна3FR = Electric плъзгащи / изскачащ слънчева люк с автоматична предварителна селекцияF0A = No със специална инвестиционна цел, стандартно оборудванеT5T = 6-цилиндров дизелов двигател 2.5 L единица 059.B2PV = кожени почиства спортен волан7Q2 = навигационна система с цветен екран3L5 корекция = Electric седалка за двете предни седалки1SA = Без допълнителна предна стража шаситоJ1G = Battery 450 A (92 Ah)0L2 = задействане Electric газта3NZ = задна седалка unsplit, облегалката разделно сгъване3HA = Без кожени части обхватC0X = Лети джанти 7.5J х 174UE = въздушната възглавница за водача и пътника до него1LT = Дискови спирачки, предни8GL = Алтернатор 120 A8JG = фарове с газоразрядни лампи за дясно движение8Q2 = Автоматично регулиране на фаровете разстояния статично7K0 = Без гума предупреждение налягане светлина4KR = ламинирано стъкло странични стъкла, задните прозорци в топлоизолиращи стъкла6XJ = Външни огледала: автоматично затъмняване, електрическо регулиране / отопление5MC = декоративни вложки0G1 = скоростния лостU2B = Instrument вложка с км / ч за измерване на скоростта, радиоуправляеми часовник, оборотомер, tripodometer и допълнителни инструменти9Q2 = Мултифункционален дисплей / бордово оборудване за контрол проверка computerwith4X4 = Side въздушни възглавници, предни и задни със завеса въздушна възглавница3Y3 = ролетни слънцезащитни средства за задното стъкло и задните странични стъклаQ1E = RECARO спортни седалки, предни1AT = Електронна програма за стабилизиране (ESP)7x2 = паркирване, предни и задни0YS = тегло само набор 17 инсталации за управление, всяка прогноза изискванеПрограма X0A = Национални продажби Германия8Z5 = не гореща странаVJ1 = стоманобетонни брони4K4 = управляван дистанционно централно заключване1BE = Спортно окачване / шок абсорбция0JK = Тегло категория предния кръг осовото натоварване 101N1 = Хидравличен воланMR1 = 6-цил. дизелов двигател 2.5 L / 132 кВт 24V TDI с дистрибутор впръскване на горивото pumpbase двигателя е T1K / T5T6R2 = Кожен скоростен лост за зареждане5D1 = носеща честота 433.92 MHz-434.42 Mhz4GK = ламинирано предно стъкло, с sunshieldN5A = кожена седалка, обхващаща "Cricketето и кодовете на табелката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 митак няма значения от това дали първата е там или не вс др може да са долу . те са си самостоятелни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 2005г.АКЕ е с ролки справка Audi AG.,това е мотора база за 4F серията използвана и до днес,и друг път съм казвал че'' Урода''е съвсем различна кола от А6. Не разбрах това за справката? Защото по ЕТКА си е с обикновени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 (Редактирано) най-вероятно са сменени ! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Март 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jansata Публикувано 2 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 Е колеги дайте да направим малко развносметка до тук. КОлко от Вас биха пак скочили на този Лъв... И защо сме толкоз негативни към него като всичко е ясно, калпави майстори и негодни стопани... Ако обидя някой или не съм прав моля за извинение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 Аз му знам слабите места и кътните зъби и как се лекуват, бих скочил пак, ама докато изкарам живота на моята има май доста време и тогава вероятно няма да е оферта вече, но кой знае...Иначе тук има юзъри, скочили от един на следващ 2.5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jansata Публикувано 2 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 Колегите от София хайде да направим една среща някъде да се видим и да поразменим малко инфо за тия машини. Попринцип след 20 март съм свободен, че съм на Търново малко по работа..... за всеки нов стопанин на колата ще е добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 Аз съм "за" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване