Bosegilias Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Мне , не съм разместил нищо , да дообясна мотора е АЕЛ ( ако има значение ) . Датчика е 1:1 като при ААТ Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=172025&hl=Прочети тази тема обяснил съм за датчиците. Имах проблем точно като твоя. Биеше и някаква грешка при само диагностика на климатроника, но какво точно нямам спомен. Влезнах в морга, че има една на две крачки от мен и свалих от ауди 100 с 2.3 петак датчика, двата датчика са разменени двойния е от горе, а не отдолу като при А6 2.5ТДИ имаше някаква разлика в номера май последната буква и от 100 беше с 4-тири пина моя е с три, но със заготовка за 4-тири отидох с колата на място развих моя сложих другия, включи компресора веднага, платих датчика и изчезнах, като си мислех че съм си решил проблема евтино Не след дълго разбрах, че съм се набутал като видях че на новия-работещия не му работи пък другата секция който е за стрелката Понеже ми бе писнало на онази работа, а не ми се даваха пари за нов датчик като вече имам два си реших проблема по Български уж временно то какво стана вече една година си карам така. Извадих управлението на климатроника и от самата букса издърпах пина, който дава този сигнал, по този начин климатроника няма да разбере когато ДВГ прегрява и ако е пуснат компресора няма да го спре. Ако решиш да си решаваш проблема като мен ще погледна схемата точно на коя букса кой кабел беше Нищо не се осакатява по колата, ако някой ден решиш винаги можеш да го върнеш в оригинален вид. Ако случайно ти се набутва още с пари да знаеш, че тези датчици освен, че са скъпи като нови(ако искаш разглоби стария и ще разбереш защо), а ми е пълно с ментаци които просто не вършат работа. Само ново-оригинално иначе рискуваш да се минеш като мен по "тънката лайсна" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bosegilias Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Благодаря за инфото. Наистина полезно и ясно . Да вметна че ми искаха 130 евра за датчика в официалне сервиз на Ауди ( в Испания живея ) . Все пак да не забравяме че съм Българин и 35 години съм раснал в Родината . Отидох до Пешо в моргата и го свалих от ААТ мотор ( 1:1 е между другото и на визия и като номер ) а дай 5 евра и се кефи ми вика ... е явно няма да се кефя . Поне на този етап не ми свети че е прегрял мотора както с предишният датчик . Споменаваш за изолиране на управлението на климата от самата букса , там са три кабеляка , предполагам че при всички ни са едни и същи цветовете , ако стрелнеш кой цвят да резна ще съм ти много благодарен . Другият вариант е да си играя да тествам , само дето не съм страстен любител на незнайните тестове Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Че то евтино бе колега, аз дадох 7.5Е по спомен От буксата на самия климатроник съм вадил кабел не от тази на датчика, без да режа. Схема съм ползвал от аутодата, сега метнах един бърз поглед и като гледам става дума за букса "B" пин с номер "7" цвета на кабела е жълт/червен. Ако искаш изчакай да провера на колата точно кой съм махал, защото ти говоря за неща който съм правил преди почти година. Утре ако ми остане време ще дръпна климатроника нали е на две болчета. Редактирано 31 Март 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bosegilias Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Ахм , благодаря ще изчакам ако можеш да споделиш със сигурност кой кабел да батисам Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Буксата е "А" пише ги на съмия климатроник пина е "11" подредбата я пише на самата букса. Цвета на кабела е син/зелен. Пиши какъв е резултата после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bosegilias Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Резултата е 100% положителен.Благодаря за бързото и компетентно съдействие , тук специалисти по сервизите чак се произнесоха че мотора влизал в авариен режим като махнеш буксата и за това се пускал компресора - на въпроса от моя страна защо като го пускам и спирам климатроника без да е вкарана буксата в температурният датчик съответният работи , ме гледаха като телета. Просто испанец монтьор , негър скиор и жена шофьор - НЕМА ( всяко правило си има изключение де ) Още един път Благодаря и за пореден път доказваме , че Българина си е Българин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 (Редактирано) "Влиза в авариен режим и затова се пуска компресора" това може да го каже само един истински "майстор" "Майстори" дал господ навсякъде по света колега . Редактирано 1 Април 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 3 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 (Редактирано) Така колеги смених термостата и температурата на таблото се оправи. Започна да ми мига сигнализацията за ниско ниво в разширителния съд. След диагностика ми казаха,че датчика на казанчето ми е заминал. Ходих до порше и там ми казаха, че този датчик върви с казанчето И ми обявиха някаква сума от рода на 150лв. Искам да попитам дали се продава този датчик или да търся втора употреба ( ще кача снимка по-късно). Ходих на няколко места и по каталог им излиза различен от моя.П.С: И другия проблем реших вчера да си пусна климатроника на студено, но уви компресора не се включи и не започна да духа студено. Къде да търся проблема (датчик, реле или бушон, или нещо друго).Ето и снимките. Редактирано 3 Април 2015 от Elessar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Със сигурност се продава колега и морга пак става ,ходи питай в някой по-голям магазин за авто части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 4 Април 2015 Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 (Редактирано) П.С: И другия проблем реших вчера да си пусна климатроника на студено, но уви компресора не се включи и не започна да духа студено. Къде да търся проблема (датчик, реле или бушон, или нещо друго). Компресора на климата не се включва, когато околната температура е под определени градуси (не помня колко бяха) ! Редактирано 4 Април 2015 от birdman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 4 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 (Редактирано) Благодаря колеги за отговорите. Ще чакам да се постопли още малко и ще пробвам пак. Редактирано 4 Април 2015 от Elessar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 4 Април 2015 Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 Вече е топло надали в това е проблема. Моя не се пуска когато термометъра на таблото ми показва под +4 градуса. На първо време прочети климатроника за грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 4 Април 2015 Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 Мдааа и моя го тествах днес и си тръгна нормално ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Така като гледам датчика е една обикновена рид-ампула. Закачи един мултицет на омметър на крачета и доближи магнит до рид-ампулата. В едно от полженията трябва да дава верига (късо), а в другото не. Ако не работи просто си купи една рид-ампула и я смени - има ги във всеки магазин за ел.компоненти. Провери с мултицета дали има връзка между крачетата на куплунга и крачетата на рид-ампулата - може и там да е прекъснало. Виж и самия магнит в казанчето да не е заседнал нещо и затова да не работи правилно датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 7 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Мерси колега за изчерпателния отговор. Но тъй като не разбирам много много от тоци ( и малко не мога да боравя с мултицет), мога ли да разчитам от малко съдействие от твоя страна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Да ще ти помогна, проверката на рид-ампулата е много лесна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 8 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 (Редактирано) За сега отпада помоща (един от колегите следящи темата ми предложи казанче с датчик). Иначе благодаря за отговора и отзивчивостта П.С. Ако по-натам възникне същия проблем ще се свържа с теб Редактирано 8 Април 2015 от Elessar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 10 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Така, благодаря на venciii за казанчето и датчика, но уви не е от него (както ми спомена и той). Прочетох в книжката на колата за лампите на таблото и се оказа, че тази лампа сигнализира за ниво на охладителната течност и температура на същата. Въпрос: Възможно ли е да е заминал температурния датчик и затова да ми сигнализира за прегрял двигател и от там да ми идва проблема с неработещия климатроник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Напълно възможно да не казвам, че е почти сигурно! Прочети темата по-назад говорил съм за дизел! При твоя двигател бензин 1.8 нещата надали седят по-различен начин. Намири температурния датчик, не мога да ти кажа как изглежда и точно къде е защото нямам опит с твоя мотор, но го търси по-главата най-често германците го монтират на някой фланец за маркуч! Проследи маркуча горния на радиатора къде отива сигурно е на неговия фланец. Извади буксата на датчика за проба П.П. Този мотор е по-срещан в А4 от там можеш да черпиш също информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 10 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Значи като откача буксата лампата трябва да угасен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 10 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Точно този датчик е. Като е откачен лампата не светва и климатроника работи. Първия работен ден отивам да си купя датчик и да реша проблема. Благодаря на колегите за помоща. [emoji2] [emoji2] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 (Редактирано) Хайде честито! Бира пия и другия път не слушай много думите на майсторите, че не казан, а колата ще смениш Редактирано 10 Април 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 10 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Добрем другия път като минавам през Плевен ще почерпя [emoji2] [emoji2] [emoji2] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Като минаваш ако искаш звънни, за бирата се базикам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване