glavniq_ Публикувано 1 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 И дa ги смениш все тaя според мен,колегa прaви ли ти петно под колaтa? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glavniq_ Публикувано 8 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Имa ли рaзвитие колегa? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glavniq_ Публикувано 11 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Up Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Аз изолирах ЕГР и спря да изхвърля масло от там, иначе ми гори, но нормално под 1 литър за 15к км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glavniq_ Публикувано 22 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoviva Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Колега,има ли развитие с този теч на масло,че и аз съм в същия филм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_nanchev Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 На 4.11.2015 г. at 23:46, ivoviva написа: Колега,има ли развитие с този теч на масло,че и аз съм в същия филм. вече и аз ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pafel Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 На 7.03.2015 г. at 15:19, nikif1 написа: Как ти хрумна това....? п.с.ако изтърва масло от там,как мислиш че ще се отрази на работата на мотора според теб....? Защо отхвърляте теч от главата! Напълно възможно е да има пропуск на масло от гарнитурата, без да изпуска компресия и да нарушава равномерната работа на мотора! Възможен е и теч на антифриз, без масло и без компресия! Трябва почистване, ако трябва и демонтаж на детайли за по-добра видимост, но трябва внимателно да се гледа и установи точно проблема! Точна диагноза от форума няма да може да се даде! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_nanchev Публикувано 30 Март 2016 Доклад Share Публикувано 30 Март 2016 Аз не се и надявам на точна диагноза , просто очаквам ако някои е минал по този път да сподели. Не знам от коя страна върви високото налягане на маслото през гарнитурата иначе това би могло да реши спора дали е от главата или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radich Публикувано 22 Април 2016 Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 Щеше да е интерестно да разберем развръзката на проблема ако има такава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankata__098 Публикувано 22 Април 2016 Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 Според мен е гарнитурата на капака на клапаните. И аз го имам този проблем. Капака е малко под наклон и точно там е най-ниската част. При мен нямаше никакъв теч, но след смяна на гарнитура на главата, смених и тази гарнитура, както и всички други и сега - теч от тази страна на двигатела. Казаха ми, че смени ли се гарнитурата на капака на клапаните и на новата да се слага хубав силикон. При мен сложи майстора, но пак пропуска и мисля да се захвана аз, да я сменя и да сложа хубав силикон и да видим какво ще стане. Гарнитурите които сложих са комплект на Елринг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 23 Май 2016 Доклад Share Публикувано 23 Май 2016 On 16.04.2015 г. at 11:09 AM, ceckoguide said: Аз изолирах ЕГР и спря да изхвърля масло от там, иначе ми гори, но нормално под 1 литър за 15к км колега ,как изолира ЕГР само механично или и софтуерно искам и аз да го изолирам ама незнам дали няма да светне лампата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RRR__77 Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 здравейте колеги какво стана с теча? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 Имам същия теч и за момента диагнозата ми е че всичко идва от пропуск на О пръстена на снопа кабели за дюзите и металната гарнитура между главата и вакум помпата. Колкото и странно да звучи маслото се стича точно под изпускателния порт на 4 ти цилиндър. Махнах помпата всм. и изп. колектори почистих старателно всичко и пръснах масло около проблемните места и всичко се стече под изпускатела на 4-ти цилиндър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qskatavw Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 Аз съм със същия проблем,първоначално ми капеше масло от щурца на тандема(беше разбит) проверете. Но продължи да улива по целия блок и стигнах до гарнитура на главата,пак ще поогледам с надеждата да не е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 31 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2016 Колеги , някой реши ли си проблема с този теч ? При мен си беше умаслено под ЕГР като я взех , но сега от седмица гледам ,че има масълце по цимента в гаража ! Отвратителна работа ,,,, иначе и доливам не повече от 5-600 мл. на 15 хил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miron81 Публикувано 1 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2017 Здравейте колеги, точно там и аз имам теч на масло, не е от помпата нито от егр съмнява ме от гарнитурата на колектора или гарнитурата на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 1 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2017 имах,същият проблем,маслото се стичаше по колекторс и по точно на 4-ти цилиндър,изолирах егр-а и смених гарнитурата на всмукателният колектор и теча изчезна напълно,колектора и егр са напълно сухи,но продължавам да имам теч някъде около стартера незнам точно от къде идва теча,не се вижда нищо от тази страна, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 1 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2017 (Редактирано) Колега аз смених гарнитурата на всумакетелния колектор измих същия много добре , почистих и егр клапана . След това почна да тече масло от двете дупки на егр-а . Сложих медни тръбички на двете дупки и на тръбичките сложих маркучета за да се отвежда маслото по тях . Сега по егр-а е чисто но по самия двигател от към 4-ти цилиндър си има масло щом и през кората успява да капне на земята , не е добре !! Сега съм решил да сваля кората и да видя къде точно тече от долу . Стопли ли се малко , ще се свалят и изпускателните колектори .... Редактирано 1 Януари 2017 от atanasovkn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 1 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2017 колега atanasovkn,моя егр е напълно изолиран,(с плочка),т.е. тръбичката от изпуск. колектор към егр-а е свалена и е сложено тапа,уплътнена със силикон,смених О пръстен и сложих и там силикон,иначе при мен няма капки на масло под колата,теч около егр-а може да идва турбото,през турбопътищата,важно е и колко е качествено маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 1 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2017 (Редактирано) Колега , маслото е Кастрол Едж 5в40 от Германия си го взех , понеже на жена ми родителите са там и се възползвам от гостуванията при тях с покупки за колата иначе мен сега не ме притеснява теч от егр , а стичането по самия двигател . там от към купето на 4 ти цилиндър. Мен лично ме съмнява много гарнитурата на главата , но първо ще опитам с гарнитура на изпускателния колектор . Все пак много се надявам някой колега минал по този път да изкаже мнение ! Редактирано 3 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 1 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2017 'Колега , маслото е Кастрол Едж 5в40 ' ,да и аз съм същото и съм много доволен,аз тази причина е изключвам(от гарнитура на глава),съмняваме тръбичката през която минава маслото към турбото,но това е само предположение,гледал съм поне 5 пъти там и немога да открия откъде идва теча Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 (Редактирано) Ще търся , дано някой изпатил ни побутне в правилната посока Редактирано 3 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 (Редактирано) След нервна новогодишна вечер заради този теч днес в студа свалих капака на главата , всумакателния колектор и тръбите на турбото за един хубав оглед . Устанивих ,че маслото тече по високо от гарнитурата на главата ,започнах да опипвам с пръсти за прясно масло , и видях ,че където снопа с кабели влиза в главата , там до тандем помпата пръстите ми се омаслиха хубаво с прясно масло , след това развих двете болчета издърпах леко фишката и навих тефлонова лента. Сега ,ще изчакам няколко дни за да видя дали ще има теч и ще пиша по тази болна тема за мен! П.С. Ето как си реших проблема със зацапването на ЕГР клапана Редактирано 2 Януари 2017 от atanasovkn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 и аз ще го погледна този сноп в най-скоро време,сега е студено и каквото пипнеш се чупи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване