PESHO OT MARS Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Ми ако ти се занимава мисля че ще се получи добре колата с Фобоса. Също така да не забравяме че ГИ-то си има собствен МАП и би трябвало на първо време да можеш да я подкараш и с недотам добре работещ дебиломер. Само си знаеш каква занимавка е разглабянето на таблото за да смениш радиаторчето, и не забравяй да си смениш уплътненията на клапите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Между 80 и 100лв искат за труд за манипулацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Доколкото виждам масово се слага обикновена газова на този DIGIFANT. Вярно че е фулгруп ама това не е проблем за по новите ГИ. Има ли причина поради която се предпочитат обикновените газови пред ГИ при DIGIFANT освен цената.Върви добре и с обикновена газова , която е много по-независима от периферията по двигателя - дебитомер , ламбда сонда , температурни датчици и т.н. Също така , когато е настроена с малко по-обогатена смес , шансовете за гърмеж намаляват значително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho74 Публикувано 28 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 ............ Също така да не забравяме че ГИ-то си има собствен МАП и би трябвало на първо време да можеш да я подкараш и с недотам добре работещ дебиломер......... МАР е ясен но със зле работещ дебитомер бензиновите времена ще играят и от там и газовите. Тогава какво правим? Ще пусна една тема в раздела за гозови Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Ясно е че ще трябва да го оправяш дебиломера. Виж дали не можеш да намериш нов потенциометър, имаше преди 1-2 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts