Jump to content

А4 Авант 150->600кс


Recommended Posts

  • Отговори 172
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ахххаааа

Забравих го таблото

Калибрираме го отдавна и сега е чук,демек няма да има повече фалшиви клипове

:lol:

Те така бачка сега

Боби

Хубави са тампоните дейба :)

Благодаря ти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма защо, нали трябва да си помагаме.

Знам, че са хубави, затова си направих същите. Добре, че имам добър стругар. Ще ти пратя снимки да видиш какво сътворихме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дето слагах не са ляв и десен а еднакви

На едната гума са в посоката на въртене а на другата обратно

Ама говоря малко на изуст

Ще прегледам сега снимките и ще ти постна

Така са и моите

Цецо, страшен проект

Добре, че го пусна и тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря

Бая се озорих с тия 200 снимки дийба

Днес пак раздавах газ яко

Не спирам да се учудвам с таз голяма турбина как надува още от 4к оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря хора.

Не видях да съм споменал различните нива на ъпгрейд на кошарата:

180кс FWD K03-005

210кс FWD K03-029+FMIC+Pipe 70mm+63mm генерация

~330кс FWD GT 3071R Сток мотор 1.6@bar

~420кс FWD GT 3071R подкован с биели 1.8@bar

500кс FWD GT3582R 2.1T дизелов строук и 3" генерация

~580кс 4x4 GT3582R

~600кс 4х4 FP 3586 HTA 2.OT най-рошавите хидравлични валове

600+ 4Х4 FP 3586HTA 2@bar и възможно най-рошавите валове с механика.

Последните два сетъпа са с изцяло нови части - поръчани,изработени и сглобени от DRAGOOWER TEAM.

Единствено блока и главата са втора ръка ,но са обработени

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде си бее ЦвЦв  ^_^ Ай честито и от тук нататък само безгрижни и безаварийни километри да си връткаш!  :zustimm:

пп Дай графика на последния сетъп ако има

пп2 Чшш таз кола като 20-се годишна циганка бре  :huh: Демек раждала нееднократно  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бухахаха

Само дето не взимам помощи :lol:

Има графика Митак,някоя от последните или най последната снимка е.

500кс на гуми ама бургаското Дино за сравнения е ОК ,но е реално резултата около 8-10% надолу

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ghostbg специално ми ги монтираха и предните и задните и комплектите жълти накладки в сервиза на местния представител за да имам гаранция. Така че мисля че са ги монтирали правилно ни подозирам че са неземни китайски боклуци за да ги изкривя с моето пенсионерско каране.

После за капак като ходих да се оплача и ми ги престъргваха на място и колата въобще не ставаше за каране след тази интервенция

Сега чакам отговор официален дали ще си пъхам гаранцията в гъза или ще ми дадат нови предни дискове за тяхна сметка ама като знам какви боклуци са старите ми се ще да върнат пари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой е този местен представител?

Аз съм поръчвал веднъж от Англия и веднъж ivoair ми викна с отстъпка от Хед.

Той също беше с турбо груув и жълти накладки и колата спираше добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук в Загреб е :)

Колата спиташе прекрасно цели 12000

после почна да бие като спорам от 120 до 100

После ходих на инспекция и я качиха на подемника да ги престъргват

И като я свалиха от подемника започна истинската веселба

Педала подскачаше като го натисна

Волана бие ще ти откъсне ръцете независимо с колко км спираш

После пак ги стъргаха

Пак същото

И като ги попитах какво правим щото нито колата може да спира нито на дисковете остана материал след толко стъргане и казаха ще видим

Купих си на следващата сутрин АТЕ дискове и колата почна да спира пак прекрасно с жълтите накладки.

Извинявам се че ти нацапах цялата тема с моите драми

Просто не мога да си обясня как потънаха едни 700 еврака за спирачки и какрая по-зле и от китайски боклуци за 50 лева. То ако са толкова нежни тия дискове какво ли ще им се случи лятото като ги назлобя 700 км по крайбрежието и завойчетата?

Та затова разпитвам какво да взема че видях човек да се оплаква и от прехвалените МТес които вървят добре с накладки ЕБС

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не си оцапал:)

Тези теми е добре да се разискват всякакви проблеми,за да може да се отработят ,така да се каже и ,който ще прави какъвто и да е тунинг да му е по-лесно.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос малко страничен като човек който бая се е наиграл с тунинговане :)

Смених дюзите на новия кон. На  BFB (163 коня) - 289cc дюзи бош на 310cc от 190 коня BEX.
Сега въпроса ми е дали ламбда сондата може да си навакса повечето гориво и дали тогава ще се намалява времето за впръскване?
От какво зависи това? от обороти, ламбда показания + входящ въздуФ + темепература на въздуха или тук вече почват да играят някакви горивни карти ?

Глупав ми е малко ъпгрейда ама за сега толкова в любителски условия в домашния гараж-мазе :)

П.С. отплюяхме му и някакъв чип. Ама ми се иска да науча малко повече какво се случва под капака

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахххаааа

Забравих го таблото

Калибрираме го отдавна и сега е чук,демек няма да има повече фалшиви клипове

:lol:

Те така бачка сега

Боби

Хубави са тампоните дейба :)

Благодаря ти

Като ускорение доускорение замервал ли си е,имам предвид 0-100/200 и тн?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос малко страничен като човек който бая се е наиграл с тунинговане :)

Смених дюзите на новия кон. На BFB (163 коня) - 289cc дюзи бош на 310cc от 190 коня BEX.

Сега въпроса ми е дали ламбда сондата може да си навакса повечето гориво и дали тогава ще се намалява времето за впръскване?

От какво зависи това? от обороти, ламбда показания + входящ въздуФ + темепература на въздуха или тук вече почват да играят някакви горивни карти ?

Глупав ми е малко ъпгрейда ама за сега толкова в любителски условия в домашния гараж-мазе :)

П.С. отплюяхме му и някакъв чип. Ама ми се иска да науча малко повече какво се случва под капака

Чипа с новите дюзи ли е правен?

Иначе какво ще стане с ламбдата нямам никаква представа,но навремето сложих турбо от BFB k03-029 и РЕМАП не беше необходим,колата си работеше отлично.

Като ускорение доускорение замервал ли си е,имам предвид 0-100/200 и тн?

Другата седмица го дават хубаво в Бургас и ще я мерим живот и здраве с RaceLogic предимно 100-200/100-300/200-300 на до ускорение ,че километражите е ясно ,че си послъгват.

За 0-100 няма вариант ,съединителя не позволява,все пак е направена предимно за дълго каране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чипа с новите дюзи ли е правен?

Иначе какво ще стане с ламбдата нямам никаква представа,но навремето сложих турбо от BFB k03-029 и РЕМАП не беше необходим,колата си работеше отлично.

 

Не, със старите дюзи, ама чипа е само налят би трябвало да е 200 коня, та реших да бодна и дюзите за да не им е сухо на буталата :)

не е ходила на динота и т.н. само хамалската ъпдейт и раздавам газ 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си купи или си намери за пробата една широколентова сонда...по възможност да е Иновейт( да може да се калибрира, а и са по-бързи от аем) и ще разбереш какъв е ефекта от промените по колата ти...богата ли е, бедна ли е сместа, така както питаш, няма човек в тоя форум който да може да ти отговори си мисля! И аз не ходя на динота, щото не ме интересува особено колко коне е..затова си купих Innovate mtx-l, и съм много доволен...без него нищо нямаше да направя по моите коли...като няма къде да гледаш кава е сместа...макар че съм чувал за някои които настройвали сместа като миришели аспуфа...ама на мен ми е малко запушен носа и затова си взех сонда.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Це, респект към проекта и фенството ти. Не ти ли се иска да прекрачиш границата от ПК с някое 2,7т?

Вие от Русе сте големи мазохисти....... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...