Jump to content

Премахване на ЕГР Audi a3 1.9 Tdi asz


Nasko92

Recommended Posts

1. Сместта ми е оптимална, колата НЕ пуши изобщо и нарочно съм ходил от любопитство да си меря както емисиите, така и теглото /в случай, че някой като теб реши да ми я вземе за скраП/

Без да е пипан софта казваш, че колата не пуши с премахнат EGR? Дори като я натиснеш, така ли? От интерес питам, защото на доста места гледам че хората си ги ограничават и софтуерно точно заради пушенето във високи обороти.

P.S. Това, че не пуши не значи че не бълва азотен оксид, който няма как да видиш и за който се грижи EGR-а. А ГТП е пародия и цирк и това мисля на всички ни е ясно. Не съм еколог, нито подкрепям грийнпийс и подобни организации, но е неправилно да се твърди, че остарял мотор, чийто клапан е затапен е екологичен или е в някакви норми, в които трябва да е по принцип. Ако беше така, съществуването на EGR-а се обезсмисля. Изразявам мнение, а не критика.

 

 

 

А ако се зарибите, имам доста филмчета с обяснения...

Аз имам интерес и бих прегледал обстойно нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bsdnikolov, не ставай краен с оценките за Европа. Навсякъде леша е един и същ. Селото и там е село и в техните села хората също се познават и си правят "услуги". Моят ASZ лично съм го докарал от Германия и е с издънен катализатор. Това как и защо е минавал TUV не ме брига, знам само че ако са го тествали като хората е нямало да мине. Толкоз за Европа.

Не изглежда като да си прекарал много време там, иначе нямаше да си толкова наивен. И да кажа, идеята ми не е, че ние сме цвете за мирисане, а че няма нужда самички да си сипваме конско на главата.

Относно горния пост, колата би трябвало да пуши по-малко с премахнат ЕГР.

Редактирано от Buddah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еко-колегите ? Вие да не би да карате Prius, че да казвам на детето ми някой ден, че го тровя умишлено ? Плюс това караме 10-15 годишни бангии които си замърсяват. А относно за смяната на катализатор аз лично не познавам здраво мислещ човек в България който да иде и да купи катализатор за 10 годишната си кола, а точно обратното. И другото направих темата не за да се циганя и да спестя 100-150лв., а просто дали мога да мина и без да ги давам защото си имам и други разходи по колата не е само това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НеЕко колега (в шеговития тон казано), стремя се колата ми да изхвърля възможна най-малко вредни емисии в атмосферата. Като за 8 годишна кола, се стремя да изпускам минимални вредни емисии. Колата я закупих със софтуерно затапен от друг тарикат EGR, тъй като нейния вече бе пробил. И заради това, не само дадох 50 лева за нов изправен EGR, но се наложи и да извърша допълнителни 150-200 лева разходи за връщане на функционалността му. 

Това да мислиш в перспектива за тези, които ще дойдат на този свят дълго след като сме изгнили в земята, не мисля е повод да ни смяташ за чалнати еко-активисти! Годините ми ме научиха, че това което като млади подминаваме и смятаме за глупост, после ни излиза през гъ**.


Колега, s7r3l0k. Подкарвай ги наред. Когато стигнеш до платените видия - свирни. Почти всички ги имам. Това ще ти даде една стабилна основа за горивните карти при дизеловите двигатели.

Diesel chip tuning / remapping guides. These video start with how to use Winols software to display and modify maps.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето заради това мнение от VW форума отворих темата :

Чрез VAG COM може софтуерно да се намали действието на ЕГР клапана но неможе да се изключи напълно. Тази софтуерна настройка се прави и след механично затапване за да не се записват грешки при поновите автомобили.

Логвате се с код 12233 и след това се отива на адаптация на канал 3 (канал 3 са показанията на дебитомера)

1.Виждате заводската стойност която е зададена , например при 16 битовите ЕКУ-та тя е 32768 . -->> При мен беше 8192 сега го направих на максимума който ми позволява 26214. Нормално ли е ?
2.Променяте това число колкото се може повече (колко ви позволява програмата) Така повишавате исканата от ЕКУто стойност на дебитомера. Така колкото е по-висока исканата стойност на дебитомера , толкова по-малко отваря ЕГРклапана. Също така става и по-малка разликата между исканите и реалните стойности при вече механично затапен ЕГР и така ЕКУто не записва грешка.

При този мотор на Vw golf 5 1.9TDI 105k.s. някой правил ли го е и по този начин ли е има ли ефект ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съгласен съм с bsdnikolov!

София има най-мръсния въздух от всички столици в Европа, в топ 10 за Европа са идруги големи БГ градове... може би щото и в Германия "си правят услуги"  :stupid: Колко ли време живя в Германия та си извади зиводите от бакията на някой, на който си направил услугата да го оттървеш от проблеми та даже си му и платил? Или ни е удобно да се сравняваме именно с тъпоглавите от немците (с много вероятен турски произход), щото само до толкова можем?

И да - аз съм от онези "нездравомислещи" хора, които купиха нов катализатор на една от семейните коли след като без разрешение изкормиха оригиналния в един сервиз просто щото смятам, че щом претендираме, че имаме малко повече мозъчни клетки от повечето живи същества на тая планета трябва да го демонстираме (ако е вярно за всички), а вместо това се тровим сами себе си, децата си и всички наоколо! В името на какво? Щото ги разбираме тия неща повече от "глупавите" европейци, все сме по-уми, по-хитри и по-разбиращи по всички въпроси - от футбол, през политика и чак до екология!  :steinigung:

 

Що просто не си почистите и оправите EGR-ите и не си карате още толкова км без да ги мислите, ами се занимавате с глупости? Не е ли по-лесно?  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето заради това мнение от VW форума отворих темата :

Чрез VAG COM може софтуерно да се намали действието на ЕГР клапана но неможе да се изключи напълно. Тази софтуерна настройка се прави и след механично затапване за да не се записват грешки при поновите автомобили.

Логвате се с код 12233 и след това се отива на адаптация на канал 3 (канал 3 са показанията на дебитомера)

1.Виждате заводската стойност която е зададена , например при 16 битовите ЕКУ-та тя е 32768 . -->> При мен беше 8192 сега го направих на максимума който ми позволява 26214. Нормално ли е ?

2.Променяте това число колкото се може повече (колко ви позволява програмата) Така повишавате исканата от ЕКУто стойност на дебитомера. Така колкото е по-висока исканата стойност на дебитомера , толкова по-малко отваря ЕГРклапана. Също така става и по-малка разликата между исканите и реалните стойности при вече механично затапен ЕГР и така ЕКУто не записва грешка.

При този мотор на Vw golf 5 1.9TDI 105k.s. някой правил ли го е и по този начин ли е има ли ефект ?

 

Общо взето, ти при твоя мотор (Bosch EDC15) имаш с пъти по-голям шанс да стане нещо, отколкото при колегата от VW форума (Bosch EDC16).

Нооо, горещо НЕ препоръчвам тази интервенция. Сега си на 22 и не мислиш за последствията от действията си, но след 10-15 години ще си говорим пак.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не махай и дросела:

"The power output of a diesel engine is controlled by regulating the quantity of fuel that is injected into the cylinder. Because the engines do not need to control air volumes, they lack a butterfly valve in the intake tract. An exception to this generalization is newer diesel engines meeting stricter emissions standards, where a throttle is used to generate intake manifold vacuum, thereby allowing the introduction of exhaust gas (see EGR) to lower combustion temperatures and thereby minimize NOx production"

 

Не можеш ли просто да си купиш кола, да оправиш каквито проблеми има по нея и да си я караш със здраве и кеф!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш ли просто да си купиш кола, да оправиш каквито проблеми има по нея и да си я караш със здраве и кеф!

Не. Колата е потенциална бегачка! Нищо, че надали ще има осезаема разлика във вървежа с/без EGR.

Колега, монтира ли този пайп вече? Не става само да се налучква и да се трупат въпроси. Махаш клапана, слагаш пайп-а и я тестваш. Ако нямаш проблеми - караш си и не ти пука за мнението на другите. Ако ли не - чистиш си EGR-а, връщаш го на мястото му и си свиркаш или събираш пари и някой който разбира ти прави ремап. Един колега ти каза вече, че е нямал проблем. Това е просто предложение и не поемам никаква отговорност за евентуални последици.

 

Към въпроса за тампона и притрисането. Е хайде помисли си като се тресе мотора дали се разбива тампон. Струва ми се доста логично. Въросът е, че надали това ще е главната причина, ако някой хубав ден разбереш, че тампона е скъсан. И все пак според мен би допринесло, макар и в нищожна степен.

Оффтоп: Преди и аз изгарях от желание да разкарам EGR-а, не със пайп, но да го затапя. Сега обаче след като почнах да си я правя едно по едно... абе друго си е да си гледаш всичко да е на мястото, както си е било.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може би щото и в Германия "си правят услуги" :stupid: Колко ли време живя в Германия та си извади зиводите от бакията на някой, на който си направил услугата да го оттървеш от проблеми та даже си му и платил? Или ни е удобно да се сравняваме именно с тъпоглавите от немците (с много вероятен турски произход), щото само до толкова можем?

Меря го в години и го считам за предостатъчно. Ако ставаше въпрос за лица от турски произход, нямаше да повдигна въпроса, въпреки че ако беше "истински" европеец, щеше да запазиш дискриминативните мисли за себе си.

И разбирам фрустрацията ти от подобен начин на мислене, но не подхожда на модератор да се заяжда по такъв несъдържателен начин. Проблемите на моята кола са моя работа до момента, в който задам въпрос за тях във форума ;) Защо трябва всичко да става лично?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма абсолютно нищо лично - когато даваш лични примери обаче трябва да си готов да посрещнеш коментари.

Темата касае освен чистата техническа трана, то и последиците от съответните десйтвия в периферията си. Изказваш мнение и то лично атакувайки друг потребител наричайки го "наивен", но намираш за "несъдържателно" и неподхождащо когато потребител или модератор изрази несъгласие с крайните ти и неподплатени твърдения? Тук не става дума за заяждане, а за здрав разум.

 

Толкова по тази част от темата. Ако имаш други коментари по мой адрес те съветвам да ги отправиш на лично, за да не цапаме темата. Мисля, че и двете страни относно последиците от интервенцията са представени вече достатъчно добре, всеки сам ще си прецени според товара на раменете си. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, събери пари, мини един ремап при някой кадърен(TST, Madness, Adler, UPG) и там попитай... сега и да го махаш ква файдата..... приготви едни 300+ за ремап и там ще ти станат нещата по-ясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Файдата е, че няма да се натрупват гнусотии по смукателния колектор.. А за чип не мисля да слагам.. колата си върви прилично, а и нямам излишни пари за нов съединител после :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега хвърляй го тоя безсмислен ЕГР...доста съм изчел по темата и сами инжинери казват че това е излишен детайл в моторва...ще караш и ще пееш вярвай ми!аз вече две год. съм така и мотора ми се просто съживи... AHF.Поздрави на привържениците на калпавия ЕГР...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави на привържениците на калпавия ЕГР...

И за оловото в продължение на десетилетия разни "учени" се опитваха да ни убеждават че е безвредно! А сега годишно се хвърлят милиарди за ограничаване на вредите от него!!!

Поздрави на безрасъдните "жители" .

P.S.

Егоизмът не е добродетел и повод за хвалба!

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега взех да се дразня вече.. при положение, че постоянно се внасят издухани англичанки за по-малко пари от колкото ми струва телефона примерно.. едвали  нашите замърсяват толкова.. + това моята не гори масло което е + от към екология освен, че не плащам по литър за по 1к километра.. Катализатора ми е махнат и грам не пуши отзад даже и като я смачкам едвам едвам излиза тъмен пушек.. НО не и черен плътен.. така, че от към екология за да я направя euro - имам още да се постарая .. А и още не съм затапил егр.. не съм стигнал до там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И такааа....

Понеже днес вече ми е тръгнало да споря,..... нека се аргументирам.

 

Днес на много хора, изобщо не им дреме за екологията!!! Да EGR-а е поставен там само и единствено за екология. Но, замислял ли си се някога защо.....

Защо, в съвременните автомобили има още N на брой системи за екология...... Че нали те оскъпяват автомобила... Защо тогава производителя ги слага....

Отговорът се крие не в теб и мен, а в нашите деца и внуци. В това, какво ще им оставим, след като сме отишли при червеите.... Дали ще им оставим една безрасъдно съсипана планета, или ще дадем един що-годе (не по тяхна вина) ставащ дом за преживяване. 

Аз, за себе си съм направил своя избор. Да направя всичко възможно, за да запазя поколението си!

А ти?

 

P.S.

Сега си на 22. На твоята възраст, ме интересуваше как да взема заверка за семестъра и колко тежки ще са предстоящите изпити от сесията. Колата я ползвах само и единствено, ако нямам някоя лекция, да се придвижа до студентски град за да я ксерокопирам. Къде можеше да ми хрумне в ония години да затапвам EGR? Че тогава никой не го бе еня за колите (изключвам селските дупета), само купона ни беше в главата и как да преминем успешно сесията!

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, колега, ти вече не сложи ли тоя пайп? Един месец се протака тема, която е дъвкана милион пъти. До сега ако не можеше да го махнеш, то трябваше да го почистиш заедно с колектора и сега да си свиркаш, вместо още да се джавкаме тук.
Освен тези твърди частици, които са ви на всички в устите (преносно и буквално от автомобилите) има и едно химично съединение, което наричаме азотен оксид и НЕ се вижда от човешкото око. Прочети какви са последиците от него.
Докато гледате какво правят останалите (в случая лошите навици) забравете за прогрес, както в личен план, така и за държавата ни като цяло.
Не съм еколог, не подкрепям изобщо тези организации, даже са ми смешни. На мен ми се искаше да направя моята А3-ка да бълва черно на поразия, но съм видял ефекта от мръсният въздух в големите градове. Та, вече не изгарям от желание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега  s7r3l0k , не седя по цял ден в нас и не си пипам пипето, явно не съм сметнал за добре да го правя или не ми е останало време ?!

А към колегата bsdnikolov за изпитите и лекциите си има време, а колата лично аз не я приемам като обикновено превозно средство, което да ме закара от точка А до точка Б. За мен това е хоби както има хора, които се кефят на риболов, така аз обичам да си чопля колата.. И след като темата стана абсолютно безсмислена и вместо хората които са го правили да ми кажат + и - има хора които се опитват да се изтъкнат със знания към екологията и как им пука за другите и прочие, а всъщност си попръцкват с дъртите дизели вместо да си свиркат с газ на колата и да замърсяват по-малко. Ама ХАЙДЕ :)

Модератора да затваря темата и да се приключва с глупостите..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един лаф:''Всички могат да се из....ят на стената,бъди мъж,из..ри се на тавана''.

Затапвай EGR-a и не се обиждай. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...