Jump to content

Смяна на фаровете А3


DreamTheater

Recommended Posts

foxy-the infant prodigy, в крайна сметка сложи ли новите фарове?

Питам защото и аз съм намислил смяна с такива подобни, обаче живо ме интересува как е качеството на изработка - пасват ли всичко точно (за конектора вече разбрах, че е друг :) ), имат ли характерните за китайските влага, прах и други мизерии и най-важното - по-добре ли светят от една 10 годишна обикновена Хела с рефлектор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Сложих фаровете, днес вечерта ще опишу цялата проседура, че от два дни съм без компютър и ми е малко кофти през таблета да пиша много...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

Слагам малко описание как се слагат въпросните фарове т.к. всъщност никъде не намерих такова:

1. Мигача се дъжржи на две щипки към фара и щипка към ламарината,която в последствие се изрязва. Малко трудно се вади, но с малко повече избутване в посока навън излиза:

img_00000065_3bd03_29369900.jpg

2. Развиват се двете болтчета,които държат фара от горната му страна,както и едно странично от към мигача (на горната снимка е съм го заснела много лошо зад кабела на мигача).Главите са еврейски звездички,мисля бяха 5-ици:

img_00000064_8d8c2_29369899.jpg

3. Изрязва се сниманата част от ламарината плътно по чупката.Доста ще е неудобно да се работи с флекс,ако няма да се маха бронята,а и е неудобно за рязане на дъгичката. Ползвах някакво мини-флексче,което наподобява миксерчетата за фрапе :rolleyes: (да е жив и здрав "Китаеца",че му се намират такива чудни неща,щото ми спести доста труд :flehan: )

img_00000066_7bb2f_29369901.jpg

4. Буксите ги взех от друга фейслифтова А3-ка и за разлика от моите кабели,които бяха с 5 кабела, тези бяха с 4. Завръзват се по цветове, запояват се и се увиват с обилно количество изолирбанд и всичко на откачен акумулатор,за да не се налага после да се сменят бушони излишно. 5-ят кабел на снопа при мен,всъщност е за вградените в старите фарове такива за мъгла,които може би на някакъв по късен етап ще сваля в бронята,но т.к. никога не съм ги използвала,честно казано се чудя има ли смисъл да се занимавам и само го изолирах (кабела е сив с жълти чертички).

6.Тествате дали всичко свети и работи.

6. Бусксите се свързват с фара, преди да го поставите - в противен случай ще ви трябват много тънки пръсти, доста търпение и солидно количество запас от най-каруцарските псувни, които ушите ви са дочували.... :wall:

img_00000067_bb7f3_29369902.jpg

7. С цел улесняване на вместването на фара качествено и лесно първо се разхлабват двете болтчета по дължината на калника ( и те са еврейчета) и фара се поставя първо от страната от към маската / решетката на колата - има даже и едни като крачета,на които да се опират.

8.При сглобяването ще ви останат излишни двете болтчета,които са държали отстрани стария фар - новият се крепи на гореспоменатите странични крачета и двете болтчета от горната страна. Изисква се леко усилие (главно от страната на рязаната част на калника за да се намести всичко и се стягат всичките развити и разхлабени болтчета.

Поне за мен резултата беше много, ама много ухилена до уши физиономия и доста по-приличен изглед на колата.

Утре ще кача снимки на светло как изглеждат,т.к. в деня,в който ги качих вече се беше стъмнило и не се виждаше нищо.За 4-5-те дни,в които ги возя нямат конденз,прах или други тъпотии,но все още не съм ходила до автомивката(тайно се надявам и да нямам проблеми де), но на дъжда,все още не се дават за разлика от старият ми мигач,който беше развъдил солидна водна флора и фауна. Свалени максимално надолу и доста в дясно светят идеално и значително по-добре от 12 годишната Hella,която в момента ми се струва все едно съм имала чаена свещ за фар. Както спомена някой от колегите по-горе късите на лупите светят точно така отсечено , а дългите на рефлектора буквално правят слънцето да завижда. Тези дни ще мина до сервиза за реглаж и ще мога пусна и снимки как осветяват (все още съм с халогенни крушки и се чудя има ли смисъл от ксенонови такива, освен за красота).

Е толкова по въпроса,за мен инвестицията от въпросните 100 евро за фаровете си беше напълно оправдана и съм изключително доволна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

foxy, евала за изчерпателното ръководство ! На мен ми предстои същата процедура и искам да те попитам за буксите, ако случайно не мога да си намеря от фейслифтово а3, дали знаеш за някакви преходници или подобни, от къде се купуват, колко струват и т.н.

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има из e-bay,но ми се стори,че са по-скъпи- излизаха около 40$, а от фейса буксите с доставка на Еконт с наложен платеж ги купих за 30лв.В Порш със сигурност нямат такива неща,вече съм ги проверявала... казаха ми,че въпросните букси не се продават сток като индивидуална част. Другия вариант ако не държиш на фейслифтови фарове си вземи "тунинг фарове" за А3 1996- 2000г и би трябвало да нямаш проблем с буксите. При мен проблема с тях беше, че имат разни диодчета и рингчета,които някак си не си представях на моята кола да стоят красиво.

Редактирано от foxy-the infant prodigy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Някой има ли представа дали буксите стават само от Facelift A3 или ги има и на други модели на Audi/VW/Seat/... ?

Разгледай и на другите модели....снимала съм буксата как изглежда, така,че дерзай,аз с конкретен модел и марка не мога да помогна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Моля, пусни парт номера за да е полезно на търсещите колеги както и схема за свързването им

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой го знае парт номера - да го напише. Гледах в ЕТКА, но там не намерих парт номер на буксата.

Аз звъннах и обясних какво ми трябва и те казаха, че има по 15 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой го знае парт номера - да го напише. Гледах в ЕТКА, но там не намерих парт номер на буксата.

Аз звъннах и обясних какво ми трябва и те казаха, че има по 15 лв.

Стана ми интересно,защото когато аз се обаждах и им обясних какво искам да направя и ги питах за преходници казаха,че нямат такова животно, а за буксите беше нещо от типа "Е,госпожа как само буксите, те нали са капсуловани с окабеляването" и аз ги отсвирих. Дано някой сподели все пак има ли ги и ка се свързват...сатана ми интересно :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте колеги,

реших да сменя фаровете на моята колица с такива от фейслифта. Фаровете ми стояха може би месец на гардероба и чак днес им дойде времето. Както и да е цял ден рязахме калници, намествахме кабели, брони, НО се оказа, че буксата на моторчето за регулиране на фара не е същата като тази от колата. А отделно се оказа, че и моторчето е ЛЕШ вътре. Та както и да е.

Искам да попитам по запознатите, които са сменяли фарове или знаят, моторчето за регулиране на фарове от А3 8Л преди фейса, става ли на такива фарове от фейса, тоест целия фар. И ако става как се слага това тъпо моторче, защото го изкарах и повече не мога да го наместя?

И втори въпрос, пробвах се да регулирам фаровете ръчно, защото единия беше в небето. Освен да ми се мърда рефлектора на дългите само, друго не мръдна, та въпроса ми е как се регулират тези фарове. Пробвах да въртя и двете врътки едновременно, но нищо

Фаровете съм ги взимал от колега от форума "РЕЦИКЛИРАНИ" с моторчета, които според мен трябваше да работят....

post-52272-0-17686100-1426267258_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си правил реглаж при положение , че ги няма машинките за реглаж то целия рефлектор вътре ще ти играе. И дума не може да става за реглаж. 2ро ако машинките са на фара отиваш на някоя стена и въртиш. Има реглаж на къси на дълги. Преценяваш кое на къде и ще стане. Въпроса за това дали стават машини от преди фейса на фаровете след фейса би трябвало да стават. Сигурен съм , че влиза в легалото ( дупката ) и машинката от преди фейса. Друг е въпроса , че има малко пространство около дупката и при затягането не знам как ще е , понеже машинките от а3 след фейс-а , конкретно за ХЕЛЛА говоря , са по-малки от тези от по-старите фарове. 

А самите машинки са черна кутийка с едно бело пилче отдолу с топче. Това топче трябва да влезе в релсата на рефлектора , която е УЛЕЙ. За по-лесно отварш капака на фар-а и дърпаш рефлектора , който в същото време след като не е закачен на машинка се рее свободно. Та, дърпаш го за да може улея да се качи по-нагоре до дупката, след което буташ топчето на машинката в улея на рефлектора и то ще захване. Завърташ машинката за да стегне на основата на фар-а и си готов :) 

 

п.п Не мисля , че тази ръжесалница, която държиш на снимката ще проработи отново :) Лично мнение. Разтърси по форума има машинки по 20 30 лева 2те. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор колега. Аз имам машинки, които работят от старите ми фарове преди фейса, просто като се помъчих да ги сложа и ми се стори че крачето е все едно по късо от другите и отделно това че са по големи самите машинки.

Само да попитам пак, Крачето на самата машинка трябва да го плъзна по улея или да го натисна за да си влезе ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТОЧНО ! Крачето има едно топ4е в края. Това топче трябва да влезе странично в улея на рефлектора. Пасва идеално и няма измъкване после след като го завиеш. С пръст дръпни рефлектора внимателно нагоре за да може улея да отиде максимално до дупката за да може да наместиш крачето в него. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, Благодаря! Ще се разкача пак бронята, че иначе не излизат тези фарове. Само малко зор ще е да хвана старото моторче за фара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п Не мисля , че тази ръжесалница, която държиш на снимката ще проработи отново :) Лично мнение. Разтърси по форума има машинки по 20 30 лева 2те. 

Това цена за машинки от преди фейслифта ли е или след? Че ми е трудно да повярвам да са от целите фарове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Колега s7r3l0k, в написаното от мене конкретизирам "Тези ръжесалница, която държиш на снимката". А на снимката до колкото виждам са старите машинки.



Редактирано от AlphaMale
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сигурно , защото е много близък план и си помислих че е от преди фейса :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата  AlphaMale за помощта. Без него едва ли щях сам да се справя. Да уточня за колегите, които ще си сменят фаровете с такива от фейслифта - освен, че трябва да се резне малко калника се премахва и малка част от пластмасата която е под него за да се напасне хубаво фара. Аз като търсех информация за тази операция никъде не беше казано, че освен буксата на фаровете, която е различна и буксата на машинката за регулиране на фарове също е различна. Машинката от старите фарове става идеално на новите като се иска малко сръчност докато се напасне да влезе като трябва да се вкара навътре самия рефлектор с винта който е за реглеж на фара ( нагоре и надолу )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...