Криис Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Здравейте колеги искам да попитам каква е нормалната температура която трябва да поддържа тоя двигател? Понеже онзи ден в един проход ми вдигна 93 94 градуса и ме притесни да не я прегрея. Спрях колата пипнах маркуча на антифриза където излиза от блока (термостата) и забелязах че маркуча беше леко топъл но определено нямаше 90 градуса... мисля си че термостата не е отворил на време (каква е температурата при която отваря този термостат?) и антифриза с който я карам има ли значение за температурата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Термостата не може да се каже точно на каква температура отваря, защото на пазара се продават такива с различна температура.Най-добре го смени с нов на него пише на каква температура започва да отваря и на каква е напълно отворил (същото се отнася и за датчика, който пуска перките) тъкмо ще си промиеш системата и ще си смениш антифриза. Също можеш да си провериш с ВАГ-ком термометъра дали показва коректно. П.П. Ако си с климатроник и от там можеш да видиш температурата на двигателя, но имай в предвид, че ще има разлика в показанията, защото взема информация от друг датчик монтиран не на главата, а на маркуча към парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Според мене, при тия температури навън, не може да се говори за прегряване. Долния маркуч не е горещ, защото термостата не е отворил добре, просто е студено. При тия температури, термостата пуска съвсем малко антифриз през големия кръг, това е нормално. Просто на колегата датчика за температурата за таблото не му показва вярно, както повечето. Не знам защо постоянно се дават съвети да се сравнява температурата с датчика на климатроника, и той вътре е с термистор, и той може да не показва вярно. Те работят на един и същи принцип, и естествено се прецакват по един и същи начин. Не може датчика на климатроника вечно да е верен. Важното е колегата да провери, дали са му много твърди маркучите при тази температура. Ако не са - всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Криис Публикувано 15 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Климатроник нямам няма как да проверя. Маркучите си бяха меки просто до сега не беше дигала такава темп извън града си стои на 75 80 а в града си ги лепва 90 и не мърда от там, но този път вдигна повече и ме притесни, понеже и съм изключил ел. перката за охлаждане защото не включва когато трябва а си се включва когато си иска. Днес ходих при един майстор и той каза че термостата отврял на 98 градуса ... мен ми се струва абсурдно но както и да е май ще го сменя за по сигурно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 (Редактирано) Покарай си нормално в града и виж колко ще държи и тогава почвай да ровиш. Редактирано 15 Март 2015 от strakov_m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Вентилатора на радиатора се включва от термошалтер (датчик) на радиатора, той може да не ти работи. Не трябва да спираш вентилатора, а да смениш датчика. може би затова в прохода ти е вдигнала по-висока температура. Термостата отваря на 87 градуса, а не на 98. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Криис Публикувано 16 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Може ли да ми покажеш ориентировъчно на някоя снимка къде стой този датчик ? )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Нямам снимки за твоя мотор, но трябва да е в долния край на радиатора. Или отляво, или от дясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 (Редактирано) термошалтера е под долния маркуч на радиатора. Тази температура която си вдигнал не е опасна,при 94 градуса трябва да включи и ел вентилатор. Виското работи ли ти? Редактирано 18 Март 2015 от stanis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Криис Публикувано 23 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Виското си работи върти си се там По интересно ми е че ел перката ми се включва при по висока температура на двг но когато съм на контакт не работи !?!!? а понякога не се изключва и ми пада акумулатора, затова съм я изключил от куплунга и съм опънал един кабел от плюса на акумулатора и когато реша си я включвам:Д леко побългарено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 за да не ти работи перката след като загасиш мотора,изключи датчика който се намира на капака на клапаните от страната на челното стъкло.Това,че виското се върти,не значи че работи .Пробвай при неработещ студен мотор да го завъртиш на ръка и след това на загрял мотор,ако се върти леко при загрял мотор,значи не работи добре.Ако ел перката се включва над 94 градуса,значи си работи нормално.Климатик имаш ли,ако имаш,като го включиш работи ли ел перката ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Нормално е да има такова налягане каквото е не клапанчето на капачката. Ако има по-високо или клапана е спекъл или ходи компресия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Криис Публикувано 30 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Как мога да разбера виското дали работи правилно :?:? имам едно виско резервно мога ли да разбера дали е читаво без да го слагам на мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 (Редактирано) Писано е доста, на загрял двигател ако можеш да го спреш значи не е в час. Практиката доказва, че при някой двигатели дори и полу-работещо пак върши работа т.н. ДВГ не грее. Моя двигател с виско в не-перфектно състояние лятото в най-големите жеги с напъни не съм чувал да се включва спомагателната ел.перка, което значи че виското все пак си охлажда доволно. Поради други причини реших да го махна изобщо и сега съм с 2 ел. перки.П.П. ХЕй да не вземеш да си завреш ръката директно в перката докато работи. С ръкавица или с вестник на руло при загрял двигател се опитваш да го спреш на гладката част. Редактирано 30 Март 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 На тези стари перки е опасно да се пробва при запален двигател.Бил съм свидетел как се пръска перката след подобна проба(не казвам ,че не е правилна)Непосредствено след загасяне на напълно загрял мотор,трябва да имаш усилие за завъртане перката на виското.Пробвай сутрин преди да запалиш как се върти и след загрял мотор-трябва да има осезаема разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Криис Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Колега пробвах я на загрял мотор и на студен дори бях писал но са ми изтрили коментара, няма никаква разлика еднакво лесно се върти перката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Криис Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Днес смених капачката на разширителния съд и вече не се надуват маркучите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Климатроник нямам няма как да проверя. Маркучите си бяха меки просто до сега не беше дигала такава темп Днес смених капачката на разширителния съд и вече не се надуват маркучите Както и да е важното, че си се оправил. Редактирано 31 Март 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Криис Публикувано 1 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 :D Колега бях писал един друг коментар за твърдите маркучи но понеже го писах от телефона и беше на латиница са го изтрили. Дори ти ми ми каза че може да е спекъл клапана на капачката :Д затова сега информирам че смених капачката и този проблем се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Възможно, нямам спомен, а разговора след модерацията е малко объркан. По-важното е че си тръгнал по правилния път, обърни внимание на ел.перката, виското е ясно, че е за смяна но ако не ти грее като оправиш другите неща, можеш да го отложиш във времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване