Jump to content

Смяна на предна броня - преминаване към single frame (цяла решетка)


LTPetrov

Recommended Posts

Моля те не пренасяй дезинформацията от чуждите форуми и тук, ще вземе някой да ти се върже ;). И преди да почнеш да ми дообясняваш ще ти кажа, че минах по тази процедура вече и нещата са ми доста ясни ;).

Първо пречеше на халогените сега пък била "изтумбена"....

Както казах женицата си е изрязала бронята единствено защото слага S3 броня + решетка. Постни няколко от снимките по надолу в темата която гледаш, там се вижда крайния резултат.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Правя няколко сравнения първото е между изтумбена и крива. Ако има някой с изтумбена и с Single Frame да се похвали.

А второто е между крива и кривата изрязан греда и съм допуснал грешка, не на S line a S3 е необходимо да се реже и е точно заради по големите решетки около халогените.

Редактирано от LTPetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Молим ви са, пояснете. Какви са тез изтумбени, и какви са тези кривите. Ето моята, тя каква е (вие ме залудихте, ще взема да отворя ЕТКА-та)?

 

Image_04.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допуснал си грешка не само за S3 бронята, но и за гредата. На bsdnikolov е както казваш ти "изкривена" и според теб при нея може да се сложи директно сингъл фрейм броня( странното тук е, че той си е със сингъл фрейм броня и без да му се слага такава  :hilezh: ), а моята беше от "тумбестите". Та на въпросната "тумбеста" сложих S-line броня и решетка и пасна като от завода без каквото и да било преправяне или донапасване.

Аз знам от къде си се подвел. Човека, който пръв е направил темата в Ауди-спорт наистина пише, че трябва да се сменя и гредата и той я е сменил до колкото знам..., но по назад във темата го опровергават. Или не си я изчел от начало до край или не си разбрал както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Знам, че преди седмица при моето напасване ми зейнаха дупки между фаровете и основите до решетката, а под фаровете влезна на вътре и експериментално я свалих градата и всичко си дойде на място обикновенна Single Frame. Не искам да подвеждам никой. Възможно е на S line понеже е по издуто и да пасне. Виждам, че BSD е с кривата и знам, че е с Single Frame. А ти прочети внимателно - казвам че с тумбеста не ми напасна Single frame.

Разтоянието от центъра на отвора в ляво на кртинката до долния край на гредата е точно 50мм, ако някой се чуди защо му зее дупка между капака и решетката, да пробва да си завие болта за теглене под лявото капаче, да спусне един отвес надолу и ако решетката на халпгениете е на това разтояние плюс още 10мм ще си даде отговор.

Редактирано от LTPetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де защо да чета? Ти си се опитал да направиш нещо, което аз направих на същата кола като твоята. Това, че вие поради някаква причина не можете да я напаснете значи ли, че не става? И как очакваш bsdnikolov да не е с кривата и да не е със сингъл фрейм не мога да разбера наистина хахаха. Няма да те убеждавам повече. Смени си гредата да заспи всичко. Пари като вестници ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледах ЕТКА-та. Кривата греда се слага на S-ките. За мойта броня, дават да се ползва гърбавата.

:hilezh: Ето, че и аз имам нещо S-line.  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 Тука стана много майки хилаво бебе :)

При всеки всичко е различно :)

 

Спред мен

8P0807113А е овалната - слагана на първите Split Frame - много рядка спряна още в началото с модификация

8P0807113B която е гъбавата , кривата модифицирана на повечето Split Frame и на всички Single frame

8P0807113D най-новата която вече е за S преди и след фейсливта.

Редактирано от LTPetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивам да пуша една цигара и после ще кача скрийншоти от ЕТКА с парт номера.


 Тука стана много майки хилаво бебе :)

Не бяха ли баби?  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

image.png

 

image.png

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

image.png

 

image.png

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

image.png

 

image.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две снимки първате с разликата между кривата и изтумбената за да се направи сравнение

8040547N.jpg

 

а втората е с партс номера на изтумбената

8040549T.jpg

 

която би трябвало да не пасне, но не е сигурно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Да съживим малко темата :D  Сега последно при преминаване от бронята с двойната решетка (2003-4г.) към S-line броня с цяла решетка (2005-8) само броня,капак,решетка и решетки на халогените ли се сменят или и тази греда (гърбава,тумбеста както я наричате) :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...