strakov_m Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 (Редактирано) Времето се постопли и последните 2 седмици карам колата по-рядко и установих че акумулатора ми загива ако не я карам всеки ден . Зареждах го мерих го ,проблема не е в него измерих утечка 0,95 и изредих всички бушони и не успях да установя от къде идва , при сглобяването после мернах 2-та бушона на ГИ и реших да пробвам с тях .Като махнах единия от тях утечката стана 0,03 тоест няма утечка . Говорих с момчето което ми сложи уредбата и каза че както е показано така го е вързал + и - от акумулатора . В понеделник ще се обади в Фобос да видим какво ще кажат ,но разрових нета видях че не съм първия с утечка от Фобос . Първия вариант който ми изникна е да прекарам + през контакт ,но не знам дали няма да почне да забравя настройки или да се бърка газовия комп при по-дълъг престой !? Редактирано 28 Март 2015 от strakov_m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 (Редактирано) Няма да забрави нищо колега. Аз имах проблем с постоянния плюс на фобоса, но не утечка а друго. Прекарах го да се включва след запалване на колата, а не след контакт. Единствения недостатък е че ако ти изгасне колата докато караш след като я стартираш няма пак да е на газ а ще трябва да я превключиш. Това не важи когато я гасиш от ключа, а когато изгасне поради друга причина. Аз установих проблема когато колата започна да я кара жена( нали все им гаснат...)Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 28 Март 2015 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 28 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 (Редактирано) В твоя случай става така защото е на запалването ,тоест ако го прекарам през контакта няма да има ядове . Днес след като сложих акумулатора колата беше стояла 3 дни и вързах го запалих и си мигаше готова да превключи сама на нужните градуси . Цитиране на предходно мнение! Редактирано 30 Март 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 (Редактирано) Прекарай го на контакт. На мен ми беше задължително да се включва след като запали колата. Не би трябвало да има проблем тя дори да угасне ще си остане на контакт.Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 28 Март 2015 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 28 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 (Редактирано) Мерси колега тези дни ще го оправя да видим Редактирано 28 Март 2015 от strakov_m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 5 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 Прекарахме + от компа през контакт и всичко е ок вече , помни си настройките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 29 Април 2015 Доклад Share Публикувано 29 Април 2015 (Редактирано) И при мен беше така с утечка 0,73 А. Вързах кабелите от акумулатора на клемното табло под волана и от там + през контакт и нещата заспаха. Редактирано 29 Април 2015 от grizzly мА в Ампери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 29 Април 2015 Доклад Share Публикувано 29 Април 2015 Момци, 1 Ампер не е "утечка" ами си е жива консумация. Позволих си да сменя мА в Ампери в предишния пост че иначе е смешно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Слагай едно реле и си готов, консумацията ще е нула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване