Jump to content

Утечка на ГИ Фобос


Recommended Posts

Времето се постопли и последните 2 седмици карам колата по-рядко и установих че акумулатора ми загива ако не я карам всеки ден . Зареждах го мерих го ,проблема не е в него измерих утечка 0,95 и изредих всички бушони и не успях да установя от къде идва , при сглобяването после мернах 2-та бушона на ГИ и реших да пробвам с тях .Като махнах единия от тях утечката стана 0,03 тоест няма утечка . Говорих с момчето което ми сложи уредбата и каза че както е показано така го е вързал + и - от акумулатора . В понеделник ще се обади в Фобос да видим какво ще кажат ,но разрових нета видях че не съм първия с утечка от Фобос . Първия вариант който ми изникна е да прекарам + през контакт ,но не знам дали няма да почне да забравя настройки или да се бърка газовия комп при по-дълъг престой !?

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да забрави нищо колега. Аз имах проблем с постоянния плюс на фобоса, но не утечка а друго. Прекарах го да се включва след запалване на колата, а не след контакт. Единствения недостатък е че ако ти изгасне колата докато караш след като я стартираш няма пак да е на газ а ще трябва да я превключиш. Това не важи когато я гасиш от ключа, а когато изгасне поради друга причина. Аз установих проблема когато колата започна да я кара жена( нали все им гаснат...)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

В твоя случай става така защото е на запалването ,тоест ако го прекарам през контакта няма да има ядове . Днес след като сложих акумулатора колата беше стояла 3 дни и вързах го запалих и си мигаше готова да превключи сама на нужните градуси .

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекарай го на контакт. На мен ми беше задължително да се включва след като запали колата.

Не би трябвало да има проблем тя дори да угасне ще си остане на контакт.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

И при мен беше така с утечка 0,73 А. Вързах кабелите от акумулатора на клемното табло под волана и от там + през контакт и нещата заспаха.

Редактирано от grizzly
мА в Ампери
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци, 1 Ампер не е "утечка" ами си е жива консумация.

 

Позволих си да сменя мА в Ампери в предишния пост че иначе е смешно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...