Jump to content

Налягане масло АБК


denis22

Recommended Posts

Здравейте,колеги.Преди няколко месеца след смяна на маслото борда започна да се обажда,когато маслото вдигаше 90 градуса и падаше налягането до 0 бара според уредите и това на свободен ход.На скорост си ги държеше около 2 бара.Естествено първия отговор,който възникваше беше - биелни лагери,е да ама никакво чукане нямаше под капака.Мислейки си,че е от маслото смених го с Кастрол и сега гледам на уреда пак след като загрее пада на 0-1 бара,борда не се обажда и чукане пак няма.Само като дам на контакт тогава изписква маслото на таблото.Въпросът ми е задължително условие ли е да чукат повдигачите ако са заминали лагерите и има ли възможност това да е датчик.В момента нямам възможност да замеря налягането,затова Ви питам.Благодаря на отзовалите се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главен заподозрян - маслената помпа!

Повдигачите чукат защото до тях не стига масло.

Свети ли ти в червено "чека" - не карай! 

Ако, сега са ти здрави лагерите и не провериш помпата,после ще сменяш и лагери и помпа и много други работи!!!

От маслото, ако си сложил с правилния вискозитет не може да падне до 0-1 бара, освен ако не си сипал краве масло.

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а в движение пада ли под 2 бара?

"след като загрее пада на 0-1 бара," ....това е недопустимо.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Манометъра е най удачно като начало, ето ти за база две показания на ПХ и на 2000 оборота.

При загряло масло на 90С:

c2d9472281021dc30c9e5aee0c0e2ae5.jpg

ffda3d065f164ed9077dbe1914b297dc.jpg

Двигателе е аце.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на ПХ е 1.3 според механичния манометър аз не виждам място за притеснения.

Той почва да писка под 0.6, а до там има много мегдан.

На 2000 оборота какво налягане прави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като започна да се обажда чека беше с Pennasol 10 на 40,а сега е с Кастрол Магнатек 10w40.

Щом мислиш,че 1.3 не е притеснително да взема да сменя датчика за всеки случай преди да скачам на лагери,то 10лв за датчик къде не си ги дал дет се вика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то 10лв за датчик къде не си ги дал дет се вика.

Леко по-скъпичък е датчика(камбанката).Има-няма 50-60лв. и то неоригинален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много познати имам, които се оплакваха от тези Кастроли. Много ментета има.

Проблем в масленият филтър също не е за пренебрегване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв маслен филтър си, и дали е надежден търговеца ,от който си го взел с маслото. Подобни проблеми,  може да са от масло и филтър, който не са читави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...