denis22 Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Здравейте,колеги.Преди няколко месеца след смяна на маслото борда започна да се обажда,когато маслото вдигаше 90 градуса и падаше налягането до 0 бара според уредите и това на свободен ход.На скорост си ги държеше около 2 бара.Естествено първия отговор,който възникваше беше - биелни лагери,е да ама никакво чукане нямаше под капака.Мислейки си,че е от маслото смених го с Кастрол и сега гледам на уреда пак след като загрее пада на 0-1 бара,борда не се обажда и чукане пак няма.Само като дам на контакт тогава изписква маслото на таблото.Въпросът ми е задължително условие ли е да чукат повдигачите ако са заминали лагерите и има ли възможност това да е датчик.В момента нямам възможност да замеря налягането,затова Ви питам.Благодаря на отзовалите се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 (Редактирано) Главен заподозрян - маслената помпа!Повдигачите чукат защото до тях не стига масло.Свети ли ти в червено "чека" - не карай! Ако, сега са ти здрави лагерите и не провериш помпата,после ще сменяш и лагери и помпа и много други работи!!!От маслото, ако си сложил с правилния вискозитет не може да падне до 0-1 бара, освен ако не си сипал краве масло. Редактирано 29 Март 2015 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denis22 Публикувано 29 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Светва само като дам на контакт,в движение изобщо не се обажда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 (Редактирано) а в движение пада ли под 2 бара?"след като загрее пада на 0-1 бара," ....това е недопустимо. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 30 Март 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Празен ход 1,5-2 бара , в движение 4-4,5 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Щом не мели камъни се почва от датчик.Скоро имах същия "проблем". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denis22 Публикувано 29 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 И аз с това се успокоявам.Май манометъра ще каже какво да правим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denis22 Публикувано 29 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 И аз с това се успокоявам.Май манометъра ще каже най-точно какво да правим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Манометъра е най удачно като начало, ето ти за база две показания на ПХ и на 2000 оборота.При загряло масло на 90С:Двигателе е аце. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denis22 Публикувано 30 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Налягането на свободен ход при 90 градуса е 1.3 бара,ще се сменят карантии Благодаря,колеги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Защо не смениш маслото още веднъж да речем .. Щом е станало след смяната !? С какъв вискозитет е маслото ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Ако на ПХ е 1.3 според механичния манометър аз не виждам място за притеснения.Той почва да писка под 0.6, а до там има много мегдан.На 2000 оборота какво налягане прави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denis22 Публикувано 30 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Като започна да се обажда чека беше с Pennasol 10 на 40,а сега е с Кастрол Магнатек 10w40.Щом мислиш,че 1.3 не е притеснително да взема да сменя датчика за всеки случай преди да скачам на лагери,то 10лв за датчик къде не си ги дал дет се вика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Ама смени и двата !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 то 10лв за датчик къде не си ги дал дет се вика.Леко по-скъпичък е датчика(камбанката).Има-няма 50-60лв. и то неоригинален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Много познати имам, които се оплакваха от тези Кастроли. Много ментета има.Проблем в масленият филтър също не е за пренебрегване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki76 Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 С какъв маслен филтър си, и дали е надежден търговеца ,от който си го взел с маслото. Подобни проблеми, може да са от масло и филтър, който не са читави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване