Jump to content

A6 C5 3.0 бензин типтроник разход на гориво.


Recommended Posts

Извинявам се предварително ако има вече такава тема но от търсачката не можах да намеря нищо на тази тема. Та първо може ли да се сложи газов инжекцион на точно този модел тъй като чух че на 3.2 който е след 2004 се слагала газ но работило комбинирано на газ и на бензин та за това питам може ли или не. И естествено ако може който е с газов инжекцион да каже някакви ореантировъчни цифри на разход градско извънградско на спорт режим на нормално каране, тъй като съм се насочил към точно този модел на ауди 2003-та година и събирам всякаква информация преди да взема колата дори ако някой имам някакво мненеи за колата бих бил благодарен да чуя мнение :) :)

Благодаря предварително !!!

Редактирано от Getmaster
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както колегата е казал - слага се конвенционален газов инжекцион. градско София - 17-18, извънградско (спазвайки ограничения) 10-12.

Нямам представа какво визираш с "извънградско на спорт режим на нормално каране". Като цяло този "s" режим на кутията позлволява предавката да се сменя при по-високи обороти (около 3000).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите това ме интересуваше на спокойно каране на колата разхода дали е стряскащ но щом 3-литровия мотор дава този разход е много добре. Само Колегата Piny малко ме обърка с това за "конвенционалния газов инжекцион" аз ли съм зле информирал или конвенционален ижнекцион газови уредби слагат на коли с карбуратор и моно инжекция и при тях няма инжектори а се слага плочка и въздушната струя която влиза към цилинтрите поема и газ-та и така става цялото задвижване а не както при коли с бензинов инжекцион където се поставят газови инжектори на входящите колектори? поправи ме ако греша :) :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая обява само като и видя правописните грешки и как е написана, и ми се повръща ...

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

''Силата на мотора идва от самия мотор това го прави по еластичен по натоврване.''

Тая кола не я ли обсъждахме някъде, точно тоя цитат ми е много познат :hilezh: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм го запомнил това описание. Продължението е, че силата идва от мотора, а не от турбини. Хаха. Сигурно силата на тази кола идва от джантите. 

За разхода - имам наблюдение над точно такъв мотор. 12 на 100 са пълни глупости в градски цикъл. 16-17 е разходът на бензин в средно натоварен трафик, с нормално каране. За газ нямам представа, ама сигурно 2 литра отгоре. 

 

На моята кола силата идва от касетофона и като надуя любимата музика, двигателят става мнооооооо еластичен.

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, тази кола владее Силата :) . Така е могъл, така я е описал. Голяма работа сега.

 

Колата ще е по-комфортна от твоята. Интериорът е по-уютен, приборите пред теб придават усещане за по-нова разработка, по-информативна е, по-елегантна, по-добре спираща, по-бързо ускоряваща, неимоверно по-тиха в движение и може би малко по-твърдо возеща. 

С ръчна кутия върви осезаемо повече отколкото с кутия типтроник. При натискане на педала също ще е змей горянин, но разход от 11 литра газ на дълго е постижим. Обичайният градски разход при повечето автомобили над 110-20 конски сили е между 40 и 50% над този на дълъг път при скорост 110 км/ч. При проблем може да ти я свържат със софтуер и да разчетат проблеми в почти всеки занимаващ се със диагностика сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И е СПЕЦИАЛНО с усилена ходова част,СПЕЦИАЛНО за нашите пътища....... :nixweiss: .Бре тез швейцрци,бе! Поръчват и оборудват аудита СПЕЦИАЛНО за България. Признах ги. Тц Тц ТЦ. (Тва за описанието).

Иначе,колега,колата изглежда много добре. На мен ми харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите това ме интересуваше на спокойно каране на колата разхода дали е стряскащ но щом 3-литровия мотор дава този разход е много добре. Само Колегата Piny малко ме обърка с това за "конвенционалния газов инжекцион" аз ли съм зле информирал или конвенционален ижнекцион газови уредби слагат на коли с карбуратор и моно инжекция и при тях няма инжектори а се слага плочка и въздушната струя която влиза към цилинтрите поема и газ-та и така става цялото задвижване а не както при коли с бензинов инжекцион където се поставят газови инжектори на входящите колектори? поправи ме ако греша :) :)

Цитиране на предходно мнение!

не грешиш :) - въпрос на изказ - имах предвид, че при този (3.0) мотор не става дума за това, което описваш в началото за 3.2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...