KrisoB4 Posted April 10, 2015 Report Share Posted April 10, 2015 От два три дена , виждам капки под колата от масло отворих капака махнах капака на ангренажния ремък . И пипнах главата под ролката на разпределителния вал . И е мазно с чисто масло целият мотор е мокар с масло , но под главата на доло е тъмно маслото , а на главата чисто все едно сега съм го налял ! От семеринг незнам може ли да е , щото ако е от семеринг трябва да е мокар и ремъка ремъка е чист . Та възможно ли е да е от гарнитурата на клапаните . не мога да го хвана от къде е точно Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chitatelia Posted April 10, 2015 Report Share Posted April 10, 2015 От гарнитурата е най-често. Смени я. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sklepi Posted April 10, 2015 Report Share Posted April 10, 2015 Гумена около 20 лв. заедно със шпилките и забравяш за случая Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrisoB4 Posted April 10, 2015 Author Report Share Posted April 10, 2015 Гарнитурата на клапаните ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SinisteR Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Същата!Огледай също и между колелото на разпределителния вал и черупката на петата, която притиска семеринга. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimithur Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 Може и от датчика на маслото да капе, долу при диференциала се намира, с едно гумено маншонче е и излиза една жичка от него. Отмести маншончето и виж да не капе и от там Link to comment Share on other sites More sharing options...
Митака Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 Ремъка не е задължително да е омазан ако пуска семеринг на някой от валовете! Трябва яко да хвърля масло, че да се омаже ремъка. Огледай хубаво. Измий мизерията с обезмаслител, подсуши, покарай малко и то ще си покаже от къде пуска. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrisoB4 Posted May 19, 2015 Author Report Share Posted May 19, 2015 Дам смених гарнитурата на капака на клапаните , и продължава да го губи взех и външен семеринг за разпределителния вал . Тея дни ще го сменя и него заедно с ремъка Link to comment Share on other sites More sharing options...
krasitt Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Някой път и с гумена гарнитура не минава номера, ако е изкривен капака. Семеринга се предполага, че е качествен и с посока !? Огледай и вала за следа (косъм,задрало,канал) от старият семеринг. Ако има такава го почисти и ако не е само повърхностно наслояване мини на една идея по-тесен или по-широк уплътнител Link to comment Share on other sites More sharing options...
nedelcho_iliev Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 На капака на клапаните има отдушник, който влиза в гофрирания маркуч на дросела. При Б4 май имаше и един клапан "гъба". Та като свалиш капака, измий с бензин отдушника. Вътре има нещо като намачкана тел и събира всички мизерии. Особено ако караш на газ става чудно - пълни се с една гняс от кондензирали водни и маслени пари. Ако е запушен се получава налягане под капака и си търси от къде да избие навън. Нека колегите да кажат за клапана "гъба", защото може и той да прави магарии. Аз не знам каква му е точно функцията. При А6 липсва фабрично. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now