Jump to content

Recommended Posts

Здравейте! Наскоро смених зимните гуми с летни, като на предната ос сложих Nokian line. Проблема е, че когато карам с висока скорост и пресичам осевата линия или надлъжни неравности сякаш гумите ме дръпват на някоя от страните, в зависимост от посоката на пресичане. Гумите са 205/55/16 на А6 С5. Напомпани са на 2.3 атм. Предишните (Континентал) ги карах на 2.5 атм. И нямах такива проблеми. Със зимните също. Гумаджиите ме увериха, че за този модел трябва да са на 2.3 атм. Къде според вас да търся проблема? Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В надлъжните неравности търси проблема.Едва ли колата вижда осевата линия и почва да тегли на някъде (освен ако нямаш програма за следене за пресичане на непрекъсната осева линия,но тогава само ще ти трепне волана при пресичане на линията)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен няма как да е от гумите при положение че при дрижение без промяна на посоката се движиш по- бързо. 

до скоро карах с такива гуми и съм много доволен 195/65/15 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Къде според вас да търся проблема?

А може и да няма проблем. Зависи колко и как дърпа. В крайна сметка нали и това е идеята новите осеви линии по магистралите, ако я пресечеш несъзнателно да бъдеш сигнализиран.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Наскоро смених зимните гуми с летни, като на предната ос сложих Nokian line. Проблема е, че когато карам с висока скорост и пресичам осевата линия или надлъжни неравности сякаш гумите ме дръпват на някоя от страните, в зависимост от посоката на пресичане. Гумите са 205/55/16 на А6 С5. Напомпани са на 2.3 атм. Предишните (Континентал) ги карах на 2.5 атм. И нямах такива проблеми. Със зимните също. Гумаджиите ме увериха, че за този модел трябва да са на 2.3 атм. Къде според вас да търся проблема? Благодаря предварително!

Типично

Направило ти е впечатление, когато се преминава от по- тесни на по- широки гуми

Друг е и момента с налягането

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички гуми които съм карал са 205/55/16. Зимните са четири броя чисто нови континентал. Летните са тези с които взех колата, пак континентал. Окачването го преглеждах в сервиз преди две седмици, когато обслужвах колата. Всичко е ок. Смятам да ида пак до гумаджиите за баланс отново и да ги напомпя, както е по норма. Имам 12000 км с тази кола и не ми е правила такива проблеми. Това стана когато сложих пак летните.

В интерес на истината смених и сервиза за гуми..... :-( може и това да е:-?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е нормално. Летните ми са 215/55/16 и се държат по същия начин. При зимните ( 205/55/16) това го няма !  B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не четете ли, че при един и същи размери му прави проблема ?

 

Иначе е така при по-широки гуми се появява това придръпване на волана, което си описал. Но в случая при теб е по-различен защото си с еднакви по размер гуми, така че можеш единствено да питаш производителя нищо друго :)

 

Проблема не може да идва от баланс, а ако една гума е по-мека от друга може да ти дърпа, но само в едната посока на по-меката гума ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я ми кажи, къде да го прочетем, че не ми стана ясно ?!?
 

Здравейте! Наскоро смених зимните гуми с летни, като на предната ос сложих Nokian line. Проблема е, че когато карам с висока скорост и пресичам осевата линия или надлъжни неравности сякаш гумите ме дръпват на някоя от страните, в зависимост от посоката на пресичане. Гумите са 205/55/16 на А6 С5. Напомпани са на 2.3 атм. Предишните (Континентал) ги карах на 2.5 атм. И нямах такива проблеми. Със зимните също. Гумаджиите ме увериха, че за този модел трябва да са на 2.3 атм. Къде според вас да търся проблема? Благодаря предварително!

Не виждам да се казва, че размера на старите и новите гуми е еднакъв (може би само ти го виждаш)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрахме, че всичко ти е ясно.. дори да не е казано или написано
 

 

Здравейте! Наскоро смених зимните гуми с летни, като на предната ос сложих Nokian line. Гумите са 205/55/16 на А6 С5
 

Колегата, говори за гумите в момента
 


Чакаме развръзката на проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нека темата не става повод за кавги, но малко по-надолу съм ппояснил, че всички гуми които съм карал на тази кола са 205/55/16 и не съм минавал от един размер на друг. Утре ще мина през сервиза за гуми, ако не се оправи - на стенд за сходимост. Окачването пак го проверих. Там нещата са ОК. Ще пиша когато има резултат. Хубав уйкенд на всички....:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си задния мост изцяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво имаш предвид. Задният мост подлежи ли на регулировка. Колата е авант, ако това има значение. Иначе днес провери отново гумите. Предна лява не беше балансирана. Отговора беше, че понякога се случва. Сега в предницата не усещам проблем, но между 120 и 140 км/ч усещам леки вибрации в задната част.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези години, ако не са сменяни тампоните на задния мост те са омекнали вече и не изпълняват своята функция правилно. Макар че на външен вид не личи да имат проблеми. Възможно е тампоните на амортесьорите също да са смачкани и да дават такива симптоми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е вероятно на един баланс да се окаже, че проблема е лесен за решаване (крива джанта, гума или просто баланс)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...