Jump to content

агу на АСЕ двигател 2000 16в 1994г


Recommended Posts

Тези които го плюят този двигател явно не са попаднали на подържана кола,който иска да види работещо перфектно АЦЕ и на двете горива може да ми се обади  да види,за невярващите  :nixweiss: ,но при мен нещата са следните:преди 5 год.като закупих колата нови дюзи,свещи,помпа и качествен реглаж при Пепи(buzzi) :flehan: и от тогава 60 000км без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

"Leads are backed with a 2 Year / 50,000km replacement warranty" Аз не си измислям пичове ! Аз ги сменям на 60К (за годините си затварям очите). Колега @VBI какво би допълнил ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам такова нещо в книжката - покажи ми сканирана страничка на книжката или официален документ от Ауди - всичко останало е от сферата на научната фантастика ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер.

В Тракия на сервиза на BRC / околовръсното на кв. Тракия / съм виждал лично ACE със ГИ и работеше добре.

С някаква част от OPEL, имаче не ставало сполучливо ГИ на ACE-то.

Лека.

Цитиране на предходно мнение!

Само, че колеги - не го правиха майсторите от БРЦ, а лично аз със съдействието на Ненко, който работеше там. Системата беше Фобос и да работеше много добре, но я продадох, но с обикновенна АГУ. А относно мапа от Опел - митове и легенди - при мен компа не разпозна опеловия МАП, което беше потвърдено от майстор на мех. инжекциони в Бош - Пловдив (човека заеше какво говори и прави). Ако ще слагаш инж., колата ти трябва да е безупречна на бензин, иначе няма да имаш първоначален успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тея митове и легенди с Мап-а са си много добро управление на мех.инжекцион.Евтино и с голям живот(няма какво да му се счупи).Единствено ми набива грешка за Датчик на Хол,но като я запаля изчезва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е схемата? Защото аз не успях и ми е любопитно да науча нещо ново. Все пек АЦЕ-то ми е слабост.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не искам да ви обидя по никакъв начин, но вие сте по-невежи и от мен :) Кабелите не били консуматив и не се сменяли... да сложим лампичка на стъпковия мотор... и още 100 неща... Тия приказки хич не ми звучат правдоподобно (лично мнение). Давам информация която съм намерил и ми казвате че не е вярна... въобще пълна анархия (ако отидете на майстор и ви кажат такива работи как ще реагирате). Мойте поздравления за вложения труд на всички писали тук!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

avudi внимавай с квалификациите - обидния тон не се толерира в този форум! Когато се предоставя информация се дава и линк към източника от където е взета за да е правдоподобна. Разбирам, че не ти е ясно как работи мех. инжекцион и управлението му, но това няма общо с другите потребители. За в бъдеще се придържай стриктно към темата в която пишеш без да спамиш и обиждаш тъй като това е в разрез с правилата на форума!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За спама се извинявам, но никого не съм обидил и квалифицирал...  Не се и хваля със знанията си за АЦЕ и се старая да дам най-точна и коректна информация. Информацията която представих не е от линк, а от кутията на нови кабели. Извинявам се ако съм обидил някой, просто съветите ви не звучат правдоподобно ( професионално ). Но форума си е ваш и може да си пишете каквото си искате (дори и лоши съвети).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помисли малко, ако си купил кабелите от официалния вносител Порше със сигурност няма да има такъв надпис защото са оригинални. Ако си купил менте може на кутията да пише, че и през 20 000км трябва да се сменят - това означава ли, че и оригиналните кабели с които е излезнала колата от завода трябва да се сменят? В момента АСЕ-то, което имаме в семейството е почти на 300 000км, с оригиналните кабели (поне ние не сме ги сменяли последните почти 10г.), работи на газ и няма никакви проблеми с "гърмене" или друго. Затова завода производител е указал какво и кога се сменя, но това важи само за оригинални части - в книжката изобщо нямам смяна на кабели на определен период. Просто във форума има хора, които за лошата работа на газ винаги обвиняват кабели/свещи, сменят ги и естествено нещата не се оправят. Затова е и малко несериозно да се пише, че кабелите се сменят на всеки 50 000км - просто на определен период от време се проверяват и ако има проблеми с тях се сменят. Трябва да е ясно, че няма по-хубаво от оригиналните части и в случая кабели - просто струват пари и не всеки е готов да ги даде. Съответно купува афтермаркет, които в последствие почва да сменя "регулярно" и си мисли, че завода така е предписал, което изобщо не е вярно и само заблуждава останалите колеги да си купуват кабели без причина ;).

Последните няколко мнения (включително и моите) са абсолютен оффтопик и нямат почти нищо общо с темата. Така, че е хубаво от тук нататък да се придържаме към заглавието на темата.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и да са оригинални не означава че гумата не се опича. Това че си карал 300К не означава че е правилно (може да караш и ангренажа 300К, а може и да не успееш), виждал съм хора който карат свещи 100К което едва ли е правилно (като работели не трябвало да ги сменя каза човека). Ако искате направете си експеримент, отидете в официален представител и попитайте за цена на кабели (съответно и за гаранция която дават за тях). Още не съм видял и надежден метод по който да се проверят запалителни кабели на 100%. Не знам защо го правите на въпрос това, но това си е за вашия автомобил (няма да ги купите за комшията). В официалните документи пише че се заменят при записана грешка "пропуснато запалване", нещо от  което диагностиката на АЦЕ е далеч. Не казвам че това което правя е правилния начин, обаче така съм по-сигурен. А за оборотите има устройство наречено стабилизатор минимум (това с лампата не е правилно). Като цяло детонация на точно тоя мотор може да се получи от пропуснато запалване и бедна смес. Може не всичко което съм написал да ви хареса, но това е моята гледна точка. Ако греша някъде и съм подвел някой съм готов да се извиня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че се намесвам с още офф-топик, но това, което прочетох на предната страница е, че кабелите имат гаранция 2 години / 50 000 км, през който период при проблем се подменят гаранционно, точно това означава "Leads are backed with a 2 Year / 50,000km replacement warranty". Никъде не се споменава, че като мине този период, трябва да ги смениш. Ами те и новите автомобили от магазина имат гаранция 3-5 години или 100 000 км, след което трябва ли да ги сменяме? Или като ти изтече гаранцията на телевизора вкъщи, трябва ли да го сменяш? Телефона - с гаранция на батерията 6 месеца, сменяш ли батерия на всеки 6 месеца, щото толкова й е гаранцията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тази гаранция е за афтермаркет кабели, не за оригинални. Мисълта ми беше, че масово за прекъсвания и гърмежи на газта се обвиняват кабелите, а обикновено причината е в бедна смес, не добре подбрана плочка, пропуск на въздух и т.н. Включително и майсторите, които поставят АГУ винаги се оправдават с лоши кабели и после след като се сменят и нещата не се оправят почват да търсят проблема другаде. Лошото е, че клиента вече е дал пари за нови кабели, които със сигурност няма да изкарат колкото оригиналните - във форума има много такива примери.

 

Колега и да са оригинални не означава че гумата не се опича. Това че си карал 300К не означава че е правилно (може да караш и ангренажа 300К, а може и да не успееш)

Това пък за ангренажа, което написа няма нищо общо защото завода производител е ПРЕДПИСАЛ на какъв период да се сменя за разлика от кабелите на свещите където НЯМА точно предписание за смяна.

 

... Като цяло детонация на точно тоя мотор може да се получи от пропуснато запалване и бедна смес... В официалните документи пише че се заменят при записана грешка "пропуснато запалване"...

За твое сведение двигателя може да запише missfire от доста други неща, освен тези, които си написал и кабелите да са изправни.

 

... виждал съм хора който карат свещи 100К което едва ли е правилно ...

Наистина има свещи, които завода производител ПРЕДПИСВА да се сменят на 80-100000км - това са иридиевите, платинените и т.н., но те не са за АСЕ двигател. Може да се чудиш, но и това може да е правилно.

Така, че освен ако нямаш черно на бяло, СПЕЦИАЛНО за АСЕ двигател да се сменят на определен период кабелите на свещите БЕЗ значение от състоянието им недей повече да спамиш ;).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нека вашето магаре да е мъжко... общото с ангренажа е че и при него гаранцията е 60К.... гаранцията е 50К на афтермаркет кабели и не забравяйте че са консуматив! (те могат и да издържат и 200К, но може и да гръмне и вината на кого ще е?) Колега ако ми покажеш как АЦЕ засича мисфаир и се съгласих с теб. Поради ограничената диагностика на тоя мотор сменям ПРЕВАНТИВНО кабелите (за 50К от разликата в горивата съм си ги избил не веднъж). Така че вие ако се стискате защото "няма точно предписани километри" е правилно за вас (а пише ли нещо за газ в service schedule). Веднъж направена кола няма как изведнъж да е с бедна смес (маркуча до дросела е доста здрав, а толкова смотани смесители чак...)Това е същото все едно да ти изгори лаптопа защото не си го почистил от прах  и понеже завода не е казал кога да се чисти праха да не сте виновни... Колега вероятно ще ми се обидиш (за което се извинявам още сега), но ме "загуби" като поддръжник още като каза че кабелите не са консуматив

 

П.С. С ходова част, спирачки, теч на гориво, ангренаж и запалителна система компромиси не се правят!

Редактирано от avudi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

avudi, за последен път ти казвам да спреш със спама и да се концентрираш върху заглавието на темата. Аналогиите с нещата, за които пишеш не ти се получават ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...