Borkooooo Posted May 13, 2015 Report Share Posted May 13, 2015 Здравейте, колеги, нов съм във форума, имам средни познания в автомобилостроенето, може би дори слаби, но от известно време ми се върти една идея в главата и искам да ви попитам, като вещи в занаята. Възможно ли е прехвърлянето на мотор 2.7 Би Турбо (265 коня) от С4 Б5 във А8 Д2 (първата А8ца до 2002ра година)? Някой правил ли го е до сега? Каква скоростна кутия е по - добрия вариант /ако изобщо е възможен този суап, някоя от автоматите може ли да издържи на напъна, идеята е след като се направи всичко, колата да се мапне и да стигне 300+ коня и 500+ нютона/? Идеята е, че Д2ката много ми харесва, а купето разполага само с тромави атмосфери, които излишно харчат много бензин, а не вървят толкова добре и поради хипер рядкия РС4 /381 коня/, съответно и цената му ще бъде толкова рядка, се спирам на С4, тъй като гледам, че има доста англичанки на части и т.н. и предполагам мотор, ще се намери доста по лесно. Благодаря ви за отделеното време. Link to comment Share on other sites More sharing options...
avudi Posted May 13, 2015 Report Share Posted May 13, 2015 Колега интересна идея. Не съм го правил, но за мен е най-добре да го насъдиш с неговата си кутия (просто споделям мнение) Link to comment Share on other sites More sharing options...
strakov_m Posted May 13, 2015 Report Share Posted May 13, 2015 Колега интересна идея. Не съм го правил, но за мен е най-добре да го насъдиш с неговата си кутия (просто споделям мнение)И диференциал ....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
yavor20v Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 Сметни го като пари и време и помисли, дали няма да е по-лесно/приятно (за евтино не съм сигурен? ) да монтираш един компресор кит и евентуално ръчна кутия, ако А8мицата е 4.2 п.п. кутия от S8 имам предвид Link to comment Share on other sites More sharing options...
tvard Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 Само една ръчна кутия как отпушва асматика... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borkooooo Posted May 14, 2015 Author Report Share Posted May 14, 2015 (edited) Добре нали има А8 със ръчни скорости 6 степенни. С4ката е със подобна скоростна кутия, не е ли? С нейната скоростна кутия няма ли да стане, захващането към мотора не знам как е точно, но ако се сменят скорости, после се сменя и диференциал, и кардани и глупости... и не знам си какво и става по - сложно/скъпо от колкото има смисъл. Относно компресор кита, някак не ми харесва идеята, смисъл ще се получи така, че колата ще харчи повече от С4ката, защото е В8 а в същия момент ще върви по малко от БиТурбото. Ако ще се правят тия китове, по - добре да си я карам скопена атмосфера и това е. Edited May 14, 2015 by Borkooooo Link to comment Share on other sites More sharing options...
yavor20v Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 Ше върви повече от S4ворката с компресорАма ако говорим за най тънко, надали си струва да се прави каквото и да било, тва са занимания гълтащи много пара и тва трее се знае от началото....А 4.2 с компресор е блага работа!!!Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
avudi Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 Може да стане дандания... но като се променят спецификите на мотора не е ли редно да се промени и предавателното число с по-подходящо (лично мнение) 8-ка 4.2 ако трябва и да се "подготви" за турбиниране... става дума за много пари ( сигурно не мога и да броя до толкова ) . За мен избушвай С-ката и слагай всичко едно към едно. Карал съм С4 и според мен може да ти слабее на това купе ( 4.2 и 2.7T имат по 400Nm ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEPBAKA Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 (edited) В щатите го има правено, потърси А8 2.7Т във нет-а.В общи линии е благо, защото има доста повече място за работа. Проблема идва с факта, че трябва да се правят полуоски, лапи, кардан, диференцял, мести се сервото и тн. Сериозен проект е. Заслужава си само ако си билднал преди това тоя 2.7Т чe да иде към 400-500кс. Със въртящия момент който има е доста по-приятен за магистрално каране от 4.2ката, била тя дори Sкова с ръчка.Много сериозен проблем обаче идва топлината. Турботата генерират супер много топлина, а А8 и С8 Д2 са алуминиеви, което води до проблеми и дори някои хора пишат че почвала да се огъва/разтапя от жегата. Предполагам с достатъчно разум, одеала, термоленти, хийт шийлдове и някакво проветрение около турбините ще е ОК.Въпроса е че това си е набиване на едни 10к поне, за да стане безпроблемно. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/617447-D2-s8-2-7t-6-speed-swap http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=73854 и тн. Edited May 15, 2015 by HEPBAKA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borkooooo Posted May 15, 2015 Author Report Share Posted May 15, 2015 Много благодаря за информацията, но като гледам май ще се вкарам в твърде големи игри, по добре да си карам мъртва атмосфера и така. Особено това с топлината дето казваш изобщо не се бях замислял. Идва и друг проблем, за който се сещам. С4 си има два кулера в калниците с направени въздуховори към и тях и т.н., а А8 цата няма и няма къде да се сложат кулерите, а ако трябва да се реже бронята и да се правят някакви грозни тунинги, дето после да ми се смеят по улиците, няма смисъл. Аз мислех, че е от типа на това да сложиш от БМВ Е38 мотор в Е36 или Е30 /само сменяш без да преправяш много много/, а то се оказаха 100 проблема, но ще прочета материалите, които даде колегата все пак да се запозная по-обстойно с проекта, пък не се знае кога ще ми скимне и може и да се захвана... Благодаря ви. ПП. Аз нямам С4ка, просто гледах тука по форума, че има няколко на части и мислех да ходя да купя само 1 мотор, но щом трябва да я имам цялата,за да взимам постоянно разни части, не е добра идея. И това с полуоските изобщо не го и предполагах, така че... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEPBAKA Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Ако искаш бегачка от d2 ти трябват много пари. Има такива и с петаци правени. Всичко се шийлдва добре и ако не караш на уволнение постоянно сигурно няма драми. Но не е оферта да се занимаваш ако нямаш едни 10k и частите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapitango Posted June 26, 2015 Report Share Posted June 26, 2015 Ти сега с кой мотор и скорости си? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borkooooo Posted July 29, 2015 Author Report Share Posted July 29, 2015 В момента нямам нито мотор, нито скорости, нито нищо. Имам едни пари, дето бях заделил за тази идея, но явно няма да осъществи. Имам парите за Д2ка и евентуално за мотора на С4ката, но нищо повече за момента и исках да видя дали е нещо не много трудно /финансово и физически/ да се направи съответната смяна, но явно нещата не са така, както аз си мисля. Благодаря ви за информацията. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts