Jump to content

Swap 2.7BiT (265hp) от S4 B5 в А8 D2 (2001г.) Възможно ли е?


Recommended Posts

Здравейте, колеги, нов съм във форума, имам средни познания в автомобилостроенето, може би дори слаби, но от известно време ми се върти една идея в главата и искам да ви попитам, като вещи в занаята. Възможно ли е прехвърлянето на мотор 2.7 Би Турбо (265 коня) от С4 Б5 във А8 Д2 (първата А8ца до 2002ра година)? Някой правил ли го е до сега? Каква скоростна кутия е по - добрия вариант /ако изобщо е възможен този суап, някоя от автоматите може ли да издържи на напъна, идеята е след като се направи всичко, колата да се мапне и да стигне 300+ коня и 500+ нютона/? Идеята е, че Д2ката много ми харесва, а купето разполага само с тромави атмосфери, които излишно харчат много бензин, а не вървят толкова добре и поради хипер рядкия РС4 /381 коня/, съответно и цената му ще бъде толкова рядка, се спирам на С4, тъй като гледам, че има доста англичанки на части и т.н. и предполагам мотор, ще се намери доста по лесно. Благодаря ви за отделеното време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега интересна идея. Не съм го правил, но за мен е най-добре да го насъдиш с неговата си кутия (просто споделям мнение)

И диференциал .......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сметни го като пари и време и помисли, дали няма да е по-лесно/приятно (за евтино не съм сигурен? ) да монтираш един компресор кит и евентуално ръчна кутия, ако А8мицата е 4.2 ;)


п.п. кутия от S8 имам предвид

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Добре нали има А8 със ръчни скорости 6 степенни. С4ката е със подобна скоростна кутия, не е ли? С нейната скоростна кутия няма ли да стане, захващането към мотора не знам как е точно, но ако се сменят скорости, после се сменя и диференциал, и кардани и глупости... и не знам си какво и става по - сложно/скъпо от колкото има смисъл.

 

Относно компресор кита, някак не ми харесва идеята, смисъл ще се получи така, че колата ще харчи повече от С4ката, защото е В8 а в същия момент ще върви по малко от БиТурбото. Ако ще се правят тия китове, по - добре да си я карам скопена атмосфера и това е.

Редактирано от Borkooooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ше върви повече от S4ворката с компресор

Ама ако говорим за най тънко, надали си струва да се прави каквото и да било, тва са занимания гълтащи много пара и тва трее се знае от началото....

А 4.2 с компресор е блага работа!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да стане дандания... но като се променят спецификите на мотора не е ли редно да се промени и предавателното число с по-подходящо (лично мнение) 8-ка 4.2 ако трябва и да се "подготви" за турбиниране... става дума за много пари ( сигурно не мога и да броя до толкова :) ) . За мен избушвай С-ката и слагай всичко едно към едно. Карал съм С4 и според мен може да ти слабее на това купе ( 4.2 и 2.7T имат по 400Nm )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В щатите го има правено, потърси А8 2.7Т във нет-а.

В общи линии е благо, защото има доста повече място за работа. Проблема идва с факта, че трябва да се правят полуоски, лапи, кардан, диференцял, мести се сервото и тн. Сериозен проект е. Заслужава си само ако си билднал преди това тоя 2.7Т чe да иде към 400-500кс. Със въртящия момент който има е доста по-приятен за магистрално каране от 4.2ката, била тя дори Sкова с ръчка.
Много сериозен проблем обаче идва топлината. Турботата генерират супер много топлина, а А8 и С8 Д2 са алуминиеви, което води до проблеми и дори някои хора пишат че почвала да се огъва/разтапя от жегата. Предполагам с достатъчно разум, одеала, термоленти, хийт шийлдове и някакво проветрение около турбините ще е ОК.
Въпроса е че това си е набиване на едни 10к поне, за да стане безпроблемно.

 

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/617447-D2-s8-2-7t-6-speed-swap

 

http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=73854

 

и тн.

Редактирано от HEPBAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за информацията, но като гледам май ще се вкарам в твърде големи игри, по добре да си карам мъртва атмосфера и така. Особено това с топлината дето казваш изобщо не се бях замислял. Идва и друг проблем, за който се сещам. С4 си има два кулера в калниците с направени въздуховори към и тях и т.н., а А8 цата няма и няма къде да се сложат кулерите, а ако трябва да се реже бронята и да се правят някакви грозни тунинги, дето после да ми се смеят по улиците, няма смисъл. Аз мислех, че е от типа на това да сложиш от БМВ Е38 мотор в Е36 или Е30 /само сменяш без да преправяш много много/, а то се оказаха 100 проблема, но ще прочета материалите, които даде колегата все пак да се запозная по-обстойно с проекта, пък не се знае кога ще ми скимне и може и да се захвана... Благодаря ви.

 

ПП. Аз нямам С4ка, просто гледах тука по форума, че има няколко на части и мислех да ходя да купя само 1 мотор, но щом трябва да я имам цялата,за да взимам постоянно разни части, не е добра идея. И това с полуоските изобщо не го и предполагах, така че...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ако искаш бегачка от d2 ти трябват много пари. Има такива и с петаци правени. Всичко се шийлдва добре и ако не караш на уволнение постоянно сигурно няма драми. Но не е оферта да се занимаваш ако нямаш едни 10k и частите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

В момента нямам нито мотор, нито скорости, нито нищо. Имам едни пари, дето бях заделил за тази идея, но явно няма да осъществи. Имам парите за Д2ка и евентуално за мотора на С4ката, но нищо повече за момента и исках да видя дали е нещо не много трудно /финансово и физически/ да се направи съответната смяна, но явно нещата не са така, както аз си мисля. Благодаря ви за информацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...