Jump to content

Мнение за конкретна А4 Б7 2.0 TDI


Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

И моето търсене продължава, набелязал съм една конкретна кола, ще ида тия дни да я видя - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11431931431767066&slink=9nfis0, но бих се радвал ако коментирате и вие.

 

Има някои неща, които ми направиха впечатление - кожата на волана и скоростният лост ми изглеждат съмнително запазени и нови, предния подлакътник изглежда да не е кожа, и отвън на багажника ги няма означенията а4/tdi, предната решетка и тя е боядисана цялата в черно, и т.н.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волана наистина е правен, скоростния лост не е от тази кола(от Б8 е). Салона може да е слаган допълнително, затова подлакътника да е от плат. За липсващите надписи отзад - може да е поръчана така колата. В интерес на истината няма нищо лошо в тези неща, може просто човека да е мераклия и да си ги е правил за негово удоволствие. Казвам го от личен опит, на моята кола също има допълнително слагани неща, сам си свалих надписите отзад, защото така повече ми харесва и т.н.

Най-добре е да се гледа на място. Ако вече те дразни, че някой е пипал по нея е друга тема. :)

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнения, като я видя ще споделя впечатления, а за тази какво мислите: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11428699915492319&slink=9nib80

И евентуално за автокъщата някой ако има отзиви.

 

Благодарско предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

 

Днес отивам да видя колата от първата обява, исках да ви попитам да ме насочите за диагностика на колата към кого да се обърна (ако ми хареса), в смисъл аз си мислех да я закарам в Порше София (разхода за диагностика не е проблем, искам да я закарам на доверено място), но там дали ще обърнат внимание на всички тези неща дето се пишат във форума - маховик, дюзи, някаква тандем помпа (или там както се казва), турбо, EGR, климатик и т.н. вие ги знаете по-добре от мен. Ако има някой друг форумен сервиз известен и с добра репутация, и смятате, че ще се справят по-добре от Порше София, моля споделете.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Порше не мисля, че ще направят качествена диагностика, освен да прочетат грешките които са записани.

По-скоро се чуй с момчетата от https://www.facebook.com/D.Bros.Automotive?fref=ts, може да им се довериш, нека я покарат ако имат време и да прегледат и малко живи данни.Това в Порше не вярвам да го направят.Ако в сервиза всичко изглежда наред, направи една проверка в Порше за историята на автомобила, ще е супер ако това, което пише в обявата е истина.Успех  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета колега, и аз така си мисля, че от диагностиката в Порше много файда няма да има и ще се свържа с тея пичове да видим какво ще кажат, а в Порше по ВИН-а ще ида да видим дали това, което пише в сервизната книжка отговаря на истината (поне малко :) ). Но нека довечера видим дали не е като от горублянските обяви - топ състояние, и като я запалиш двигателя ромоли като ручей :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,

 

Обещаните впечатления за първата обява от този тред - на пръв поглед колата изглежда свежа, но тук само ще спомена нещата, които ме отказаха:

 - Арогантно отношение на продавача - бърза на огледа, уж не искал по принцип да я продава, а я бил купил от зет си, после вика че и той като я купува се притеснявал като мен каква ще излезе, и т.н., не правил каско, защото му били откраднали кола за 50К преди години и не му дали пари, издразни се защо пускам климатика на колата, и т.н. подобни неща

 - Предно стъкло на колата не е оригинално, сменено е, той разбира се не знае, отпред бронята от една страна стърчи с един пръст спрямо предния капак, долу към водния радиатор яко ръжди и гняс

 - Не ми даде аз да карам колата, а предложи да ме повози (щото се притеснявал там да не я жулна) - усетих че съединителя приплъзва (на тръгване се чува тресене в краката и се усеща така като тр-тр-тр-тр), кара колата по трапове и легнали полицаи като все едно на равен терен, върти волана при маневри до крайни позиции докато се чуе трак, това за мен е недопустимо отношение към кола

 - отвън колата имаше понадраскана боя на няколко места, и доста следи от камъчета по преден капак, лоста на скоростите вика че е бил така, щото колата е от последните (което не може да е истина)

 

С две думи, за мен не става.

 

За да не отварям нова тема, сега съм харесал една друга, другата седмица сме в Порше на диагностика, в тази връзка колеги моля споделете нещо за двигател с код BRE, в инет не можах да намеря много, иначе колата е 2.0 тди мултитроник, признавам си повече ме кефи от двойния съединител на моя туарег (бях тръгнал от бензин ръчка, та да стигна до тук, но съм твърдо решен за ауди :) ). Въпросната маслена помпа дали е проблемна при нея, както при някои други.

 

Поздрави

Редактирано от mhi406vt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, май си отговарям сам на въпроса, предполагам и за други ще е полезно, като се поразрових малко в чуждите форуми, се оказва като че ли в мотора с код BRE проблемът с маслената помпа е отстранен, и тя вече не е с верига, а e така т.нар gear driven shaft (каквото и да значи това):

 

The BRE is almost identical to the later versions of the BLB (by later, I mean the gear driven balancer shaft version of the BLB, not the earlier chain driven unit)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е, че БРЕ е вариантът  при който баланс шафт е със зъбни колела, няма верига, която да се разтегне. Моята кола беше такава, никакъв проблем не съм имал с този агрегат.

Бре е двувалка, 16 винтилов 2.0 ПД мотор,140 коня. Предлага се по спомен между 05-07 год.

 

Нали си прочел за мултитроника във форума?


Относно обявата за Аудито за което каза - гледам продавачът е имал и други скорошни обяви за аудита, така че според мен е взета колата за продажба. Затовa няма и каско.

Тоест може би те лъзга за зетя.

Колата изглежда добре, но трябва да се проверят хубаво нещата, защото май продавачът може да се окаже не много коректен.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти Bobu за разясненията, като че ли това ми беше най-голямото притеснение за тази кола, и сега съм много по-спокоен. Иначе за т.нар. мултитрошляк съм чел доста, знам че е бомба със закъснител, и че може да ми бръкне в джоба, но веднага след покупката смятам да я закарам при Мишо да я види и обслужи, като цяло съм подготвен да я ремонтирам после ако се счупи.

 

Питане към колегите с мултитроник - колата я покарах доста, ускорявах до 140-150 км/ч, намалявах рязко, карах я на D, на ръчни, на S, всичко е ок, не се усеща нищо, супер мазна е, само ми направи впечатление, че при спрял автомобил на място с натисната спирачка при преминаване от D на N  се усеща едно леко полюляване на автомобила, без никакъв звук. От четеното по форумите ми се струва, че може да е от малко или некачествено масло в кутията, но може и да е индикация да се подготвям :) Та колегите, които имат опит с тази кутия ще се радвам ако споделят опит и от какво може да е това леко съпротивление от D на N.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колеги, купих я днес въпросната а4-ка, 2.0 TDI, автомат, BRE мотора от Варна. Имам няколко въпроса, и ще се радвам да ми помогнете с информация:

1) За мултитроника е ясно, че ще се закара при Мишо, но искам да ми се "зафиксне" и маслената помпа, там този шестостен, това може ли Мишо да го направи или ще препоръчате друг майстор

2) Трябва да сменя един тампон на двигателя, а и по принцип за обслужване (ремъци, ролки, филтри и т.н.) може ли да препоръчате сервиз, но такъв където си разбират от работата - тука май отговора беше D-Bros Automotive LTD, колегата по-горе ми беше писал за тях

3) От къде си купувате читави части, някакъв магазин за София

4) Понеже няма летни гуми колата, в момента е с някакви 235/45/R17, джантите са оригинални 7.5Jx17 H2 ET43, дали мога да сложа 225/45/R17 или да сложа 235/45, каква ще е разликата във возията в двата случая. Също така моля помогнете с товарния индекс, 91 или 94

 

Поздрави

Редактирано от mhi406vt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само си вземи оригинален тампон за двигателя от Raino или Порше, за да не се косиш после защо има вибрации в купето, другите филтри ремъци и т.н. би трябвало да намериш в раздел продава, пазарувал съм от колегата Жоро gsb ,точен е и знае какво ще ти трябва, като му кажеш от каква манипулация има нужда колата.За сервизи правилно си се ориентирал.Ако си мераклия и ти се харчат повече парички, взимай оригинални части от Raino, аз си купувах тампони от него и съм доволен.За някой части вече си пазарувам афтърмаркет, че мерака за оригинални ми мина бързо :).Хубави са мамка му, ама и скъпи.

Шестостена в Д-брос мисля, че няма да имат грижи да го фикснат, не пречи да им се обадиш, Мишо направо го съжалявам човека, по-добре само за кутията му ползвай услугите, винаги е зает, щото си разбира от работата.

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с ЕТ43 НЕ можеш да сложиш друг размер гуми, за Б7-ца освен 235/45/R17 има само още 2 варианта - 215/55/R16 и 235/40/R18, като и на 2-та варианта ЕТ-то не е 43. Товарния индекс е 95 за 18-ки и 93 за всички останали. Това е по каталог, оттам нататък вече всеки си решава на своя отговорност. Бтв честита придобивка, със здраве да си я караш и само консумативи да сменяш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря момчета за информацията и пожеланията, аз не съм споменал, но колата я взех за баща ми, важното е че на него много му харесва, и аз така му казвам - да си я кара със здраве и без инциденти. Щях да пусна линк към обявата, но вчера веднага човека я свалил от мобилето. Ще гледам днес да направя снимки и да кача. От всичко най-голямата ми горчивина засега е, че не е кожен салонът вътре (а е С-лайн колата), ами е с тоя най-обикновения плат, но какво да се прави, сметнах че това е разумен компромис. В Порше Варна я вкарах и ми казаха, че проблемите на колата са един тампон на двигателя, семеринг на скоростната кутия, и чистачките, че замазвали  :hilezh:

 

Поздрави и безаварийна на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееееее колата я знам, да знаеш случил си на кола тя е с ТХ номера на реални километра !!! Мултитроника е перфектен, колата е супер, само салона и мен не ме радва, но винаги може да го смениш с s-line!

Редактирано от Ropotamo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, колата има само външен S line пакет, затова няма спортни седалки с кожа...това не мисля, че ще е такъв проблем за баща ти пък и може лесно да се смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...