Jump to content

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Как се регулират тези елементи на вратите, които се вдигат и прибират? Смених корите и сега при заключване се прибират прекалено навътре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги, да не започвам нова тема.

Помпата е 4A0 862 257 A с допълнителна вентилация. Нещо обаче й стана и въобще не прави въздух, не се чува. Намерих помпа с този номер 4A0 862 257 С. Единствената разлика е, че не виждам допълнителната вентилация, някакви други несъвместимости има ли, ще стане ли за мен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

За да не отварям нова тема, интересно ми е преди фейса по какъв начин се монтират алармите, знам, че има някакво преобразуване на сигнали чрез релета, но как точно става?

 

Имам аларма, която е доста стара и искам да премахна. В нея има два сигнала за отключване и заключване. Колата обаче приема само един импулс и по него знае дали да отключи или заключи.

 

Та, как да го направя на новата аларма, гледам, че те са го правили с някакви малки реленца и кондензатори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото предишният собственик е ходил при алармаджия и виждам резултата...

 

Няма какво да се лъжем, когато правиш нещо за себе си го правиш много по-добре, отколкото за някой друг, същото е с алармаджиите. Махнах корите, една топка жици, лепени с тиксо(не изолирбанд - обикновено тиксо), увити една в друга. Аз може да не съм алармаджия, но като си правя кабелите всичко ми е с кабелни обувки, изолирано, с шлаух, скрито.

 

А и най-вече - чувството да си направиш нещо сам и да спестиш някой лев.

 

Имаше подобна тема във форума, но не я намирам. Там колега беше обяснил как с релета трябвало да се направят сигналите от 2в1. Ако някой знае - да сподели. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е топ, ще споделя в направи си сам. Успях да измисля нещата с двете релета и прочее.

 

Въпросът е имаме ли и къде обща маса? Има ли такава в краката на шофьора или трябва да прекарвам кабел от всяка врата?

Текущата аларма беше вързана по този начин, прекарали са кабел чак до багажника. 

 

Вторият въпрос, плафонът не свети при отваряне на дясна врата, не е проблемът в микроключетата. Идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под мокета на пасажерската седалка се събират всички минуси от микроключетата, имаше темА. Аз ги събрах от задната облегалка където е ключа за задна дясна врата. Но там събрах трите без пасажерската.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Алармата е успешно свързана. Работи си перфектно. Вързах я в багажника, защото там имам повечето връзки. Остана ми само да пусна кабел за затваряне на прозорците, който се води изходящ минус. Някой има ли идея къде да се върже? Защото чета, че преди фейс нямаме модул за ел. стъкла, в ЕЛСА обаче си показва такъв. В крайна сметка имаме ли, нямаме ли...

 

Също така доколкото разбрах пин Т12/10 кафяво/бял е маса при отворена врата. Там се събира сигнал от 4-те врати. Обаче... получавам сигнал и при отворен багажник, а на схемите не е показано, че масата на багажника е вързана към вратите. Та, възможно ли е? Или просто някой е разменил пиновете (алармаджията преди) и вместо на пин Т12/10 да имам маса при отворена врата да получавам сигнал за плафон?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола е преди фейса и с афтермаркет аларма, затварят се предните две Ел. Стъкла. Задните Ел. Стъкла са поставяни допълнително в Италия. И се затварят като задържиш копчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Префейс комфорт модула си командва ел. стъклата безпроблемно, стига да са заводски слагани. Не ги вдига при заключване, но при задържане на бутона, ги сваля/вдига. Ако има автърмаркет аларма с есктрата "вдигане при заключване", съответно и това го прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята по дефолт си е с 2 ел. стъкла. Странното е, че не ги смъква, само ги вдига при задържане с ключа. Доколкото разбрах сигналът от алармата се връзва към кафяво-сив кабел в кафявата букса в краката.

 

Въпросът е къде е този комфорт модул за стъклата, под пасажерската седалка ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така мислех, уви никъде не намирам специално този кабел, който затваря ел. стъклата.

 

Кабелът е червено/кафяв в 10-пинова кафява букса в краката на шофьора. Вече всичко работи идеално.

 

Доколкото съм наясно след 10 минути плафонът спира да свети при отворена врата/багажник. Предполагам релетата в модула спират плюса. Нямам идея.

Та, въпросът ми е някой запознат ли е? Защото си сложих плафони на корите(предните засега), които логично светят при отворена врата, но не изгасват след 10 минути. Не, че е чак такъв проблем, но някой има ли идея откъде мога да хвана този (-) от помпата, който спира след 10 минути?

 

Също така при поставянето на задни плафони дали ще светят при отваряне на коя да е врата или всяка поотделно? На предните врати си има сигнал за отворена врата - кафяво/жълт. За задните не съм сигурен обаче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте.

Проблема с тази помпа не идва от това че се износва работното колело,а от това че системата не държи вакуума .Което авроматично води до много бързото износване на графита.Реално ако маркучите са здрави помпата работи за 1-2 секунди.след което спира.При мен проблема беше,че при отключване и заключване помпата не спира близо 30 секунди,изключва по време заложено в модула,като бек уп опция.В противен случаи помпата би работила постоянно,което ще доведе до неиното изгаряне,износване и прочие.Преди да се майстороте намерете пробива в системата :),което е адски трудоемко,тъй като шлаухките кам заключващите механизми са най-отзад в вратите,т.е. трябва да се разглоби цялата врата,за да се достигне до въпросните шлаухки.Друг начин да разберете дали системата е пробита е следния.Когато заключите колата и сте вътре,при опит да я отворите от ръчката,малкото копченце на вратата ще излезе нагоре,след пускане на дръжката то трябва автоматично да се прибере надолу.Не се ли прибира системата е разхерметизирана и скоро помпата ви ще спре да деиства.Пожелавам успех на всички в това начинание,аз се отказъх.сега ползвам ключ,дразнещо е но поне конфорт модула вграден в платката на помпата работи.

Редактирано от Петър Пенчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...