Jump to content

Легендарното предно окачване


AudiA4Diesel

Recommended Posts

Здравейте колеги!
Предстои ми смяна на предното окачване(носачи) и от доста време насам се ровя и чета какви ли не теми,но не намерих тема , в която колегите да пишат каква марка са взели и съответно колко километри горе-долу са изминали преди да се появи пак досадното тропане и т.н.
Предлагам всеки ,който е преминал през това , да сподели личния си опит като включи марка,цена и приблизителен пробег , тъй като смятам , че по този начин много хора биха се ориентирали към определена марка.

Редактирано от AudiA4Diesel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Има много писано по темата . Търси през Гугъл и ще ти излязат клубните теми . А за окачването ,аз съм със Турски BESA и съм доволен . Цената им беше 380 лв. Пълен комплект. Успех .

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=64676

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всякакви ла...а пробвах за 6 години докато не почнах да слагам TRW и спрях да правя предница всеки месец/имат и ментета трябва да се внимава/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнах и темата от колега и като гледам май се намират и читави за по 300-400 лева. Явно сега идва дилемата между немските от ибей или турските.
Надявам се да се съберат още мнение , за да видим дали ще се отличи някое по-добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих заложил на турските.С БЕСА(Ас Метал) карам над 30 000км и още е ок.Около 380лв беше цената и съм доволен.Дано не му свалят качеството или пуснат ментета... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми честно да кажа ,от всичко изчетено до сега , за турските бяха повече положителните мнения, пък и като гледам нямаше много колеги с окачвания за по 1000лв,които да кажат , че са изкарали над 60к км.
Благодаря за споделените мнения :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Близо 20К км карам с китайско от е07, смених го миналата година преди пролетта, тази зима се появиха шумове отляво, предполагам че е някой от горните носачи. Цената няма да я коментирам, мога да кажа че съм доволен, при положение че всичко ми излезе на цената на два долни прави носача на феби. Казвал съм го и пак го казвам, бих инвестирал в марково окачване, но не и по нашите пътища.

п.п. другата седмица като сменям амортисьорите ще видя какво се е разхлопало и не вярвам да е на стойност по-голяма от каса бира.

Редактирано от mitko85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За окачване с цена от порядъка 300-350лв пробег от 30к км в максималния случай е доста приемливо според мен.
От къде купувахте вашите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с МОНРО пълен комплект вече 10 000 км и няма никаква драма, а и при положение че съм със спортното окачване и с 16-ки на 205/55. Излезна ми около 480 лв. с отсътпка в ТЕХ-КО, които са директен вносител на МОНРО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Монро-то е 700 лв. комплекта..не знам как може да се слага при всичко останало..TRW 900 и Лемфи-то м/у 1100-1300 според зависи отсъпка познати и т.н...кофтито е че за Лемфи няма пълен комплект всичко се купува на парче (поне докато търсих за моята и питах купувачите тук така ми казаха)..TRW не знам какво предлагат като окомплектоване дали цял или на парче. Монро са доста доказала се марка в средния клас, като качество на продукт и цена...до момента не съм имал проблем с продуктите им. Всеки само си преценява..ако не всичко е за смяна по окачването може да се играе с рециклиране, като се закупят най-добрите части на афтърмаркет пазара. Реално само два носача не могат да се рециклират стандартно (та точно те може да се закупят нови, а всичко останало на рециклиране), но и за тях има лечение чрез полиуретанови тампони в една стразгорска фирма, които капсуловат всичко след отварянето (което е основния проблем). Ако автора има над хиледарка излишна тва е решението..ако бюджета му е 3-400 лв. може да го играе с рециклиране, защото там гаранцията е доста доволна и със сигурност ще е по-добре от китайско или турско ново окачване. 


http://www.polyurethan.me/фирмата, която може да ти рециклира абсолютно всичко по предницата..проблема с този материал е че на определен етап от експлоатацията трябва да се смазват тампоните с една спринцовка, защото започва да скърца. Самията материал е твърд и колата ще вози една идея по-твърдо, но е много по-здраво от всичко фабрично и афтърмаркет, като материал. 

 

За рециклирането със стандартни тампони и шарнири, беше обсъждано в една от старите теми една фимра от Казанлък, като цената беше повече от прилична, както и гаранцията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах ти колега в горния пост..фимрата е в Казанлък и е обсъждана в предните теми за окачването, дори няколко колеги я ползваха и писаха за мнение и оценка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая работа с рециклирането.........Един приятел с А4 щеше да се пребие. Китайските като почнат веднъж един по един всички умират и в рамките на 2-3 месеца сменяш почти всичко.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ползвал рециклирането поради простата причина, че при мен един здрав нямаше, но ако инах 2 или 3 щях да ги прекарам от там..и става въпрос за точно ооределна фирма, на която са ползвани вече услугите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм против рециклирането. Няма смисъл Колега! Просто взимаш един комплект (турско, немско) според $ възможностите си и се молиш да излезе читаво. Познавам човек, който даде към 1000лв. за немско лемфьордер и на 30к км. сменя два носача :nixweiss: . Май всичко е до късмет и внимателно каране.

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема НЯ-МА край, откакто модела е на пазара, вероятно половината от информационния поток в интернет е за т`ва окачване :hilezh: .

Момчета(и момичета чат-пат), скъпите "оригинални" кокали са най-абсурдната покупка EVER. По нашите ширини разбира се.

Експериментирал съм с какви ли не "топ марки", "оригинални" красоти, автотрейдски ценови изродщини, накрая се оказа, че едно тъпо, незнайно комплектче от 250-300 леа си е най-удачния вариант, караш 10 иляди и "следващиЯ моля!".

И легенди за "вечното оригинално от завода" сме чели/чували, и в станиоли са ни завивали търгашите на "най-доброто на пазара в момента", какво ли не сме си правили сами и по "кадърни" съвети на "знаещите", все тая, окачването на модела си е консуматив и се сменя едва ли не със спирачната течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема НЯ-МА край, откакто модела е на пазара, вероятно половината от информационния поток в интернет е за т`ва окачване :hilezh: .

Момчета(и момичета чат-пат), скъпите "оригинални" кокали са най-абсурдната покупка EVER. По нашите ширини разбира се.

Експериментирал съм с какви ли не "топ марки", "оригинални" красоти, автотрейдски ценови изродщини, накрая се оказа, че едно тъпо, незнайно комплектче от 250-300 леа си е най-удачния вариант, караш 10 иляди и "следващиЯ моля!".

И легенди за "вечното оригинално от завода" сме чели/чували, и в станиоли са ни завивали търгашите на "най-доброто на пазара в момента", какво ли не сме си правили сами и по "кадърни" съвети на "знаещите", все тая, окачването на модела си е консуматив и се сменя едва ли не със спирачната течност.

Ами не мисля че TRW, Lemfi или Monro ще изкарат по-малко от 30 000 км...и ако направиш таа сметка, че на 10 000 км да вземаш ново турско някак си го докарваш до фабричното...за последни 2 месец съм минал 10 000 км и тва означава че с маслото да сменям и носачи..демек обслужване 4-500 лв...не мисля че това е решение..ако имаш късмет може да ти върже и да караш 30 000 км с ментак (не че имаш гаранция за оригиналДЪ, но все пак е доста по-вероятно). Относно рециклирането познавам хора, които позлват полиуретанови тампони и на тяхното каране (доста екстремно) не е мрдънало и няма и да мръдне..това е съвсем друг материал, но трябва да си анясно какво ще изгубиш с това окачване, а именно някакво количество комофрт, което ако не си със спортното окачване 1BE, не мисля че ще е толкова осезаемо. Бях се засилил и аз към турчолята и говорих с един съфорумник, който е монтирал не един такъв комплект и той ми каза че са пълен т*шак и не си струва тази инвестиция. Ако колата не се кара чак толкова може и да има някакъв  резон, но зависи от пробега и от големината на инвестицията, която може да се направи

Редактирано от bonevstiliyan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ангажирам когото и да било с мнението си, това са си мои лични изводи и наблюдения, както и автомобила на който ги прилагам. Парите също си ги изкарвам сам и сам си ги харча. Всеки има тоталното право, да си поддържа колата така, както сам намери за необходимо и удачно.

Едно мааалко уточнение обаче, не забравяй, че въпросните полиуретанови тампони заменят(къде успешно, къде не толкова, зависи от доста фактори) само "селеновите" шарнири, но не и ябълковидните, а те са най-често разбитите и компрометираните, а рециклаж на такива е меко казано рисков, съчетано с подмяна на полиуретана и ето ти една ценичка на евтин и достъпен ЦЯЛ(нов) комплект.

Пак казвам, мое лично мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе колега и аз това казах, че си е строго индивидуално кой колко км навърта и кой колко пари иска/може да даде..както ти така и аз споделям моя опит, защото съм минал по същия път на разсъждения, като колегата и също защото един комплект на Монро би бил в пъти по-добър от турските безизвестни марки и ако се намери човек с готина отстъпка ще му легне 80 лв. по-скъпо. Относно шарнирите въпросната фирма ми показа на място как се случват нещата и един такъв готов носач..там го отварят сменят шарнира и после го заваряват..точно този носач го бих взел нов точно поради причината, че и на мен ми се струва рисков този момент (макар и да не съм чувал за проблеми с тези момчета), но за всички други бих се възползвал от рециклажа.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...