s7animir Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Здравейте, днес си купих CD с флашка, но като реших да го слагам, можах да изкарам само предницата на оригиналното радио. Някъде забива или има още щипки не знам, но повече не излиза. Мислих си, че единствения проблем който го имам е с антената защото ми трябва преходник, а то даже не мога да си изкарам радиото от конзолата. Някой да знае защо не излиза цялото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 А колко още проблеми те очакват....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7animir Публикувано 1 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Ясно е, че колата е пълна пародия, но по някакъв начин трябва да си изкарам радиото, но не знам как... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gafcata Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Колегата имаше предвид, че ще имаш проблеми със свързването на новото радио ... Виж в youtube какви са "куките" и къде се вкарват. Тях можеш да си закупиш или да си направиш/изрежеш от някоя пластика или метал ... Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7animir Публикувано 1 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 А какви са тия куки, защото съм с голямото радио Delta и си мислих, че махна ли го, слагам металния преходник и след това слагам новото радио .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Така е да, но за да изкараш Делтата намери двете малки процепчета в долните ъгли от двете страни на радиото и там вкарай изрязка със същата дебелина и широчина. Изрязката става от стара кредитна карта или по-твърда визитна картичка. Като ги вкараш там, освобождава една контричка. През това време си мупкаш ръката през отвора за касетката и издърпваш цялото радиоНаправи една снимка на радиото ако не можеш да ги намериш отворите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_80_ Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 моята делта я изкарах с двете пластини от новото цд вкарани в едната дупка двете едновременно и го отключих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7animir Публикувано 2 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 За тези пластини не бях се сетил да пробвам с двете едновременно в единия отвор. Поръчах си тия скоби за изкарване на радиото, защото с друго не можах, излиза до предния панел и до там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 2 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2015 Ще ти трябва и преходник за буксата. Ако не намериш преходник, ще трябва да режеш кабелите на оригиналната букса и да ги свържеш към евро-буксата за новото радио Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7animir Публикувано 3 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 Преходник съм поръчал, остана ми днес да изкарам оригиналното радио и слагам новото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7animir Публикувано 3 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 Сложих новото СД, но задните ми колони не работят. Останаха 2 по-малки букси, а и махна ли ключа от контакта СД-то си губи настройките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_80_ Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 (Редактирано) да не си с босе? я снимай буксите Цитиране на предходно мнение! Редактирано 4 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7animir Публикувано 3 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 Не, не съм с босе. С оригиналните нокии съм,но тези 2 проблема доста ме дразнят. За паметта на настройките го разбрах, трябва да разменя местата на червения и жълтия кабел, само да успея да ги извадя. А проблема със задните колони не знам как да го реша, защото явно колоните ми са на отделна жълта букса, а CD-то няма място за такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 Той проблема е лесен за решаване, но е свързан със рязане и запояване. Трябва и да имаш малко представа какво правиш, в смисъл да можеш да си прозвъниш кабелите кой за какво е. Сигурно някъде има описание на буксите, но най-сигурно е прозвъняването. Когато взех моята кола имаше един касетофон да запуши дупката, а фабричните букси, някой ги беше отрязал. Купих си двете евробукси, прозвъних си кабелчетата, запоих ги и работата заспа.Може би не е най-доброто предложение, но ако нямаш намерение да връщаш оригиналното радио, става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7animir Публикувано 5 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 Така, проблема със загубата на настройките го оправих, останаха задните колони да се вържат, но въпроса ми е ще паснат ли някакви елипси под оригиналните капаци на колоните отзад на кората. Защото и без това едната ми колона е накъсана и звука е отвратителен, та ако взема някакви елипси, примерно Pioneer, защото CD-то ми е такова, трябва ли да се окабелява на ново или си има преходници ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 5 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 Трябва да се сцепи ламарината, иначе говорителите седят ей така просто отгоре. Ако искаш да ползваш оригиналните капаци става сложна работата. Комбитата имат говорители в корите на задните врати, казвам ти го ако имаш желание да задълбаваш за по-свястна музика и да прилича на оригиналното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7animir Публикувано 6 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2015 На задните врати нямам колони, мислих си да взема някакви елипси за задната кора, но не знам как ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване