Jump to content

В търсене на читава S6 C5


Recommended Posts

Здравейте колеги! Някой може ли да препоръча читава S6 C5,няма значение дали ще е форумна или просто кола която някой е гледал из различните автокъщи? Запознат съм с поддръжката и разхода и ме интересува единствено състоянието на колата. Обръщам се към вас за помощ,понеже няма да имам много време да обикалям из страната в търсене. Благодаря предварително на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Прав си колега,но все пак мисля да рискувам! Виждам,че има доста коли в различните сайтове,и ми прави впечатление голямата разлика в цените.Проблема е в това,че дори и кола за 15000 може да има същите ядове като кола от 8000.Затова се ориентирах да разбера мненията на хора от форума на Audi,като се предполага,че те ще имат най-добра представа за предлаганите коли в Бг. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да ти кажа кои НЕ са читави и от кои съм бил крайно разочарован при оглед:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11427798327214409&slink=9tc38c

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11419344540506444&slink=9tc38c

 

Не случайно се продават от 8 месеца вече, а цената им е като на читаво А3. Нямам намерение и да ги описвам подробно, тъй като това може да стане и само с няколко думи - не си струват. Видели са много от живота - захабени, амортизирани, непалещи, прекъсващи, за ТОТАЛНО обслужване, с грешки, с изгорели пиксели, външни и вътрешни забележки и т.н. Ако тръгна да пиша всичко, няма да ми стигнат 2 часа. Затова ти казвам само - пропусни. За да стане кола от тях, трябва да налееш поне 10 000 лв, след покупката.

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз гледах не по-малко от 10, когато купувах моята. При повечето огледът траеше 3-4 мин., и то по-скоро от желание да не обидя собственика. :) Като бели лястовици са хубавите S6. Останалите са за реставрация, която лесно ще надхвърли цената при покупката. Тези, които имат запазени и наливат пари в тях, изобщо нямат намерение да ги продават. Моят съвет е да си търпелив и да изчакаш все пак някоя от тях да излезе на пазара - един кош кола няма да стане, колкото и пари да му налееш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз прегледах около 10, но 6-7 от тях вече са продадени, та затова дадох за пример само тези горе. Има и други гробове, но от тях нямам лични впечатления. И да - високата цена не е сигурен гарант за перфектното техническо и визуално състояние. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги! Явно ще трябва да се чака наистина повечко време или пък ако излезе нещо хубаво то ще е по-скоро на късмет. В мобилето има две обяви,които поне на снимки изглеждат добре,и ако някой има инфо за тях нека сподели дали си заслужава да се гледат. След седмица се прибирам в Бг и ако няма все още нещо конкретно,ще трябва да се ходи до Германия,въпреки,че то и там си е на късмет работа,че много мошеници се навъдиха и в немско :)  

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11430642331739297&slink=9tha0w

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11428086679553739&slink=9tha0w 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като започнеш да търсиш части за такъв кръш, ще разбереш. Много от частите в колата само само за S6 C5 или за V8, това го прави автоматично екзотичен. Като влезеш в първата морга, може да има 1000 А6-ци, но А6 V8/S6 ще са максимум 1-2, ако въобще има някакви останали интересни части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре изглеждат и двете на снимки, наистина... Не е лошо да се видят. Ако имаш желание и нужда, пиши ми едно лично да се видим да ти покажа моята - не се продава определено, но да имаш някаква база за сравнение. На мен ми беше много полезно при търсенето, че имах запазена на разположение за сравнение, по едно време си мислех, че е нормално такава кола да е гроб :)

 

Между другото, за какво са ти 2 профила?  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и магазини.А дали може да си ги позволи човек е друг въпрос,който трябва да си го зададеш преди да си купиш такава кола.Така мисля аз. :) Мен лично по снимки ми харесва повече ръчката.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като започнеш да търсиш части за такъв кръш, ще разбереш. Много от частите в колата само само за S6 C5 или за V8, това го прави автоматично екзотичен. Като влезеш в първата морга, може да има 1000 А6-ци, но А6 V8/S6 ще са максимум 1-2, ако въобще има някакви останали интересни части.

 

Екзотичен по моргите съм съгласен, те са претъпкани от душегуби. Същото е положението и при 4ф-те, за 3.2 и 4.2 са екзотични по моргите, пълно е с по големия душегуб. Ако си купуваш колата с идеята да я поддържаш от моргите съм съгласен, че е екзотична и не си заслужава.

Има и магазини.А дали може да си ги позволи човек е друг въпрос,който трябва да си го зададеш преди да си купиш такава кола.Така мисля аз. :) Мен лично по снимки ми харесва повече ръчката.

Това е най правилния въпрос преди да си купи колата.

Rivares, възползвай се от предложението на Васко. Винаги е добре да имаш база за сравнение с кола която се поддържа за себе си и такава която е за продажба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

manchorov, всъщност визирах части по интериор, екстериор и по мотор (по-сериозни, а не масло, филтри и ремъци и свещи от моргите). Например:

- фар

- маска

- калник

- капак

- броня

- лайсн

- блок

- глави

- дросел

- всмукателен колектор

....

Ако не се лъжа дори при стъклата имаха някаква разлика.

Аз лично много се съмнявам, че си такъв баро и ако блокът е заминал(защото е от "специалните"), ще си купиш чисто нов от Ауди.

При закупуване от магазин много от частите по тази кола са смъртоносни като цена, дори не толкова на вид важните. Ако ще се прави основен ремонт, някой чаркалъци с 4 цифрени суми, колегата tvard може да потвърди.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си пазаруваш от магазина оригинални части , особено както колегата каза екстериорни и интериорни меко казано ще ти стане лошо, въпроса е защо не си вземеш RS6 примерно щом парите не са проблем аз не бих се замислям при такава дилема:-)

Пс. Само ще вметна че имах А6 4,2 със стъклопакет и рамката на шофьорската седалка беше сменена с такава само че за нормално стъкло и уплътнението беше изрязано за да влиза стъклопакета и проверих в ауди колко струва рамката оригинална и те казаха само по поръчка един месец и 7000лв. отидох до една морга и купих двете предни рамки с стъклата за 200 лева по спомен:-) Да живеят моргите щото иначе незнам:-)

Редактирано от pacoran
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

manchorov, всъщност визирах части по интериор, екстериор и по мотор (по-сериозни, а не масло, филтри и ремъци и свещи от моргите). Например:

- фар

- маска

- калник

- капак

- броня

- лайсн

- блок

- глави

- дросел

- всмукателен колектор

....

Ако не се лъжа дори при стъклата имаха някаква разлика.

Аз лично много се съмнявам, че си такъв баро и ако блокът е заминал(защото е от "специалните"), ще си купиш чисто нов от Ауди.

При закупуване от магазин много от частите по тази кола са смъртоносни като цена, дори не толкова на вид важните. Ако ще се прави основен ремонт, някой чаркалъци с 4 цифрени суми, колегата tvard може да потвърди.

Тръгнах да ти отговарям ама реших,че няма смисъл.Всеки сам си решава кое,как,и какво.А в какво се съмняваш или не не е моя работа.....:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен идеята ми беше, че колите които са в България са изтърбушени от каране и е по добре да се вкара от вън.Никой търговец няма да докара читава такава кола защото на нас ще ни е скъпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговори ми, ако искаш на лично, за да не спамим темата. Аз лично цените на частите на S6 съм ги проверявал и са доста солени на фона на смешната цена на колата от 8-10к лв. Отделно трудното им намиране и вариантът, че всичко е с поръчка лично мен ме отказва от мисълта да притежавам такава кола. 

Винаги преди да купя някаква кола съм проверявал за наличността на главните части, които има голям шанс да ми потрябват. Факт е, просто има коли, които струват повече за каране, отколкото за придобиване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,сериозна кола си е S6 и ми е ясно,че няма как поддръжката да е като на Голф,но аз съм готов да посрещна предизвикателството.Според мен всеки сам си преценява как и с какви части да си поддържа колата и честно казано не виждам смисъл във спора на колегите.Всички знаем,че капиталовложението по закупуването на една кола втора ръка е само началната вноска и истинското изваждане започва след това :) 

п.с. Колега Васко,благодаря за предложението ти и може да се възползвам от него,въпреки,че имам преки наблюдения върху модела  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

manchorov, всъщност визирах части по интериор, екстериор и по мотор (по-сериозни, а не масло, филтри и ремъци и свещи от моргите). Например:

- фар

- маска

- калник

- капак

- броня

- лайсн

- блок

- глави

- дросел

- всмукателен колектор

....

Ако не се лъжа дори при стъклата имаха някаква разлика.

Аз лично много се съмнявам, че си такъв баро и ако блокът е заминал(защото е от "специалните"), ще си купиш чисто нов от Ауди.

При закупуване от магазин много от частите по тази кола са смъртоносни като цена, дори не толкова на вид важните. Ако ще се прави основен ремонт, някой чаркалъци с 4 цифрени суми, колегата tvard може да потвърди.

 

За тия неща си има каско по екстериора, сега остава някой да си я купи и да не направи и каско. Ама това за блока е безумно вече. Ако ще гледаме тея цени и неща дачийка с 1.1 и пей сърце. Да не си купуваме коли с големи двигатели.

Ако си пазаруваш от магазина оригинални части , особено както колегата каза екстериорни и интериорни меко казано ще ти стане лошо, въпроса е защо не си вземеш RS6 примерно щом парите не са проблем аз не бих се замислям при такава дилема:-)

Пс. Само ще вметна че имах А6 4,2 със стъклопакет и рамката на шофьорската седалка беше сменена с такава само че за нормално стъкло и уплътнението беше изрязано за да влиза стъклопакета и проверих в ауди колко струва рамката оригинална и те казаха само по поръчка един месец и 7000лв. отидох до една морга и купих двете предни рамки с стъклата за 200 лева по спомен:-) Да живеят моргите щото иначе незнам:-)

Май си добавил една нула отзад. Спри се.

Отговори ми, ако искаш на лично, за да не спамим темата. Аз лично цените на частите на S6 съм ги проверявал и са доста солени на фона на смешната цена на колата от 8-10к лв. Отделно трудното им намиране и вариантът, че всичко е с поръчка лично мен ме отказва от мисълта да притежавам такава кола. 

Винаги преди да купя някаква кола съм проверявал за наличността на главните части, които има голям шанс да ми потрябват. Факт е, просто има коли, които струват повече за каране, отколкото за придобиване.

В Порше/Юнитрейд всичко е на поръчка и на 3 дена разстояние. Дори табелките дето се лепят отзад. Така, че това не е критерии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масовите неща са с доставка 3 дни, а специфичните за този модел? Каското на толкова стара кола не покрива на 100% оригинални части от Ауди, а само част от стойността им. А по интериора каското какво покрива?

За блока на 4.2, Алусил и тн надявам се да си чувал?

Мисля, че водим някакъв безсмислено спор. Всеки сам си решава какво и как да прави, но при всички случаи трябва да има едно на ум.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко са специфичните за този модел, но като се има предвид, че всичките идват от едно място не виждам защо ще чака над 3 дни. Ти го изкара все едно има космически технологии в тая а6-ца.

Зависи от компанията кое как се покрива. Някои на години покриват до процент, някоя в зависимост от сумата покриват оригинални части но не и труд. Имам всякакви варианти. Но ако се блъсне челно за да тоталки всички тия неща по предницата едва ли точно това ще го мисли в този момент, дали ще чака 3 дена за частите или 1 седмица. :hilezh: :hilezh:

 

Знам какво е Алусил все пак и аз карам 4.2 със същото покритие. Но какво от това, май го бъркаш с никасила.

С всяка кола трябва човек да има едно наум ама не и да се изпада в крайности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожелавам ти да не разбираш какъв е проблемът на Алусила и колко ще ти платят от каско, ако стане нещо. Имам няколко челни удара с не евтини коли и знам много добре колко плащат застрахователите, като всичките коли са имали право на доверен сервиз, но са били над 5 години.

Не я изкарвам никаква тази кола, даже напротив, за мен е адски безсмислена - нито върви, нито е икономична, висок данък, а стане ли нещо евтино няма и както казах повечето части са специално за V8 и са различни от тези за нормалните А6-ци. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Metodko, имаш телефон предполагам може да звъннеш и да питаш колко струва рамката на вратата и стъклопакета за А/S6 С5 да видиш че нищо не спестявам за разлика от тебе съм ходил и проверил защото ми се е наложило:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

С такава тема дали не рискуваш някой да я отнесе преди теб :)

Хахах при мен май така се получи....но в крайна сметка май си намерих, тепърва ще разбера :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...