Jump to content

Къде качествено може да ми направят downpipe на 2.7би-турбо?


Recommended Posts

A6 e. Исках ръчка ама изпадна добра бройка с екстри на 4000 със сменена предница, дискове и накладки, обслужена, с течащ семеринг на коляновия вал който за без пари го смених. Дори да сменя скорости пак е ок

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 128
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Драго не го препоръчвам, много бавен, много скъп и не толкова добър.

Но както се каза, вече за сток мотор няма смисъл да се махат катализаторите. Няма да тръгне колата без тях щото автомата пречи. Не се занимавай с тях сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емиии аз искам да я чипна, че за сега извън тва че в ниските е по-добре от тръца ми е мудничък 2.7мака в това купе, бая. Ама автомата може и да ми хареса. Карал съм само в малолитражки и там е шит тук е малко по-поносимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматика да се смени с ръчна трансмсия мисля, че ще е прекалено голям филм, ще трябват други полуоски отпред, друг кадрдан и още една камара неща, за които едва ли предполагаме :-) по-добре си я карай с автомата, пък колкото издържи толкова...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматика да се смени с ръчна трансмсия мисля, че ще е прекалено голям филм, ще трябват други полуоски отпред, друг кадрдан и още една камара неща, за които едва ли предполагаме :-) по-добре си я карай с автомата, пък колкото издържи толкова...

 

Полуоски, кардан, заден диф, педали с планката им, някаква част на коляновия вал мисля, някъв лагер беше, лостовия механизъм с барчето, съединител с маховик и чип за ръчка.

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/460049-TipTronic-to-Manual-Transmission-Swap

Имам приятел дето го е правил. Трябва ти донор и някой дето не е с ръце в задника. Е и едни 1500-2к, което не ме притеснява. И без тва бях тръгнал да вадя 8к за такава с ръчна кутия, ама както казах тая изпадна на супер цена.

Ще ида да изтърбуша катализаторите тия дни, ще посетя келеша да спре задните ламбди и ЕГТ-тата и ще видим как е. Ясно е че самолет от 1800кг автомобил няма да стане с нормални финанси. не съм го и взел за това. Важното беше да има звук, някъв потенцял за развитие и да не е миксер. Чипа ще я съживи достатъчно за ежедневка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените за добра работа и качествени материали е близка
За тук има доста положителни отзиви

http://www.extreme-tuning.bg/bg/project/Audi-S4-2.7-biturbo---K04-downpipe-and-63mm-twin-exhaust-with-X-pipe
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега ще се мине само на ЧИП и махане на катализаторите. Кенефа не ме кефи как върви, защото (не бях до сега) на диагностиката показа че влиза в авариен режим, поради пренадуване. Като изчистя грешката, първия старт който прави перфектно ме устройва за ежендевна кола на този етап, с достатъчно комфорт и ниска стойсност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените за добра работа и качествени материали е близка

За тук има доста положителни отзиви

http://www.extreme-tuning.bg/bg/project/Audi-S4-2.7-biturbo---K04-downpipe-and-63mm-twin-exhaust-with-X-pipe

 

 

Аз имам преки отзиви от Драго и съм написал, че не си заслужава. Цяла генерация плюс колектор и т. н. ми е правил.

За сега ще се мине само на ЧИП и махане на катализаторите. Кенефа не ме кефи как върви, защото (не бях до сега) на диагностиката показа че влиза в авариен режим, поради пренадуване. Като изчистя грешката, първия старт който прави перфектно ме устройва за ежендевна кола на този етап, с достатъчно комфорт и ниска стойсност.

Оправи си грешките и сложи чип в който да влиза в цената мерене преди и след. Не махай катализаторите ако не се налага. Не знам какъв е тоя зор да се махат части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш на пункт на ГТП и мериш дали покриваш нормите примерно. На бензинка не виждам смисъл да махаш каталзиаторите, шанса да са се запушили е минимален. Виж ако е дизел е друго ама те са си боклуци по принцип. :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е в случай, че искаш да провериш дали работят, а не дали се налага да се махат.

За мен причина в махането не е само дали работят или не, а дали затапват колата или не.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тия пикливи к03-ки не ги затапват катализаторите. Стига да работят.

Доста е разисквано по въпроса

Има и резултати на нова кола, където е сложен спортен и след замервания и т.н. се е установил, че има полза.

Аз също съм със своите изводи по въпроса, но и аз няма за кво да пиша повече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при мен имаше резултат по гъзомер сигурно едни 20Нм и развърташе повече.

Тоя кенеф сега е на 320хил, стария беше на 210. Ако предположим че са го врътнали с 200к, то и тоя е долу-горе на това равнище. Ще ги махна, пък ще се види има или няма полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно колегата регнат "оня ден" и с 20 мнения е по- запознат от всички които сме правили интервенцията и сме сигурни в резултата

Ето и един от случаите за който говорех:
http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47402-octavia-3-rs-mtm-hjs-%D0%B1%D1%8F%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B0/page-2#entry338714


Предполагам, че ти разбираш повече от колегата "Bega4kata"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...