HEPBAKA Публикувано 18 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 A6 e. Исках ръчка ама изпадна добра бройка с екстри на 4000 със сменена предница, дискове и накладки, обслужена, с течащ семеринг на коляновия вал който за без пари го смених. Дори да сменя скорости пак е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulfire Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Драго не го препоръчвам, много бавен, много скъп и не толкова добър.Но както се каза, вече за сток мотор няма смисъл да се махат катализаторите. Няма да тръгне колата без тях щото автомата пречи. Не се занимавай с тях сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 18 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Емиии аз искам да я чипна, че за сега извън тва че в ниските е по-добре от тръца ми е мудничък 2.7мака в това купе, бая. Ама автомата може и да ми хареса. Карал съм само в малолитражки и там е шит тук е малко по-поносимо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Автоматика да се смени с ръчна трансмсия мисля, че ще е прекалено голям филм, ще трябват други полуоски отпред, друг кадрдан и още една камара неща, за които едва ли предполагаме :-) по-добре си я карай с автомата, пък колкото издържи толкова... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulfire Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Чип и газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 18 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Автоматика да се смени с ръчна трансмсия мисля, че ще е прекалено голям филм, ще трябват други полуоски отпред, друг кадрдан и още една камара неща, за които едва ли предполагаме :-) по-добре си я карай с автомата, пък колкото издържи толкова... Полуоски, кардан, заден диф, педали с планката им, някаква част на коляновия вал мисля, някъв лагер беше, лостовия механизъм с барчето, съединител с маховик и чип за ръчка.http://www.audizine.com/forum/showthread.php/460049-TipTronic-to-Manual-Transmission-SwapИмам приятел дето го е правил. Трябва ти донор и някой дето не е с ръце в задника. Е и едни 1500-2к, което не ме притеснява. И без тва бях тръгнал да вадя 8к за такава с ръчна кутия, ама както казах тая изпадна на супер цена.Ще ида да изтърбуша катализаторите тия дни, ще посетя келеша да спре задните ламбди и ЕГТ-тата и ще видим как е. Ясно е че самолет от 1800кг автомобил няма да стане с нормални финанси. не съм го и взел за това. Важното беше да има звук, някъв потенцял за развитие и да не е миксер. Чипа ще я съживи достатъчно за ежедневка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Цените за добра работа и качествени материали е близкаЗа тук има доста положителни отзивиhttp://www.extreme-tuning.bg/bg/project/Audi-S4-2.7-biturbo---K04-downpipe-and-63mm-twin-exhaust-with-X-pipe Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 21 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 За сега ще се мине само на ЧИП и махане на катализаторите. Кенефа не ме кефи как върви, защото (не бях до сега) на диагностиката показа че влиза в авариен режим, поради пренадуване. Като изчистя грешката, първия старт който прави перфектно ме устройва за ежендевна кола на този етап, с достатъчно комфорт и ниска стойсност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Катализаторите ако не са запушени не виждам смисъл да ги махаш. Махни само пре-катовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Ако не е задължително да е от Сф - JS-design Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Махай всичко, колкото по-малко бекпрешър в генерацията, толкова повече ще изкарат турбините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 22 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Ще послушам Духкуче. Темата може да се зключва, ако модераторите решат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulfire Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Цените за добра работа и качествени материали е близкаЗа тук има доста положителни отзивиhttp://www.extreme-tuning.bg/bg/project/Audi-S4-2.7-biturbo---K04-downpipe-and-63mm-twin-exhaust-with-X-pipe Аз имам преки отзиви от Драго и съм написал, че не си заслужава. Цяла генерация плюс колектор и т. н. ми е правил.За сега ще се мине само на ЧИП и махане на катализаторите. Кенефа не ме кефи как върви, защото (не бях до сега) на диагностиката показа че влиза в авариен режим, поради пренадуване. Като изчистя грешката, първия старт който прави перфектно ме устройва за ежендевна кола на този етап, с достатъчно комфорт и ниска стойсност.Оправи си грешките и сложи чип в който да влиза в цената мерене преди и след. Не махай катализаторите ако не се налага. Не знам какъв е тоя зор да се махат части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Как се разбира дали се налага да се махнат катализаторите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulfire Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Отиваш на пункт на ГТП и мериш дали покриваш нормите примерно. На бензинка не виждам смисъл да махаш каталзиаторите, шанса да са се запушили е минимален. Виж ако е дизел е друго ама те са си боклуци по принцип. :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 (Редактирано) Това е в случай, че искаш да провериш дали работят, а не дали се налага да се махат.За мен причина в махането не е само дали работят или не, а дали затапват колата или не. Редактирано 22 Юни 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulfire Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Точно тия пикливи к03-ки не ги затапват катализаторите. Стига да работят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Ок, щом казваш. На мен не ми се пише повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulfire Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Мъдро решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Точно тия пикливи к03-ки не ги затапват катализаторите. Стига да работят.Доста е разисквано по въпросаИма и резултати на нова кола, където е сложен спортен и след замервания и т.н. се е установил, че има полза.Аз също съм със своите изводи по въпроса, но и аз няма за кво да пиша повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulfire Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Къде са тия резултати, че като си махах/слагах катализатор на к03-ката слушах същите легенди ама черно на бяло нищо нямаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 22 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Ами при мен имаше резултат по гъзомер сигурно едни 20Нм и развърташе повече.Тоя кенеф сега е на 320хил, стария беше на 210. Ако предположим че са го врътнали с 200к, то и тоя е долу-горе на това равнище. Ще ги махна, пък ще се види има или няма полза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Явно колегата регнат "оня ден" и с 20 мнения е по- запознат от всички които сме правили интервенцията и сме сигурни в резултатаЕто и един от случаите за който говорех:http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47402-octavia-3-rs-mtm-hjs-%D0%B1%D1%8F%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B0/page-2#entry338714Предполагам, че ти разбираш повече от колегата "Bega4kata" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 22 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Остгави го Метката, той е известен че от всичко разбира по много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 аз откакто махнах катализатора не съм видял да ми свети турбината...пък и малко повече върви .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts