Jump to content

Странен проблем с Б7 2.0 TFSI


CVT

Recommended Posts

Няма как да се повиши въртящия момент докато седиш на място на Д. Просто такава е колата и така си карат хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Значи вече караш полуавтоматик. :supercool:

 

Едно от нещата които си заслужава да опиташ е да вдигнеш оборотите на свободна. Това става с ВАГ-КОМа. Виж тази тема - пича твърди че е вдигнал оборотите над 800 и са му се намалили вибрациите със 75%. (Ако са същите вибрации за които говориш.)

 

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/306891-Idle-speed-adjustment-on-a4-b7

 

I finally got the cable and accessed adaptation channel 01 using VAG COM 704.1. I was able to increase the value from the default of 128 to 132. This increased the RPM to over 800 with AC on. The highest value I was able to set it to was 133. It roughly sets it to 810-830 RPM w/ or without AC, respectively. The HEX+CAN cable I used it from obdtoolstore.com

The vibrations in the cabin (seat and steering wheel) have been reduced about 75%. For me, this goes from annoying to totally tolerable, so....WOOT! I'm not sure if this can be done with the 20 dollar ebay cables, but I wouldn't doubt it. I also turned off the seatbelt chime and set the one touch unlock.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го решението значи :) Като я взема ще се направи това, защото с тези вибрации много бързо се износват тампоните, освен че е неприятно чувството. Благодаря колега :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало да има вибрации, карам същата кола и при мен има много леки вибрации, които се усещат на волана , но това според мен е напълно нормално.Също така след смяна на верига и обтегач между разпределителните валове вибрациите се сведоха до много леки и мотора работи по съвсем друг начин , не като тих дизел.Веригата имаше видимо удължение спрямо новата около 5мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-Оптегач-190лв.

-Верига -139лв.

-Гарнитура- 12,50лв.

 

Цените са за оригинални части. Ако нямаш звънтене като звук от монети на топъл двигател и придрънкване при гасене на двигателя значи всичко все още е наред или може да е сменена.Гледам в немския форум масово сменят на 180-200000км.на този двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са нещата, които могат да повишат въбрациите, но причината за тях идва от турбините на кутията. Нови тампони навсякъде, почистване на колекторите и смяна(ако се налага) на веригите, както и повишаване на оборотите леко са нещата които трябва да се направят за да се намалят максимално. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...