miteto77b Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 Колата е 97г. на 160000 км. с чип и газов инжекцион.Проблемът е следния : не ускорява нормално от време на време ,като реши, че ще върви няма проблем турбото надува и се изстрелва, но когато не ,просто имам чувството, че карам кола с атмосферен двигател повече бучи отколкото върви .Прави го и на газ и на бензин.Днес реши, че няма да върви и в това състояние я закарах на майстор .Закачихме я на компа няма грешки , направи му впечатление дебитомерът.Разкачи го и ми каза да направя едно кръгче ,нямаше никаква разлика колата все така не искаше да върви Каза, че не е от него.Та въпросът ми е какъв може да е проблемът според вас, към какво да се насоча? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 Не съм специялист но съм чувал че ако колата не работи добре но работи и откачиш дебитомера и не угасне значи проблема е в него на нормално работеща кола когато откачиш дебитомера гасне това е признак че работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Не ги пиши тези работи, че ще вкараш във филм някой да смени здрав дебитомер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Колега, проблема може да идва от много неща..- лошо настроена газова- дебитомер- н75- турбо- уест гейт- н80- пробив по турбо пътищаИ още куп неща, които не се сещам за момента. Трябва ти опитен диагностик и така.. Филма с този мотор е голям, само напиши в гугле 1.8т АЕБ проблеми с вървеж и гледай кво става... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miteto77b Публикувано 15 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 здравейте, един приятел ме посъветва да разкача компютъра на колата и после само на бензин няколко дни .Направих го и никакъв проблем колата си върви както трябва .Оттам при газаджията ,но той е категоричен ,че проблемът не е в газовото .Е сега вече наистина не знам какво да правя . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Да разбирам, че сте разкачили газовия комп и колата е вървяла добре на бензин? Пробвай да спреш газта от кранчето и да покараш няколко дни, ако на бензин няма проблем, значи колата е настроена зле на газ и "майстора" бяга от отговорност.Виж и ваг ком, какво "казва". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miteto77b Публикувано 16 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 (Редактирано) не, разкачих компа ,който си е на колата за 15 минути, включих буксите и после само на бензин без изобщо да минавам на газ. Проблем нямаше никакъв, явно това се случва когато колата се кара на газ, но защо като направи проблема го прави и на газ и като обърна на бензин пак не върви .Да не би да влиза в някакъв авариен режим и турбото да не надува както трябва? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 16 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miteto77b Публикувано 16 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 (Редактирано) пропуснах да кажа ,че като ми монтираха газовото при определен начин на подаване на газ, колата леко придърпва и забива -грешка богата смес.Майсторът каза, че е от чипа и така си останаха нещата и на бензин се долавя леко придърпване ,но е едва доловимо и не забива грешка .Стилът ми на каране е такъв, че аз това придърпване не го усещам и си карам така.Дали има нещо общо? Редактирано 16 Юли 2015 от miteto77b Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Колега, аз карам 1,8. атмосферка само на бензин. От опит ти казвам, че дори да не записва грешка, след като отиде на -10% ламбда корекцията колата си върви супер спънато, просто защото горивната смес не е оптимална. При разкачане на акумулатора и нулиране на стойностите известно време няма проблем, но с увеличаване на ламбда корекцията колата върви все по-спънато. Ако разбереш къде е проблема, драсни един ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 (Редактирано) И мойта така я усещам, точно както го описваш. През повечето време си върви нормално и на бензин и на газ. От време на време обаче просто решава, че няма да върви и я усещам някакси спъната, точно както ти го описваш. Тъпото е, че не се хваща. Последно чистих дебитомера, щото беше окислил нещо и на диагностика си показва всичко 6. Да ама пак така си прави от време на време - решава, че не и се върви. Не е супер зле, не придърпва и няма ядове нито на газ нито на бензин. Вече съм се отказал да се занимавам и си я карам така, щото явно няма как да се хване при положение, че го прави когато си реши. Аз съм решил скоро да пробвам с махане на картерната вентилация, да видим, защото май има един два клапан там дето може да се ебават. Аз съм сменял само тоя палачинката, долу при дебитомера, а май има още два по принцип, но като знам тия пластмаски как са си по 50-60 лв, по-добре да се разкарват май Редактирано 16 Юли 2015 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Колега, къде е слаган чипа? Газовата каква марка е и знаеш ли какви са му компонентите? Да не се окаже че изпарителя, не може да храни колата или някои други части са рестриктивни относно газта. Щом има придърпване, значи има някакъв проблем.За спънатия вървеж аз залагам на лошо настроено ГИ или за слаби компоненти по ГИ-то.От там ти бърка адаптациите и после, дори и да прехвърлиш на бензин на компа му трябва време да се адаптира.В сервизем режим, може и да влиза, тогава надува до 0.3. Ако можеш закачи и бууст метър и я закачи и на ваг ком, да видиш адаптациите как са, когато не върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miteto77b Публикувано 18 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 Газовото е газ итали ,изпарител -романо за 240 коня ,чипа го поръчах от едно момче от София и си го сложих сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 Това с чипа е доста рисковано, но ти си знаеш. Ако приемем, че чипа е ок, въпреки че казваш че и с него прекъсва, то тогава ГИ-то трябва да е подбрано много добре и да е настроено от човек, който има опит и с турбо мотори. Този изпарител ми се струва слаб, но нека по-запознатите да кажат. Обърни внимание на сондата, тръбата и рейката.Това са мои предположения колега, не каза нищо за ваг ком?http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=167194 Обърни внимание на тази тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 ,чипа го поръчах от едно момче от София и си го сложих сам. и на бензин се долавя леко придърпване ,но е едва доловимо и не забива грешкаНе видях да си писал с оригиналния чип придърпва ли на бензин.Ако не си пробвал върни него ,защото тия придърпвания са 99% от "тунинга". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване