Jump to content

Трудно първо палене 1.8Т AEB


Vath

Recommended Posts

Дай размер/модел/цена на възвратния клапан.

Иначе и при мен го има това трудно палене, което се решава с бензин догоре. Интересното е че сега като се постопли на 3/4 пълен резервоар не ми прави проблем, и съм решил да карам до святкане на лампата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 89
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз съм с А4 Б5 . Диаметъра на изхода от резервоара е 8мм. т.е. клапана трябва да е за 8мм.По магазините има най-различни. Хубаво е да се вземе такъв със съчма вътре а не с гумено уплътнение за да не се запуши от гумата след време. Цените са от 8-10лв. Монтажа е елементарен. Трябват две скоби и 5см. маркуч 8мм.По всяко време може да се махне.Най -удобно е горе след резервоара да се монтира за да не се търси канал или подемник.

Ето един много разпространен вид клапан.

object_5200.jpg

Според мен причините за по трудното палене след престой освен спадане на налягането в рейката може да са и от лоши свещи , от "пикаещи" дюзи, температурен датчик или дедитомер (при положение ,че на VAG COM-a няма други грешки)

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....пропуснах да спомена и клапана за регулиране на налягането в бензиновата рейка....като се извади маркучето за вакума - вътре не трябва да има бензин-трябва да е сухо!

3 hours ago, djbran said:

Дай размер/модел/цена на възвратния клапан.

Иначе и при мен го има това трудно палене, което се решава с бензин догоре. Интересното е че сега като се постопли на 3/4 пълен резервоар не ми прави проблем, и съм решил да карам до святкане на лампата.

 

...а това с "бензин догоре" ме навежда на мисълта за проверка на системата за вентилация на резервоара и клапана за бензиновите пари......работи ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая диагостика с маркучето явно не работи всеки път.Моето го вадих сигурно 100 пъти и дори не е морко и все си мислих ,че проблема е друг.Най-накрая смених клапана и чудо,пали от раз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Тази проверка с вадене на вакумчето е груба.В моето маркуче иамше бензин и смених клапана но проблема си остана. Най-добре е с манометър да се измери колко налягане поддържа след загасяне на двигатела. 

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за адаптацията някакво решение намери ли се? Като карам само на безин и на другата сутрин си пали веднага. Карам ли на газ и всеки престой над 4-5 часа е придружен с 4-5-6 секундно въртене докато запали. Лятото при резервоар над 1/2 палеше, дори и на газ да съм карал. Странно ,че вече не действа. 

П.с. свещите са сменяни, дюзите са сменени + почистване с ултразвук до колкото помага, помпата дава нужното налягане , дебитомера е замерен на VAG и е окей , температурен датчик е сменен, маркучето към клапана на рейката не капе след изгасяне на двигателя .

Редактирано от Kn0cK3r
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да провериш вакуумния маркуч от изпарителя до колектора,може мембраните да са за смяна и да ти вкарва газ в колектора.Може да покараш на газ и веднага да извадиш маркучето от колектора,затапваш и ако запали проблема ти ще идва от изпарителя.Може и газова дюза да изпуска в колектора и пак да дави колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

В начлоти не дава искра  на свеща мисля че е много слаба като даде искра тогава двигателя припалва и гасне може би съ проверявал почти всичко без комутатор колата е Ауди А6 1.8 т АЕБ мотора 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Колеги. Трудното палене при мен се задълбочи. Вече въртя 8 секунди преди да запали, и като запали почва да тресе аха, да изгасне ако не подам газ с педала. Преди се решаваше проблема със пълен резервоар до горе, но вече не действа. Преди да пристъпя за действия по отстраняване на проблемите бих искал да попитам. 

48203720_887305914806347_70131039513314548062818_2039448373020393_40812766356161

Изкарах маркуча за евентуален пропуск от и след половин час продължаваше да изпуска газ. Това значи ли че клапанчето или квот там е изпуска газ и за това не може да запали. Грешката в VCDS e: 

48169812_196209457997545_271312560102309

 Изпарителят е :

Tomasetto Artic АТ09 http://onlineshop.smgas-bg.com/izparitel-tomaseto-artic

Също така искам да сложа възвратен клапан над помпата, доколкото виждам имам достъп до нея от багажника а точно върху нея лежи 70лт бутилка. Според вас дали има смисъл този клапан да го монтирам горе до двигателя, или да разкача газ.бутилка да монтирам въз.клапан точно над  бенз.помпа. Също така бихте ли казали от снимката маркуч номер 1 или 2 е входящия към дюзите.

48239690_707547229628601_313802116222366

 

Третия проблем които видях е че се напукал корпуса на дюзите и гумичката която играе роля на уплътнение е изплюта. Това голям проблем ли е и евентуално да взема мерки силикон...или да търся корпус.

48059036_608970486204135_712867851478971

Благодаря предварително.

Редактирано от djbran
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да изпуска газ само няколко секунди след като извадиш маркуча - при теб е повреден изпарителя и от това се дави двигателя, не затваря и има теч на газ непрекъснато. Това показва и записаната грешка. На последната снимка са бобините, не дюзите и това уплътнение не е свързано с работата на двигателя, просто предпазва да не влизат боклуци покрай бобината и свещта. Не слагай възвратен клапан на магистралата на бензина, проблема не е от това. За проба можеш докато работи на газ колата да спреш крана на самата бутилка и да я оставиш сама да мине на бензин. След това изтрий грешките в двигателя и карай поне 100км само на бензин - двигателя ще заработи както трябва и ще пали лесно. Преди да си оправиш/смениш изпарителя не пускай газта от кранчето на бутилката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, това е бил проблема. След като спрях притока на Газ си пали нормално. Сега остава да разбера кой е точния модел понеже не съм сигурен че точно това е модела на Томассето  Артик монтиран при мен.http://onlineshop.smgas-bg.com/izparitel-tomaseto-artic

има вариант да е този май 

Tomasetto Nordic 

http://onlineshop.smgas-bg.com/izparitel-nordic-tomasseto-at09

 иначе пише  67R-01 4066
mod. AT09 I1097675 48053194_419258738612040_404941655532948

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...