djbran Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Дай размер/модел/цена на възвратния клапан. Иначе и при мен го има това трудно палене, което се решава с бензин догоре. Интересното е че сега като се постопли на 3/4 пълен резервоар не ми прави проблем, и съм решил да карам до святкане на лампата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 (Редактирано) Аз съм с А4 Б5 . Диаметъра на изхода от резервоара е 8мм. т.е. клапана трябва да е за 8мм.По магазините има най-различни. Хубаво е да се вземе такъв със съчма вътре а не с гумено уплътнение за да не се запуши от гумата след време. Цените са от 8-10лв. Монтажа е елементарен. Трябват две скоби и 5см. маркуч 8мм.По всяко време може да се махне.Най -удобно е горе след резервоара да се монтира за да не се търси канал или подемник. Ето един много разпространен вид клапан. Според мен причините за по трудното палене след престой освен спадане на налягането в рейката може да са и от лоши свещи , от "пикаещи" дюзи, температурен датчик или дедитомер (при положение ,че на VAG COM-a няма други грешки) Редактирано 24 Април 2016 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 ....пропуснах да спомена и клапана за регулиране на налягането в бензиновата рейка....като се извади маркучето за вакума - вътре не трябва да има бензин-трябва да е сухо! 3 hours ago, djbran said: Дай размер/модел/цена на възвратния клапан. Иначе и при мен го има това трудно палене, което се решава с бензин догоре. Интересното е че сега като се постопли на 3/4 пълен резервоар не ми прави проблем, и съм решил да карам до святкане на лампата. ...а това с "бензин догоре" ме навежда на мисълта за проверка на системата за вентилация на резервоара и клапана за бензиновите пари......работи ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Тая диагостика с маркучето явно не работи всеки път.Моето го вадих сигурно 100 пъти и дори не е морко и все си мислих ,че проблема е друг.Най-накрая смених клапана и чудо,пали от раз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 (Редактирано) Да. Тази проверка с вадене на вакумчето е груба.В моето маркуче иамше бензин и смених клапана но проблема си остана. Най-добре е с манометър да се измери колко налягане поддържа след загасяне на двигатела. Редактирано 24 Април 2016 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kn0cK3r Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 (Редактирано) А за адаптацията някакво решение намери ли се? Като карам само на безин и на другата сутрин си пали веднага. Карам ли на газ и всеки престой над 4-5 часа е придружен с 4-5-6 секундно въртене докато запали. Лятото при резервоар над 1/2 палеше, дори и на газ да съм карал. Странно ,че вече не действа. П.с. свещите са сменяни, дюзите са сменени + почистване с ултразвук до колкото помага, помпата дава нужното налягане , дебитомера е замерен на VAG и е окей , температурен датчик е сменен, маркучето към клапана на рейката не капе след изгасяне на двигателя . Редактирано 2 Май 2016 от Kn0cK3r Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 Може да провериш вакуумния маркуч от изпарителя до колектора,може мембраните да са за смяна и да ти вкарва газ в колектора.Може да покараш на газ и веднага да извадиш маркучето от колектора,затапваш и ако запали проблема ти ще идва от изпарителя.Може и газова дюза да изпуска в колектора и пак да дави колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yamaha_yzf Публикувано 17 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2018 Колеги няма ли решение на случая по паленето и аз съм със същия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yamaha_yzf Публикувано 17 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2018 В начлоти не дава искра на свеща мисля че е много слаба като даде искра тогава двигателя припалва и гасне може би съ проверявал почти всичко без комутатор колата е Ауди А6 1.8 т АЕБ мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2018 Прочети си грешките първо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yamaha_yzf Публикувано 16 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2018 00561 една грешка всеобща може би за адаптиране на смесите може би ще трябва да се посети читав газаджия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yamaha_yzf Публикувано 29 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2018 Не е от газта вече нямам идея от какво може да е проблема освен едно хубаво пчистване на дюзите друго незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbran Публикувано 13 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2018 (Редактирано) Колеги. Трудното палене при мен се задълбочи. Вече въртя 8 секунди преди да запали, и като запали почва да тресе аха, да изгасне ако не подам газ с педала. Преди се решаваше проблема със пълен резервоар до горе, но вече не действа. Преди да пристъпя за действия по отстраняване на проблемите бих искал да попитам. Изкарах маркуча за евентуален пропуск от и след половин час продължаваше да изпуска газ. Това значи ли че клапанчето или квот там е изпуска газ и за това не може да запали. Грешката в VCDS e: Изпарителят е : Tomasetto Artic АТ09 http://onlineshop.smgas-bg.com/izparitel-tomaseto-artic Също така искам да сложа възвратен клапан над помпата, доколкото виждам имам достъп до нея от багажника а точно върху нея лежи 70лт бутилка. Според вас дали има смисъл този клапан да го монтирам горе до двигателя, или да разкача газ.бутилка да монтирам въз.клапан точно над бенз.помпа. Също така бихте ли казали от снимката маркуч номер 1 или 2 е входящия към дюзите. Третия проблем които видях е че се напукал корпуса на дюзите и гумичката която играе роля на уплътнение е изплюта. Това голям проблем ли е и евентуално да взема мерки силикон...или да търся корпус. Благодаря предварително. Редактирано 13 Декември 2018 от djbran Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2018 Трябва да изпуска газ само няколко секунди след като извадиш маркуча - при теб е повреден изпарителя и от това се дави двигателя, не затваря и има теч на газ непрекъснато. Това показва и записаната грешка. На последната снимка са бобините, не дюзите и това уплътнение не е свързано с работата на двигателя, просто предпазва да не влизат боклуци покрай бобината и свещта. Не слагай възвратен клапан на магистралата на бензина, проблема не е от това. За проба можеш докато работи на газ колата да спреш крана на самата бутилка и да я оставиш сама да мине на бензин. След това изтрий грешките в двигателя и карай поне 100км само на бензин - двигателя ще заработи както трябва и ще пали лесно. Преди да си оправиш/смениш изпарителя не пускай газта от кранчето на бутилката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbran Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 Мерси, това е бил проблема. След като спрях притока на Газ си пали нормално. Сега остава да разбера кой е точния модел понеже не съм сигурен че точно това е модела на Томассето Артик монтиран при мен.http://onlineshop.smgas-bg.com/izparitel-tomaseto-artic има вариант да е този май Tomasetto Nordic http://onlineshop.smgas-bg.com/izparitel-nordic-tomasseto-at09 иначе пише 67R-01 4066mod. AT09 I1097675 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване