Jump to content

Преминаване на оригинални би-ксенон фарове


Gangsta88

Recommended Posts

Здравейте колеги,да разплетем малко тази тема.

Става въпрос за А3 2003-2008г.

Как стой въпроса с преминаването от обикновени двусекционни фарове с рефлектори към би-ксенон фарове.

Нужни ли са преходни букси?

Какво ни е нужно за оборудване на новите би-ксенон фарове,какви крушки,и особено баласти.

Понеже гледам еднакви на пръв поглед но под различни номера. Или това не е от значение,важно е да са еднакви по форма и букса.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Зависи как е оборудван самия фар (крушки, баласти)

Иначе ще ти трябват преходници (има ги в ибей)

Link to comment
Share on other sites

Трябват ти преходници (или да смениш буксите) и трябва да пуснеш 2 допърнителни кабела от модул Central electric. Най-вероятно ще ти се наложи да смениш и самия модул. Хубаво е да си намериш и системата за автоматично регулиране на фаровете...

Link to comment
Share on other sites

D1S и баласти за тях. Оригиналните баласти са кът и са доста скъпи (около 200 лв. на фар). Крушките, които се монтират фабрично са Филипс. При би-ксеноновите фарове има два варианта. Адаптивни (завиващи) и не завиващи. Не знам дали ще можеш да подкараш адаптивните така, че няма смисъл да даваш повече пари за такива.

Link to comment
Share on other sites

На моите късите са ксенон дългите обикновени крушки , така си дойде колата. Дали мога да сложа ксенон и на дългите.

 

п.п. Фаровете са адаптивни 

Link to comment
Share on other sites

Интересно, според ETKA адаптивни фарове има само при би-ксенона. 

Ти да нямаш предвид това, че фаровете се местят на горе и на долу, в зависимост от натоварването. Кантари има всяко 8Р, излязло от завода с ксенони (без значение дали са само на късите или са би-ксенони).


Колега, нещо си объркал понятията май. Адаптивните фарове "завиват".

Edited by bsdnikolov
Link to comment
Share on other sites

Зависи какво целиш. Ако смяташ да сложиш афтърмаркет ксенон на дългите, за да не ти дава грешка трябва да е 55 ватов. Плюс, че си носиш рискът да изгориш модула за чистачките (има доста изписано за това).

Ако пък ще слагаш фабричен би-ксенон, ще ти трябват преходници и да пуснеш два кабела от модула Central electric (намира се над педалите, в купето) до фаровете. Плюс прекодиране, разбира се.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Здравейте,

да изтупам малко темата от прахоляка. Може ли да ми дадете парт номерата на би-хсенон фаровете

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Колегата май не е на ясно какво го чака за да премине към тези фарове... Като ги купи и осъзнае филмът, ще разбере защо не му отговаряме ;) .

Link to comment
Share on other sites

Колко ще е голям филма? Освен фаровете някоя друга щанга и датчик ако изкам да ги направя както трябва а и нали за това е форум да си помагаме

 

Link to comment
Share on other sites

Датчиците мисля бяха около 90лв. бройката. Един на предния мост и един на задния.

 

Въобще не е голям филма,кефа цена няма. По-трудното предполагам е намирането на обурудването

Edited by TeRRaNoiD
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...