Jump to content

Нивомер на горивото 3.0TDI - Allroad


drakano

Recommended Posts

  • Отговори 60
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

1 hour ago, Nooky said:

Как да флашна табло до последната версия? Да видим дали така, ще се оправи.

На MMI-а инсталирах update-a.

Влез с VDC и виж какви са настройките на таблото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Shadow88

Май си прав за 70 литровия резервоар:

Виж какво ми дава:

hhhh.jpg

 

И моя кодинг е следния:

jjjjj.jpg

 

Ще ми кажеш ли кои цифри трябва да сменя, за да се оправи всичко.

 

Благодаря ти предварително.

 

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По таблицата, като гледам, не трябва да са само нули, както е сега - 0000011.

 

Смених го на 0001111, пък да видим, какво ще стане. Дадох му и калибрация за всеки случай.

Бях напълнил резервоара до горе и сме карали около 200 км. и сега стрелката отиде на средната черта между половината и пълен, което ме навежда на мисълта, че може и да се е оправило.

Преди кодирането стрелката на горивото беше един косъм преди пълен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега до колкото си спомням трябва да почнеш да събираш цифрите за екстрите и настройки, които искаш да има. Но нека някой който знае да каже. Аз го правих преди година с един приятел, който е в час с кодировката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, по-добре не пипай преди да знаеш какво правиш. Сменил си си кодинга на Country без да разбереш.. ще оакаш нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го сменил страната, точно по правилния начин  - останалия свят с ляв волан :)

За какво да стои Германия, не виждам смисъл.

 

Ако някой може да даде снимка, да видя как е при него ще е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много!

Ще покарам малко така, както аз съм го направил и ако е добре, така ще стане, ако пък ли не, ще пробвам и по този начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
На 30.07.2015 at 8:24, djaleksei написа:

И аз го имах този проблем, оказа се отворена верига на поплавъка откъм шофьорската страна, (не правеше добър контакт на пиновете на буксата, защото е потопена в нафтата и от там се беше натрупало нещо слуз, фин слой мърсотия). Решението е: първо си направи диагностика за да видиш дали ще ти даде грешката която беше при мене-OPEN OR SHORT TO GROUND SENSOR 2 или също така може и да се окаже при тебе SENSOR 1. След като разбереш на кой от двата сензора е проблема, дърпаш седалката отзад и ще видиш 2 метални капачки с по 3 винта всяка. Откъм пасажерската страна се намира SENSOR 1, който е закачен на помпата и там е доста нагъчкано, а откъм шофьорската страна се намира SENSOR 2. Махаш съответната капачка и под нея ще видиш друга пластмасмасова с пръстен. Развиваш пръстена като го подпираш с отверка от всяка страна по малко и почукваш по нея с малко чукче или клещи. След като го отвориш вадиш поплавъка откачаш буксата и остъргваш пинчетата и дори може съвсем леко да ги закривиш в противоположни посоки, за да може когато щракнеш буксата вътре да седът под напрежение и да правят добър контакт. Надявам се да съм бил полезен, пиши какво си направил.

Смених и двата и пак не ми работи мнение 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...
На 16.05.2016 г. at 9:54, bobi-boy написа:

Здравейте,

 

И при мен го има този проблем грешката която дава:

1 Fault Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
            

Тъй като не пише сензор 1 или сензор 2, дали проблема се реша по същия начин и от коя страна първо да разглобявам :) Дали винаги става с почистване или се налага и смяна да датчик.

Тъй като никой не е отговорил преди време,а на мен ми излезе подобен проблем:както си показва и изведнъж празен резервоар и аларма на фиса да заредя.Проблема е, че ако имаш първата аларма,никъде не става ясно,че това е сензор 1. Трябва да ти излезе и другата за да разбереш изобщо,че са два.

1.00771 - Fuel Level Sensor (G)
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent...Това е десния,кадето е буксата с 5-те пина(Ако тук бяха добавили единица след Sensor, щеше да е много по ясно).

 

2.00438 - Fuel Supply Sensor 2 (G169)
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent...Това е левия(шофьорска страна).

Става въпрос за префейс кола, 3.0 TDI

С тези конектори вътре с нафтата това е проблем, предизвикан от лош дизайн.Общо 3 конектора: 

Отдясно 2: един за десния датчик и един за кабела който отива към левия

Отляво 1: идващ от дясно за левия датчик.

Всичките бяха с потъмнели пинове като от лош контакт.Ако отваряте трябва да сте сигурни че вътре има поне под половин резервоар гориво.

Отварях и самите нивомери,затощо видях,че и вътре се натрупва мръсотия.Моите бяха чисти. Ако отваряте внимавайте да не загубите малкия магнит вътре.

Не съм правил снимки защото отварях сам и ръцете ми бяха в нафта,не исках телефона ми да мирише после всеки път щом говоря.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма сензор,който отчита от празен до 1/2 и от 1/2 до пълен. И двата са разположени на една височина в резервоара,единия отдясно,другия отляво(говоря за 3.0TDI куатро). Предполагам компютъра изчислява показанията от двата. Колкото повече гориво,толкова по-малко съпротивление има всеки от двата. Ако единия ти е запецнал може евентуалноо да се получи това което пишеш,това в случай,че преди е показвало добре и сега е почнал проблема. Може и с VCDS да се видят стойностите и ако има грешки.

455f74es-960.jpg

Редактирано от lavatrice
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато отворя на канала за двата сензора като standard value ми излиза 128.
На мен обаче на единия ми е 136,а на другия 128.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството,че отваряш на друго място. Това дето си написал много ми прилича на стойностите кога да ти излезе алармата,че караш на резерва и не съм сигурен дали изобщо са съпротивления в Ohm. Виж това клипче(от друга кола е,с един сензор,така че на А6 3.0TDI може да е по различно). На 1:30-тата минута е тая стойност която мисля,че ти си гледал,а на 2:59 минута е съпротивлението на сензора в момента.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре коя стойност да гледам тогава?
Да 1.30 минута е стойността която гледам аз и на единия ми сензор е 128 а на другия, защото е куатро е 136.
Каква трябва да бъде стойността на group 2 в 17 instruments,при пълен резервоар. 80 литра е моя 3.0 тди куатро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При пълен резервоар трябва и двата сензора да показват под 100 ома. Мога със сигурност да кажа за десния,когато го бях извадил,при крайно горно положение на поплавъка беше 67 ома. За левия не си спомням,но някъде там също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, като заредя ще закача вага да ги погледна какво показват.

Ок, разбрах, става въпрос за резервата.

Но ,не трябва ли и двата да са на 128?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...