Nooky Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 Как да флашна табло до последната версия? Да видим дали така, ще се оправи. На MMI-а инсталирах update-a. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 с VAS PC или ODIS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shadow88 Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 1 hour ago, Nooky said: Как да флашна табло до последната версия? Да видим дали така, ще се оправи. На MMI-а инсталирах update-a. Влез с VDC и виж какви са настройките на таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 ОК, довечера ще закача да видя. Като дам на instruments, какво да търся? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shadow88 Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6_(4F)_Instrument_Cluster_(through_MY_2008) Да видиш дали не ти е програмирано таблото за 70 литров резервоар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 ОК, ще проверя и ще снимам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 Shadow88 Май си прав за 70 литровия резервоар: Виж какво ми дава: И моя кодинг е следния: Ще ми кажеш ли кои цифри трябва да сменя, за да се оправи всичко. Благодаря ти предварително. Поздрави, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 Не изглеждаш като да си кодиран за 70-литров резервоар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 По таблицата, като гледам, не трябва да са само нули, както е сега - 0000011. Смених го на 0001111, пък да видим, какво ще стане. Дадох му и калибрация за всеки случай. Бях напълнил резервоара до горе и сме карали около 200 км. и сега стрелката отиде на средната черта между половината и пълен, което ме навежда на мисълта, че може и да се е оправило. Преди кодирането стрелката на горивото беше един косъм преди пълен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shadow88 Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 Колега до колкото си спомням трябва да почнеш да събираш цифрите за екстрите и настройки, които искаш да има. Но нека някой който знае да каже. Аз го правих преди година с един приятел, който е в час с кодировката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 То си е написано - за да си кодиран за 70л, трябва първите ти 4 цифри да са > 0256. При теб са само нули. Очевидно не си кодиран Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 Имате ли снимка, да видя как е при вас? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 8 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 Колега, по-добре не пипай преди да знаеш какво правиш. Сменил си си кодинга на Country без да разбереш.. ще оакаш нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 8 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 Аз съм го сменил страната, точно по правилния начин - останалия свят с ляв волан За какво да стои Германия, не виждам смисъл. Ако някой може да даде снимка, да видя как е при него ще е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 @Nooky: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 Благодаря много! Ще покарам малко така, както аз съм го направил и ако е добре, така ще стане, ако пък ли не, ще пробвам и по този начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hasanbashev98 Публикувано 7 Март 2019 Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 На 30.07.2015 at 8:24, djaleksei написа: И аз го имах този проблем, оказа се отворена верига на поплавъка откъм шофьорската страна, (не правеше добър контакт на пиновете на буксата, защото е потопена в нафтата и от там се беше натрупало нещо слуз, фин слой мърсотия). Решението е: първо си направи диагностика за да видиш дали ще ти даде грешката която беше при мене-OPEN OR SHORT TO GROUND SENSOR 2 или също така може и да се окаже при тебе SENSOR 1. След като разбереш на кой от двата сензора е проблема, дърпаш седалката отзад и ще видиш 2 метални капачки с по 3 винта всяка. Откъм пасажерската страна се намира SENSOR 1, който е закачен на помпата и там е доста нагъчкано, а откъм шофьорската страна се намира SENSOR 2. Махаш съответната капачка и под нея ще видиш друга пластмасмасова с пръстен. Развиваш пръстена като го подпираш с отверка от всяка страна по малко и почукваш по нея с малко чукче или клещи. След като го отвориш вадиш поплавъка откачаш буксата и остъргваш пинчетата и дори може съвсем леко да ги закривиш в противоположни посоки, за да може когато щракнеш буксата вътре да седът под напрежение и да правят добър контакт. Надявам се да съм бил полезен, пиши какво си направил. Смених и двата и пак не ми работи мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lavatrice Публикувано 28 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2019 На 16.05.2016 г. at 9:54, bobi-boy написа: Здравейте, И при мен го има този проблем грешката която дава: 1 Fault Found: 00771 - Fuel Level Sensor (G) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Тъй като не пише сензор 1 или сензор 2, дали проблема се реша по същия начин и от коя страна първо да разглобявам Дали винаги става с почистване или се налага и смяна да датчик. Тъй като никой не е отговорил преди време,а на мен ми излезе подобен проблем:както си показва и изведнъж празен резервоар и аларма на фиса да заредя.Проблема е, че ако имаш първата аларма,никъде не става ясно,че това е сензор 1. Трябва да ти излезе и другата за да разбереш изобщо,че са два. 1.00771 - Fuel Level Sensor (G) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent...Това е десния,кадето е буксата с 5-те пина(Ако тук бяха добавили единица след Sensor, щеше да е много по ясно). 2.00438 - Fuel Supply Sensor 2 (G169) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent...Това е левия(шофьорска страна). Става въпрос за префейс кола, 3.0 TDI С тези конектори вътре с нафтата това е проблем, предизвикан от лош дизайн.Общо 3 конектора: Отдясно 2: един за десния датчик и един за кабела който отива към левия Отляво 1: идващ от дясно за левия датчик. Всичките бяха с потъмнели пинове като от лош контакт.Ако отваряте трябва да сте сигурни че вътре има поне под половин резервоар гориво. Отварях и самите нивомери,затощо видях,че и вътре се натрупва мръсотия.Моите бяха чисти. Ако отваряте внимавайте да не загубите малкия магнит вътре. Не съм правил снимки защото отварях сам и ръцете ми бяха в нафта,не исках телефона ми да мирише после всеки път щом говоря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 1 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2019 От коя страна е сензора за отчитане от 1/2 до пълен резервоар, че не ми отчита пълен, като заредя до горе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lavatrice Публикувано 1 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2019 (Редактирано) Няма сензор,който отчита от празен до 1/2 и от 1/2 до пълен. И двата са разположени на една височина в резервоара,единия отдясно,другия отляво(говоря за 3.0TDI куатро). Предполагам компютъра изчислява показанията от двата. Колкото повече гориво,толкова по-малко съпротивление има всеки от двата. Ако единия ти е запецнал може евентуалноо да се получи това което пишеш,това в случай,че преди е показвало добре и сега е почнал проблема. Може и с VCDS да се видят стойностите и ако има грешки. Редактирано 1 Октомври 2019 от lavatrice Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 2 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2019 Когато отворя на канала за двата сензора като standard value ми излиза 128.На мен обаче на единия ми е 136,а на другия 128. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lavatrice Публикувано 2 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2019 Имам чувството,че отваряш на друго място. Това дето си написал много ми прилича на стойностите кога да ти излезе алармата,че караш на резерва и не съм сигурен дали изобщо са съпротивления в Ohm. Виж това клипче(от друга кола е,с един сензор,така че на А6 3.0TDI може да е по различно). На 1:30-тата минута е тая стойност която мисля,че ти си гледал,а на 2:59 минута е съпротивлението на сензора в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 2 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2019 Добре коя стойност да гледам тогава?Да 1.30 минута е стойността която гледам аз и на единия ми сензор е 128 а на другия, защото е куатро е 136.Каква трябва да бъде стойността на group 2 в 17 instruments,при пълен резервоар. 80 литра е моя 3.0 тди куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lavatrice Публикувано 2 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2019 При пълен резервоар трябва и двата сензора да показват под 100 ома. Мога със сигурност да кажа за десния,когато го бях извадил,при крайно горно положение на поплавъка беше 67 ома. За левия не си спомням,но някъде там също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 2 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2019 Ок, като заредя ще закача вага да ги погледна какво показват. Ок, разбрах, става въпрос за резервата.Но ,не трябва ли и двата да са на 128? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване