wes777 Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Колеги, моля за съвети, както съм спонавал вече не разбирам много от ремонти на коли... Обаче ми се налага да правя.. Направо на въпроса, колата гори масло около 3-3.5л на 10000км, което си е доста, много колеги ме посъветваха да сменя гумичките на клапаните, майсторите ми искат единия 400лв другия каза "ми де да знам ама си приготви към 500леа.." Това нормална цена ли е или е надуто?И другото ония ден след извънградско, значи газта ме изнеда и свърши минах на бензин и си карам и ина едно кръгово загасна като изключих от скорост, и...гипс, въртя ключа и нищо не се случва след 30минутно въртене около колата да се чудя кво стана се съгласих с апелите на приятелката ми "да и сипя гориво" Въптеки, че нямаше логика като сложих 10 лева и се едно не е било... Колата е купе 93 2,0 16в аце, възможно ли е да има няква защита или е съвпадение и да очаквам някой път да не се оправи с наиване на бенз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Тези пари са много за смяна на гумички , но в големите градове вече ходенето в сервиз е по-скъпо от прегледа при шеф на отделение. Мога да дам прост пример , обслужването в гр.Тервел на 1,9pd + смяна на заден лагер струва 40лв. Нека някой от София каже колко струва това - ремък , ролки , водна помпа и лагер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 (Редактирано) Според мене се канят да му сменят гумичките като свалят главата, а тогава цената набъбва. Ако не се сваля главата, цената ще бъде поне 3 пъти по-малко. Това е цена за ремонт на глава, когато е заминала гарнитура. Говоря за същия мотор за София. Редактирано 30 Юли 2015 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wes777 Публикувано 30 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 (Редактирано) Да, досега ходих при 3ма и тримата даже не си и направиха устата да кажат, че може и без да се сваля... То не е лошо да се изшлайфа главата и да се види какво още ще излезне като се отвори двигателя... Въпроса е, че аз не отивам за ревизия на двигателя... Гледам колегата Цанчо е направил много добра тема за това как сам си е направил този ремонт, ако имам късмет още да пази снимките в главата ми започва да се заформя лошата идея на края на месеца да се опитам сам да си ги сменя.... В Бургас се намирам, тука не мога да попадна на читав майстор, само да надушат, че не разбирам и ме полазват мъжката... Редактирано 30 Юли 2015 от wes777 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Само със смяна на гумички нещата няма да се оправят ми се струва.Работата отива към смяна на водачи на клапани и сегменти.Следват биелни лагери,лагери на паразитният вал и т.н.С две думи-мотора на земята,ако искаш нещата да станат както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Какво е общото между горенето на масло и биелните лагери - абсолютно нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wes777 Публикувано 30 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 А за стартера на някой случвало ли му се е, днес пак пробвах оставих я да върви на бендзин докато почити свърши и пак същата работа, въртя ключа и нищо не се случва сложих пак една 10ка и пак завъртя и запали... възможно ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Колегата Цани ще ти помогне със сигурност, ако ги няма снимките, ще ти ги прати, само да имаш желание. И на мен колата ми гореше по 1 л на 1000 км, и всеки ми казваше, че това е за сериозна ревизия на мотора. Нищо подобно! Още не съм си виждал сегментите. След смяна на гумички, подчертавам, взех ги от КОКО. Смениха ми ги за 80 лв, отгоре, без вадене на главата. Вече две години колата не гори масло. Искам да подчертая, че старите гумички бяха на година и половина, по всяка вероятност Victor Reinz, не бяха спечени, бяха като нови, но гореше яко. Не слагайте такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Какво е общото между горенето на масло и биелните лагери - абсолютно нищо. Да отвориш мотора за смяна на сегменти и да го сглобиш със старите лагери е грехота. Иначе си прав, че нямат отношение към разхода на масло. Един приличен ремонт, както те посъветва колегата по-горе ще ти излезе около 700 лв. само за частите (без нови бутала). Обърни ги в масло и виж колко километра ще имаш да доливаш. Аз в момента съм на този принцип.Не разбрах, когато ти намалее бензина стартера ли не върти или не пали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wes777 Публикувано 30 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Еми не върти въобще, като завъртя ключа нищо не се случва, даже и не цъква нещо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Може и таралежчето на контактния ключ да е заминало ,относно гумичките и в София искат до 85 лв за смяна , при сваляне на глава около 120лв ,майсторите казват че оригиналните гумички са италиански. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване