Jump to content

Въпрос за стартер и ремонт на двигател


wes777

Recommended Posts

Колеги, моля за съвети, както съм спонавал вече не разбирам много от ремонти на коли... Обаче ми се налага да правя.. Направо на въпроса, колата гори масло около 3-3.5л на 10000км, което си е доста, много колеги ме посъветваха да сменя гумичките на клапаните, майсторите ми искат единия 400лв другия каза "ми де да знам ама си приготви към 500леа.." 

Това нормална цена ли е или е надуто?

И другото ония ден след извънградско, значи газта ме изнеда и свърши минах на бензин и си карам и ина едно кръгово загасна като изключих от скорост, и...гипс, въртя ключа и нищо не се случва след 30минутно въртене около колата да се чудя кво стана се съгласих с апелите на приятелката ми "да и сипя гориво" Въптеки, че нямаше логика като сложих 10 лева и се едно не е било... Колата е купе 93 2,0 16в аце, възможно ли е да има няква защита или е съвпадение и да очаквам някой път да не се оправи с наиване на бенз :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези пари са много за смяна на гумички , но в големите градове вече ходенето в сервиз е по-скъпо от прегледа при шеф на отделение. Мога да дам прост пример , обслужването в гр.Тервел на 1,9pd + смяна на заден лагер струва 40лв. Нека някой от София каже колко струва това - ремък , ролки , водна помпа и лагер. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене се канят да му сменят гумичките като свалят главата, а тогава цената набъбва. Ако не се сваля главата, цената ще бъде поне 3 пъти по-малко. Това е цена за ремонт на глава, когато е заминала гарнитура. Говоря за същия мотор за София.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да, досега ходих при 3ма и тримата даже не си и направиха устата да кажат, че може и без да се сваля... То не е лошо да се изшлайфа главата и да се види какво още ще излезне като се отвори двигателя... Въпроса е, че аз не отивам за ревизия на двигателя... Гледам колегата Цанчо е направил много добра тема за това как сам си е направил този ремонт, ако имам късмет още да пази снимките в главата ми започва да се заформя лошата идея на края на месеца да се опитам сам да си ги сменя....  В Бургас се намирам, тука не мога да попадна на читав майстор, само да надушат, че не разбирам и ме полазват мъжката... 

Редактирано от wes777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само със смяна на гумички нещата няма да се оправят ми се струва.Работата отива към смяна на водачи на клапани и сегменти.Следват биелни лагери,лагери на паразитният вал и т.н.С две думи-мотора на земята,ако искаш нещата да станат както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за стартера на някой случвало ли му се е, днес пак пробвах оставих я да върви на бендзин докато почити свърши и пак същата работа, въртя ключа и нищо не се случва сложих пак една 10ка и пак завъртя и запали... възможно ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Цани ще ти помогне със сигурност, ако ги няма снимките, ще ти ги прати, само да имаш желание. И на мен колата ми гореше по 1 л на 1000 км, и всеки ми казваше, че това е за сериозна ревизия на мотора. Нищо подобно! Още не съм си виждал сегментите. След смяна на гумички, подчертавам, взех ги от КОКО. Смениха ми ги за 80 лв, отгоре, без вадене на главата. Вече две години колата не гори масло. Искам да подчертая, че старите гумички бяха на година и половина, по всяка вероятност Victor Reinz, не бяха спечени, бяха като нови, но гореше яко. Не слагайте такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е общото между горенето на масло и биелните лагери - абсолютно нищо. 

Да отвориш мотора за смяна на сегменти и да го сглобиш със старите лагери е грехота. Иначе си прав, че нямат отношение към разхода на масло.

 

 

Един приличен ремонт, както те посъветва колегата по-горе ще ти излезе около 700 лв. само за частите (без нови бутала). Обърни ги в масло и виж колко километра ще имаш да доливаш. Аз в момента съм на този принцип.

Не разбрах, когато ти намалее бензина стартера ли не върти или не пали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и таралежчето на контактния ключ да е заминало ,относно гумичките и в София искат до 85 лв за смяна ,  при сваляне на глава около 120лв ,майсторите казват че оригиналните гумички са италиански.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...