Чудомир Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 (Редактирано) Като живеещ в Германия, оттам поназнайващ как работят немските сервизи, защо в немския Ебай има оригинални части с лепенки по опаковката с клиентска информация на тях (име, клиентски номер и т.н.) и не на последно място колко са бързи с големите диагнози (мотор / кутия и ако се смили - ЕКУ), ти препоръчвам да си я закараш до БГ и си я направиш там, ако не си притиснат от времето. В голям немски сервиз ми се е случвало да искат да ми сменят скоростна кутия вместо да се сетят, че колата придърпва заради стари свещи. По Нова година платих 800 евро за работа за монтаж на носачи и малко други дреболии и не ми смениха скъсания маншон, който през цялото време е бил пред физиономията на монтажника. Наложи се повторно разкостване заради маншона, откъдето се видя, че кормилната рейка е за смяна. Тая смяна ми струва 500 евро за работа преди 3 месеца в друг сервиз, но това не им попречи да не завият третия болт на рейката с необходимите Нм, заради което преди седмица насред Сардиния търсих сервиз, който да може да завие 3те болта, защото всеки беше тръгнал нанякъде. Та "немски сервиз" е последното нещо, на което имам вяра. Както и италианските механици, които умряха от смях, като им се появих със свободно вееща се в леглото си кормилна рейка.А какво се случи със подменения двигател при теб?Аз залагам на рецикле на 80 000 км в Ебай, кво друго Редактирано 21 Август 2015 от Чудомир Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Със стария мотор имах 2 варианта или си го взимам или ми приспадат 700 евро от цената!Оставих го свалиха ми от цената и се приключи.Нито имам къде да го държа тук нито пък време и желание да се занимавам с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetelin2001 Публикувано 21 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 (Редактирано) MBS (Motoren u. Bauteile Services) DEUTSCHLAND Ltd. Hildener Str. 109, 40597 DüsseldorfПознати ли са ти като фирма? Редактирано 22 Август 2015 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Не моя го сменях в AR-Motorenshop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetelin2001 Публикувано 21 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 (Редактирано) Благодаря ти,сега ще ги погледна и тях. Редактирано 22 Август 2015 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 За падналия клапан трябва да има причина. Току така не се къса... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetelin2001 Публикувано 21 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 (Редактирано) Същото ми го казаха вече и други хора но нямам представа каква може да е причината.Никога не съм усещал някакви колебания в мотора или каквото и да било нещо нередно.Работеше си идеално. Редактирано 22 Август 2015 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Тоя бензинов шестак си е с доволно голям ресурс и не виждам никакъв смисъл да се търси чак гаранция , която е приблизително на цената на още един двигател. Карайте колата в БГ, отворете двигателя, вижте за какво става въпрос и тогава да се мисли. Старите шестаци си карат половин милион без проблем, след това нови сегменти, гумички и гарнитури о още толкова могат да изкарат. Няма и нищо сложно при тези мотори от техническа гледна точка. Втора ръка в БГ едва ли струва повече от 1000лв такъв двигател. Като цяло повечето такива коли дори им монтират газови ,понеже мотора е лесно пригодим и не съм чул като цяло, досега някой да се е оплакал от някакви проблеми. Сигурно това е една от малкото теми свързаана с проблем с 2.4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 И мен ми стана интересно. Това сигурно е 1 на 1 милион случая Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 Тия коли имат ресурс по 200-220к и искат нови вериги и обтегачи...Ресурс да има е да изкара 300-400к без да го отваряш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 Според мен голяма част от постовете в темата са подвеждащи! Този 2,4 няма нищо общо със стария 2,4 и въобще не е толкова елементарен и евтин за ремонт. Има доста теми в нета със счупени такива поради прескочили вериги, блокрали, вариатори и счупени бутала ей така без симптоми и при повечето проблема основно започва от 5-ти цилиндър.Дори да дойде тук колата ремонта ще е сериозен, като сума и с неизвестен резултат. Най-евтино ще излезе да се смени с друг и другият да се обслужи преди монтажа.Едно е вярно и то е, че тук ще е по евтино за смяна на мотор от гледна точка на покупката му втора ръка и труд и само за това си струва да се прави в Бг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 (Редактирано) Колега кое толко му е скъпото на този мотор ? Изчел съм всичко възможно в интернет пространството, всички възможни форуми и прочие за тоя мотор,защото в БГ все още не е толкова разпространен. Почти 1:1 е с стария 2.4 . Проблеми с счупени бутала единствено съм чел в руски форуми, където тия ги карат на -40 градуса с 3 пъти по-кофти бензин от нашия и се надрасква цилиндъра и до там. Самият двигател като цени на части и поддръжка е 2 пъти по-евтин в сравнение с всички други мотори монтирани на 4ф. А пък за този случай нато на колегата Цветелин за първи път прочитам някъде и наистина ми е интересно от какво може да е проблема. Дано се окаже нещо малко Относно кода на мотора ако не се лъжа на 4ф 2.4 e само BDW Редактирано 22 Август 2015 от noX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 И кое точно е същото като на стария 2.4, като няма един елемент който да е дори подобен.Да за поддръжка всички бензинови са приблизително еднакви с малки изключения.Нещо малко ще е ако му завие нови свещи и запали без да троши камъни! Нямам нищо против моторетката ако се обиждаш на такава, против съм да си чешаме езиците давайки безпочвени мнения докато някой е на зор и то в чужбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Август 2015 Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 Скъпо на тоя мотор е смяна на вериги и обтегачи, особено, ако си зел колата за 10-12к и ти кажат 3-4к за ремонт и оттам се озъбваш и си викаш как се наядох на хой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dr.f!ngers Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 3-4к за вериги и обтегачи на 2.4 BDW може да е струвало когато е излезнала В мотоексперт дойде една на 320 000 и се смениха за 1300 кинта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 С оригинални или ФЕБИ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване